Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
16П-097_Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» 4 лоти
Очікувана вартість
141 756 000,00 UAH
UA-2016-10-17-000129-b ● df9f322539464145804ab9117ad4bad6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Інна Завадська +38044461-27-14 zavadska@ugv.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2016 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2016 13:00 |
Очікувана вартість: | 141 756 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
80.10.1 Послуги систем безпеки (Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» 4 лоти)
Тендерна документація
19 жовтня 2016 18:05 |
DPZ_ЕТ_16П-097_Послуги патрулювання та контролювання 4 лоти.doc |
19 жовтня 2016 18:04 |
Додатки до Протоколу № 206 від 18.10.2016 р..pdf |
19 жовтня 2016 18:04 |
Протокол_206_внесення змін в докум. 16П-097 ел.т..docx |
17 жовтня 2016 09:56 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx |
17 жовтня 2016 09:56 |
Ogol_16П-097.xlsx |
19 жовтня 2016 18:05 |
DPZ_ЕТ_16П-097_Послуги патрулювання та контролювання 4 лоти.doc
|
||
19 жовтня 2016 18:04 |
Додатки до Протоколу № 206 від 18.10.2016 р..pdf
|
||
19 жовтня 2016 18:04 |
Протокол_206_внесення змін в докум. 16П-097 ел.т..docx
|
||
17 жовтня 2016 09:56 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx
|
||
17 жовтня 2016 09:56 |
Ogol_16П-097.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-17-000129-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Атлант, Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 20 жовтня 2016 14:07
видалення дискримінаційної вимоги
Вимога замовника, щодо надання учасником копії документу про наявність підрозділу контролю об’єктів нафтогазової галузі виданого Державною службою статистики України є дискримінаційною та повинна бути видалена з тендерної документації з наступних підстав.
Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності. Даними нормативними документами не передбачено вимог щодо наявності у охоронної структури підрозділу контролю об’єктів нафтогазової галузі.
Контроль об’єктів не належить до функцій охоронної діяльності передбачених діючим законодавством в сфері охоронних послуг.
Також хочемо зауважити, що дані підрозділи відносяться до структури відомчої воєнізованої охорони Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (положення про відомчу охорону затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України від 08.10.2007 N 480 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2007 р. за N 1262/14529) і тому прописуючи цю вимогу в документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності. Даними нормативними документами не передбачено вимог щодо наявності у охоронної структури підрозділу контролю об’єктів нафтогазової галузі.
Контроль об’єктів не належить до функцій охоронної діяльності передбачених діючим законодавством в сфері охоронних послуг.
Також хочемо зауважити, що дані підрозділи відносяться до структури відомчої воєнізованої охорони Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (положення про відомчу охорону затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України від 08.10.2007 N 480 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2007 р. за N 1262/14529) і тому прописуючи цю вимогу в документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2016 15:27
Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Номер вимоги: UA-2016-10-17-000129-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Атлант, Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 20 жовтня 2016 18:01
Видалення дискримінаційної вимоги з документації
Вимога замовника, щодо надання учасником копії документів про проходження його персоналом навчання з питань мір безпеки по експлуатації об’єктів нафтогазової галузі є дискримінаційною та повинна бути видалена з тендерної документації з наступних підстав.
Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності.
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв.
Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань мір безпеки по експлуатації об’єктів нафтогазової галузі, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг.
Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності.
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв.
Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань мір безпеки по експлуатації об’єктів нафтогазової галузі, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг.
Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2016 15:27
Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Номер вимоги: UA-2016-10-17-000129-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Сапсан-1, Код ЄДРПОУ:30207234
Дата подання: 21 жовтня 2016 09:10
Вибір процедури закупівлі
В частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено:
«1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Відповідно до інформації, яку зазначено в оголошенні про здійснення закупівлі:
процедура закупівлі – допорогові закупівлі;
очікувана вартість закупівлі становить 141`756`000 гривень.
Враховуючи вищевикладене, Замовником неправильно вибрано процедуру закупівлі .
Вимагаємо усунути порушення, а в разі неможливості відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Відповідно до інформації, яку зазначено в оголошенні про здійснення закупівлі:
процедура закупівлі – допорогові закупівлі;
очікувана вартість закупівлі становить 141`756`000 гривень.
Враховуючи вищевикладене, Замовником неправильно вибрано процедуру закупівлі .
Вимагаємо усунути порушення, а в разі неможливості відмінити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2016 15:28
Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Номер вимоги: UA-2016-10-17-000129-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Сапсан-1, Код ЄДРПОУ:30207234
Дата подання: 21 жовтня 2016 09:42
Дискримінаційні вимоги
Замовником вимагається від учасників надання копії документу про проходження навчання працівниками Учасника із зазначенням їх ПІБ з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів.
Просимо надати пояснення якими документами чинного законодавства передбачено чи вимагається проходження працівниками суб’єктів господарської діяльності, що надають послуги в охоронній сфері, навчання експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів? Яким чинним законодавством передбачено встановлення даної вимоги Замовником???
Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв.
Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг.
Просимо видалити дану вимогу так як, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати пояснення якими документами чинного законодавства передбачено чи вимагається проходження працівниками суб’єктів господарської діяльності, що надають послуги в охоронній сфері, навчання експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів? Яким чинним законодавством передбачено встановлення даної вимоги Замовником???
Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв.
Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг.
Просимо видалити дану вимогу так як, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2016 15:28
Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності.
Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі.
Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів
ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 4. Послуги патрулювання та контролю за об’єктами Управління з переробки газу та газового конденсату. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 104 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 322 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги патрулювання та контролю за об’єктами Управління з переробки газу та газового конденсату.
ДК 021:2015: 79715000-9 — Послуги з патрулювання
ДК 016:2010: 80.10.1 — Послуги, пов’язані з особистою безпекою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Дата доставки:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2016 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Альфа-Щит" |
16 064 292,24
UAH з ПДВ
|
16 064 292,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПРОФЕСІОНАЛ-2010" |
16 103 784,22
UAH з ПДВ
|
16 103 784,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Покровитель" |
16 104 000,00
UAH з ПДВ
|
16 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БАСТІОН-СЕРВІС |
16 099 953,84
UAH з ПДВ
|
16 099 953,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Альфа-Щит" #16472296 |
Переможець |
16 064 292,24
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2016 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт 16П-097-з.xlsx | укладений |
02 грудня 2016 15:33
|