Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги посередників щодо продажу рекламного місця в засобах масової інформації.
Очікувана вартість
3 710 000,00 UAH
UA-2016-08-23-000630-a 258ea8619c0a462dbca45debf8c9b595
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соболь Олександр Олександрович

380968258181 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпропетровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд.75, каб.612
Контактна особа: Соболь Олександр Олександрович
380968258181
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2016 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2016 17:00
Очікувана вартість: 3 710 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 серпня 2016 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи зафіксовано нашу пропозицію?
Дата подання: 26 серпня 2016 11:35
Доброго дня. Шановні, підкажіть, будь ласка, чи зареєстровано нашу пропозицію в тендері. Ми не отримали будь якого повідомлення від організатора тендеру, тож не певні, що з нашою заявкою все гаразд. Також, не до кінця зрозуміло, чи ми надали всі документи які потрібні для участі в тендері. Як можна дізнатися про відповідність нашої пропозиції умовам проведення торгів? Дякую за відповідь. З повагою, Шишкін Сергій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до регламенту та принципу роботи системи електронних закупівель, всі пропозиції фіксуються системою. Ми, як замовник, не фіксуємо пропозиції та не оцінюємо їх відповідність вимогам на даному етапі. Детальну інформацію щодо роботи системи електронних закупівель Ви можете отримати у службі підтримки майданчику. Ми в свою чергу із радістю відповімо на всі питання, що стосуються наданої нами тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги посередників щодо продажу рекламного місця чи часу у мережі інтернет (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно-інформаційних матеріалів в мережі інтернет (розміщення на інтернет платформах, майданчиках, сайтах, сторінках регіонального та державного значення, пошукова оптимізація розміщених матеріалів у пошукових системах) забезпечення медіа-супроводу та надання консультаційних послуг щодо поширення та просування матеріалів в мережі інтернет)
Опис предмету закупівлі:
Надання послуг посередників щодо продажу рекламного місця чи часу у мережі інтернет (розміщення рекламних, інформаційних та рекламно-інформаційних матеріалів в мережі інтернет (розміщення на інтернет платформах, майданчиках, сайтах, сторінках регіонального та державного значення, пошукова оптимізація розміщених матеріалів у пошукових системах) забезпечення медіа-супроводу та надання консультаційних послуг щодо поширення та просування матеріалів в мережі інтернет) включає:
- загальне підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпропетровської міської ради, ії виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу шляхом розміщення рекламних, інформаційних та рекламно-інформаційних матеріалів в мережі інтернет;
- забезпечення медіа-супроводу діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, депутатського корпусу, їх окремих ініціатив та проектів, адаптація інформації та інформаційних поводів для розміщення в мережі інтернет;
-надання консультаційних послуг щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет;
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 вересня 2016 15:34
Закінчення: 08 вересня 2016 15:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

330 посл
Підвищення інформованості населення шляхом розміщення рекламно- інформаційного матеріалу щодо діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив та проектів та іншої соціально-важливої інформації в мережі інтернет включає:
- розміщення соціальної реклами;
- розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування та їх документообігу;
-розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
- анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи, посадові особи, депутатський корпус;
- розміщення відеозвернень посадових осіб;
-розміщення фото-, відеоматералів стосовно діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив та проектів;
- висвітлення іншої соціально- важливої інформації відповідно до заявок і завдань Замовника.
Обов’язково на інтернет ресурсах:
vgorode.dp.ua, www.056.ua, gorod.dp.ua, glavnoe.dp.ua,
infomator.dp.ua, zabeba.li
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги
ДК 016:2010: 73.12.13-00.00 — Послуги посередників щодо продажу рекламного місця чи часу в Інтернеті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75, каб. 612
Дата доставки: 22 вересня 2016  —  30 грудня 2016
1500 л/г
Забезпечення медіа-супроводу:
- розробка та впровадження комунікаційної програми з інформування жителів міста та області щодо діяльності Дніпропетровської міської ради, ії виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу;
- розробка та реалізація комунікаційної стратегії в інтернет-просторі та у соціальних мережах:
- визначення оптимальної комунікаційної стратегії в мережі інтернет для сприяння підвищення інформування, напрямів розвитку, що охоплюватиме: ключові цілі комунікацій, основні цільові аудиторії, канали повідомлення, графік комунікаційної активності;
- розробка програми заходів, спрямованих на реалізацію розробленої комунікаційної стратегії;
- збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної інформації та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії), розробка інформаційних поводів , з метою оптимальної підготовки рекламно-інформаційних матеріалів Замовником для висвітлення діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб, депутатського корпусу, їх окремих ініціатив та проектів відповідно до заявок Замовника для розміщення у місцевих, регіональних та загальноукраїнських інтернет-ресурсах, та пабліках соціальних мереж;
- адаптація інформаційних поводів до формату та вимог інтернет-майданчику;
- розміщення адаптованих інформаційних поводів на погоджених ресурсах із досягненням охоплення не менш 300 000 переглядів на місяць із підтвердженням відповідними звітами
- розповсюдження та підтримка інформаційних поводів через соціальні мережі із охопленням не менше 500 000 підписчиків
- супроводження виступів на телебаченні, прес-конференціях, інших публічних заходах посадових осіб Дніпропетровської міської ради та депутатського корпусу (включаючи фото-,відеозйомку, виїзний журналістській супровід).
Обов’язковий медіа-супровід у соціальних пабліках:
Facebook, Twitter та на інших інтернет ресурсах
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги
ДК 016:2010: 73.12.13-00.00 — Послуги посередників щодо продажу рекламного місця чи часу в Інтернеті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75, каб. 612
Дата доставки: 22 вересня 2016  —  30 грудня 2016
500 л/г
Консультаційні послуги щодо поширення та просування інформації в мережі інтернет:

- збір, аналіз необхідної інформації для підготовки роз’яснювальних інформаційних та/або рекламних матеріалів на актуальні теми, що відображують поточну діяльність Дніпропетровської міської ради, ії виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив та проектів відповідно до наданих Замовником заявок;
- аналіз присутності інформаційних поводів інтернет-просторі та у соціальних мережах;
- розробка та реалізація комунікаційної програми у мережі Facebook, Twitter, з метою досягнення 10 тисяч релевантних читачів сторінки місцевої ради;
-сео-консалтінг.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги
ДК 016:2010: 73.12.13-00.00 — Послуги посередників щодо продажу рекламного місця чи часу в Інтернеті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75, каб. 612
Дата доставки: 22 вересня 2016  —  30 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2016 17:19
Проект_Договір.docx
23 серпня 2016 17:19
Тендерна_документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2016 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альфаком 1 660 000,00
UAH з ПДВ
1 642 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІНЕТ 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альфаком

ТОВ ПІНЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альфаком
#31952558
Переможець 1 642 500,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2016 14:31

Документи

14 вересня 2016 14:31
Електронний підпис
14 вересня 2016 14:28
Prot.pdf
14 вересня 2016 14:20
Prot.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2016 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альфаком
#31952558
1 642 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2016 14:31
Електронний підпис
14 вересня 2016 14:28
Prot.pdf
14 вересня 2016 14:20
Prot.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:31
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 15:36
ДУ №3 дог.1.03.10.pdf укладений
27 грудня 2016 15:35
Електронний підпис укладений
10 листопада 2016 16:43
Додаткова угода №2 Альфаком.pdf укладений
10 листопада 2016 16:43
Електронний підпис укладений
02 листопада 2016 16:32
Додаткова угода №1.pdf укладений
02 листопада 2016 16:31
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2016 11:26
Договір №1 03.10 Про закупівлю послуг.pdf укладений
04 жовтня 2016 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода з уточненням реквізитів
Номер договору про закупівлю: №1/03.10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Договір №1/03.10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2016 — 30 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 506 800,00
UAH