Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0) Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна. Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців
Очікувана вартість
751 000,00 UAH
UA-2016-08-11-000381-c 7af739264da34172999197efa69b9c22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2016 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2016 15:00
Очікувана вартість: 751 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерні пропозиції подаються учасниками щодо окремих частин предмету закупівлі (лотів), а саме:
Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна.
Лот 2: Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві із залученням вітчизняних та іноземних фахівців.
Інформацію стосовно обсягів надання послуг щодо кожного лоту, визначеного замовником в межах закупівлі Послуг, викладено у Додатку 3.1 (щодо лоту 1) та у Додатку 3.2 (щодо лоту 2) Тендерної документації «Технічні вимоги».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 серпня 2016 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2016 18:36
5. Додаток 5.2 Тендерна пропозиція (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:36
5. Додаток 5.1. Тендерна пропозиція (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:36
4.2.2 Розрахунок вартості (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:35
4.2.1. Специфікація (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:35
4.1.3. Календарний план (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:35
4.1.2. Розрахунок вартості 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:33
4.1.2. Розрахунок вартості 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:33
4.1.1. Специфікація 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:31
4.1.1. Специфікація 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:30
3. Додаток 3.1 ТЗ (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:29
2. Додаток 2 (стаття 17 Закону).docx
11 серпня 2016 18:23
4.1.1. Специфікація 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:23
4.1.1. Специфікація 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:22
3. Додаток 3.2 ТЗ (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:22
4. Додаток 4.1. Проект Договору (Виставки).doc
11 серпня 2016 18:22
3. Додаток 3.2 ТЗ (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:20
3. Додаток 3.1 ТЗ (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:19
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
11 серпня 2016 18:15
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
11 серпня 2016 18:12
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
11 серпня 2016 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2016 18:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2016 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2016 18:36
5. Додаток 5.2 Тендерна пропозиція (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:36
5. Додаток 5.1. Тендерна пропозиція (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:36
4.2.2 Розрахунок вартості (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:35
4.2.1. Специфікація (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:35
4.1.3. Календарний план (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:35
4.1.2. Розрахунок вартості 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:34
4.1.2. Розрахунок вартості 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:33
4.1.2. Розрахунок вартості 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:33
4.1.1. Специфікація 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:32
4.1.1. Специфікація 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:31
4.1.1. Специфікація 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:30
3. Додаток 3.1 ТЗ (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:29
2. Додаток 2 (стаття 17 Закону).docx
11 серпня 2016 18:23
4.1.1. Специфікація 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:23
4.1.1. Специфікація 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:22
3. Додаток 3.2 ТЗ (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:22
4. Додаток 4.1. Проект Договору (Виставки).doc
11 серпня 2016 18:22
3. Додаток 3.2 ТЗ (Семінари).docx
11 серпня 2016 18:20
3. Додаток 3.1 ТЗ (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:19
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
11 серпня 2016 18:15
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
11 серпня 2016 18:12
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Розвиток виставкової діяльності в місті Києві та участь в міжнародних виставкових заходах за кордоном з проведенням промокампаній, у тому числі: міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках, а саме - участь м. Києва у виставках: «ТУРБІЗНЕС» – м. Мінськ, Білорусія; «Тravel Turkey Izmir» – м. Ізмір, Туреччина; «WTM» – м. Лондон, Великобританія; «IBTM» – м. Барселона, Іспанія; «UITM» – м. Київ, Україна.
Опис предмету закупівлі:
В межах надання Послуг за Лотом 1 учасник повинен забезпечити організацію участі міста Києва в національній виставці:
1) 05-07 жовтня 2016 року, UITM (м. Київ, Україна),
а також міжнародних туристичних виставках:
2) 28-30 вересня 2016 року, «ТУРБИЗНЕС–2016
(м. Мінськ, Білорусія),
3) 2-5 листопада 2016 року, WTM (м. Лондон, Великобританія),
4) 17-19 листопада 2016 року, IBTM (м. Барселона, Іспанія),
5) 8-12 грудня 2016 року, Travel Turkey Izmir (м. Ізмір, Туреччина).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 552 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 280,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 серпня 2016 15:59
Закінчення: 30 серпня 2016 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
В межах надання Послуг за Лотом 1 учасник повинен забезпечити організацію участі міста Києва в національній виставці:
1) 05-07 жовтня 2016 року, UITM (м. Київ, Україна),
а також міжнародних туристичних виставках:
2) 28-30 вересня 2016 року, «ТУРБИЗНЕС–2016
(м. Мінськ, Білорусія),
3) 2-5 листопада 2016 року, WTM (м. Лондон, Великобританія),
4) 17-19 листопада 2016 року, IBTM (м. Барселона, Іспанія),
5) 8-12 грудня 2016 року, Travel Turkey Izmir (м. Ізмір, Туреччина).
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79956000-0 — Послуги з організації ярмарок та виставок
ДК 016:2010: 82.30.1 — Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Дата доставки: 11 вересня 2016  —  30 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2016 18:46
5. Додаток 5.1. Тендерна пропозиція (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:46
2. Додаток 2 (стаття 17 Закону).docx
11 серпня 2016 18:45
4.1.3. Календарний план (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:45
4.1.2. Розрахунок вартості 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:45
4.1.2. Розрахунок вартості 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:45
4.1.2. Розрахунок вартості 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:44
4.1.2. Розрахунок вартості 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:44
4.1.2. Розрахунок вартості 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:44
4.1.2. Розрахунок вартості 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:44
4.1.1. Специфікація 1.5 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:43
4.1.1. Специфікація 1.4 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:43
4.1.1. Специфікація 1.3 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:43
4.1.1. Специфікація 1.2 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:43
4.1.1. Специфікація 1.1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:42
4.1.1. Специфікація 1 (Виставки).docx
11 серпня 2016 18:42
4. Додаток 4.1. Проект Договору (Виставки).doc
11 серпня 2016 18:41
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
11 серпня 2016 18:41
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
11 серпня 2016 18:41
3. Додаток 3.1 ТЗ (Виставки).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2016 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі" 545 000,00
UAH з ПДВ
545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Графіум" 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2016 15:08
наказ на директораЛ1.pdf
28 серпня 2016 15:06
Реєстр Л1006.pdf
28 серпня 2016 15:05
технічне завдання Л1.pdf
28 серпня 2016 15:03
договор4 Л1.pdf
28 серпня 2016 15:02
договор3 Л1.pdf
28 серпня 2016 15:02
договор2 Л1.pdf
28 серпня 2016 15:01
договор1 Л1.pdf
28 серпня 2016 15:01
трудові книжки Л1.pdf
28 серпня 2016 15:00
довідка про дипломи Л1.pdf
28 серпня 2016 15:00
дипломи Л1.pdf
28 серпня 2016 14:58
довідка судимість Л1.pdf
28 серпня 2016 14:58
довідка податки Л1.pdf
28 серпня 2016 14:57
довідка корупція Л1.pdf

Публічні документи

29 серпня 2016 15:31
технічні характ Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:30
диплом английс Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:30
дипломи Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:29
працівники Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:29
договір підряду Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:28
договор 3 Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:28
договор 2 Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:28
договор Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:28
лист про дипломи Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:27
Реєстр докум Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:26
лист про учасника Лот 1.pdf
29 серпня 2016 15:26
довідка ст 17 Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Графіум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"
#34426411
Переможець 545 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2016 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2016 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експо Едженсі"
#34426411
545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2016 13:06
Додаткова угода від 21.12.2016 № 4 до Договору від 20.09.2016 № ВЗ_2016.pdf зміни до договору
22 грудня 2016 13:04
Електронний підпис укладений
14 грудня 2016 17:58
Додаткова угода від 12.12.2016 № 3 до Договору від 20.09.2016 № ВЗ_2016.pdf зміни до договору
14 грудня 2016 17:56
Додаткова угода від 12.12.2016 № 3 до Договору від 20.09.2016 № ВЗ_2016.pdf зміни до договору
14 грудня 2016 17:51
Електронний підпис укладений
14 грудня 2016 16:25
Електронний підпис укладений
30 листопада 2016 09:32
Додаткова угода від 29.11.2016 № 2 до Договору від 20.09.2016 № ВЗ_2016.pdf зміни до договору
29 листопада 2016 16:43
Електронний підпис укладений
29 листопада 2016 15:46
Додаткова угода від 28.11.2016 № 1 до Договору від 20.09.2016 № ВЗ_2016.pdf зміни до договору
29 листопада 2016 15:45
Електронний підпис укладений
20 вересня 2016 14:13
Електронний підпис укладений
20 вересня 2016 13:48
Електронний підпис укладений
20 вересня 2016 13:37
Договір від 20.09.2016 № ВЗ_2016_Виставки.pdf укладений
20 вересня 2016 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 27.10.2016 № Л1 2710, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.09.2016 року № 917 «Про відрядження до м. Мінськ (Республіка Білорусь)» та згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1; 1.2 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1; 1.2 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору від 20 вересня 2016 року № ВЗ/2016 на 1 500,00 грн (Одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 250,00 грн (Двісті п’ятдесят гривень 00 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1. Вартість Послуг становить 543 500,00 грн (П’ятсот сорок три тисячі п’ятсот гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 90 583, 33грн (Дев’яносто тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації 1; 1.2 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 1; 1.2 (Додаток 2) до Договору від 20 вересня 2016 року № ВЗ/2016 та викладено їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № ВЗ/2016
Договір:
Номер додаткової угоди: № ВЗ/2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 23.11.2016 б/н, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.11.2016 року № 1085 «Про направлення до м. Лондон (Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії)» та згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ, Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1; 1.3 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1; 1.3 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 8 000,00 грн (Вісім тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1 333,33 грн (Одна тисяча триста тридцять три гривні 00 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 535 500,00 грн (П’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 89 250,00 грн (Вісімдесят дев’ять тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». Враховуючи зазначене, внесено зміни до Специфікації 1; 1.3 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 1; 1.3 (Додаток 2) до Договору. Додатково, в зв’язку зі зміною дат проведення міжнародних виставкових заходів, Сторони дійшли згоди внести зміни до Календарного плану (Додаток 3) до Договору, виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № ВЗ/2016
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ВЗ/2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 05.12.2016 № Л-1/0512, згідно з пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.11.2016 № 1172 "Про направлення до м. Барселона (Королівство Іспанії)", Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1, 1.4 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1, 1.4 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 1 000,00 грн (Одну тисячу гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 166,67 грн (Сто шістдесят шість гривень 67 копійок)та внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: "Вартість Послуг становить 534 500,00 (П`ятсот тридцять чотири тисячі п`ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 89 083,33 грн (Вісімдесят дев`ять тисяч вісімдесят три гривні 33 копійки) відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)." На підставі зазначеного внесено зміни до Специфікації 1, 1.4 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1, 1.4 (Додаток 2) та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № ВЗ/2016
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ВЗ/2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 05.12.2016 № Л-1/0517, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.11.2016 року № 1172 «Про направлення до м. Барселона (Королівство Іспанії)», Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1; 1.4 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1; 1.4 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 1 000,00 грн (Одна тисяча гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 166,67 грн (Сто шістдесят шість тисяч гривень 00 копійок), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 534 500,00 грн (П’ятсот тридцять чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 89 083,33 грн (Вісімдесят дев’ять тисяч вісімдесят три гривні 33 копійки), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». На підставі зазначеного внесено зміни зміни до Специфікації 1; 1.4 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 1; 1.4 (Додаток 2) до Договору та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № ВЗ/2016
Договір:
Номер додаткової угоди: ВЗ/2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 08.12.2016 № Л-1/0811, згідно з пунктом п’ятим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.12.2016 року № 1235 «Про направлення до м. Ізмір (Турецька Республіка)», Сторони узгодили зміну ціни у бік зменшення без зміни обсягу та якості Послуг, визначених у Специфікації 1; 1.5 (Додаток 1) та у Розрахунку вартості 1; 1.5 (Додаток 2), а саме - дійшли згоди зменшити вартість Договору на 500,00 грн (П`ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 83,33 грн (Вісімдесят три гривні 33 копійки), та внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в новій редакції: «2.1 Вартість Послуг становить 534 000,00 грн (П’ятсот тридцять чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 89 000,00 грн (Вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), відповідно до Розрахунку вартості Послуг (Додаток 2)». На підставі зазначеного, внесено зміни до Специфікації 1; 1.5 (Додаток 1) та до Розрахунку вартості 1; 1.5 (Додаток 2) до Договору та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № ВЗ/2016
Договір:
Номер додаткової угоди: ВЗ/2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2016 — 30 грудня 2016
Сума оплати за договором: 534 000,00
UAH