Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати контрастні для рентгенівських обстежень
Очікувана вартість
371 500,00 UAH
UA-2016-10-07-000358-b e4fae81dad8b46e8bf20cf3ef6dd38b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Дакал

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олена Дакал
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2016 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2016 10:00
Очікувана вартість: 371 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ЛОТ №1 Препарат контрастний для рентгенівських обстежень йогексол; ЛОТ №2 Препарат контрастний для рентгенівських обстежень йодиксанол; ЛОТ №3 Препарат контрастний для рентгенівських обстежень гадобутрол.

Тендерна документація

20 жовтня 2016 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2016 11:44
2. ТД змінена.doc
20 жовтня 2016 11:44
перелік змін.doc
07 жовтня 2016 11:28
Проект договору.docx
07 жовтня 2016 11:28
ТК.doc
20 жовтня 2016 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2016 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2016 11:44
2. ТД змінена.doc
20 жовтня 2016 11:44
перелік змін.doc
07 жовтня 2016 11:28
Проект договору.docx
07 жовтня 2016 11:28
ТК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прозорро
Дата подання: 09 жовтня 2016 11:58
Поменяйте документацию, ведь бумажные тендера закончились, посмотрите как делают другие UA-2016-10-07-000404-b, UA-2016-10-07-000384-b
Відповідь: Доброго дня шановні учасники торгів.
Закупівля здійснюється за процедурою відкриті торги, відповідно до абз. 2, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". В оголошеннях наведених Вами (UA-2016-10-07-000404-b, UA-2016-10-07-000384-b), закупівлі замовниками здійснюються відповідно до абз. 4, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно при проведенні закупівель замовники, за зазначеними оголошеннями, керуються «Порядком здійснення допорогових закупівель», який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 р.
Окремо зазначаєм, що форма примірної тендерної документації для процедур закупівель – відкриті торги, затверджено Наказом № 680 від 13.04.2016 р.
З повагою, тендерний комітет.
документация
Дата подання: 10 жовтня 2016 11:00
Посмотрите как делают другие UA-2016-10-07-000404-b, UA-2016-10-07-000384-b Обмен опытом.
Відповідь: В оголошеннях наведених Вами (UA-2016-10-07-000404-b, UA-2016-10-07-000384-b), закупівлі замовниками здійснюються відповідно до абз. 4, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно при проведенні закупівель замовники, за зазначеними оголошеннями, керуються «Порядком здійснення допорогових закупівель», який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 р. Вказані закупівлі є допороговими тому форми документів, які складає Замовник є довільними.
За закупівлею, що оголошена нашою установою, форми документів затверджені Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Наказ № 680 від 13.04.2016 р. та Наказ № 490 від 22.03.2016 р. Ще раз наголошуємо, що закупівля здійснюється за процедурою відкриті торги, відповідно до абз. 2, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". З повагою, тендерний комітет.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Препарат контрастний для рентгенівських обстежень йодиксанол
Опис предмету закупівлі:
2.1 Візипак розчин для ін'єкцій, 320 мг йоду/мл по 100 мл у поліпропіленових флаконах № 10 - 5 уп; 2.2 Візипак розчин для ін'єкцій, 320 мг йоду/мл по 50 мл у поліпропіленових флаконах № 10 - 5 уп.

Статус: Завершений
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 370,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 листопада 2016 12:00
Закінчення: 01 листопада 2016 12:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
2.1 Візипак розчин для ін'єкцій, 320 мг йоду/мл по 100 мл у поліпропіленових флаконах № 10 - 5 уп; 2.2 Візипак розчин для ін'єкцій, 320 мг йоду/мл по 50 мл у поліпропіленових флаконах № 10 - 5 уп.
ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини
ДК 016:2010: 21.20.2 — Препарати фармацевтичні, інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата доставки: 01 листопада 2016  —  28 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2016 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 72 600,75
UAH з ПДВ
67 559,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 71 401,10
UAH з ПДВ
68 137,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 67 559,03
UAH з ПДВ
02 листопада 2016 12:51

Документи

02 листопада 2016 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2016 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
67 559,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2016 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 11:10
Електронний підпис укладений
14 листопада 2016 11:15
договор.pdf укладений
14 листопада 2016 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2016 — 28 грудня 2016
Сума оплати за договором: 67 559,00
UAH з ПДВ