Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016:2010 код 79.90.3 Послуги щодо бронювання, інші, н.в.і.у.; ДК 021:2015 за кодом CPV 63516000-9 – послуги з управління подорожами
DK 016 : 2010 code 79.90.3 Services for the reservation , others n.v.i.u .; DK 021 : 2015 by code CPV 63516000-9 - services for travel management
Очікувана вартість
11 618 850,00 UAH
UA-2016-06-06-000361-c 60da4db2da714248aef9f58388a4c3cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барнаш В.А.

0445862441 Vsevolod.Barnash@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Барнаш В.А.
0445862441
Vsevolod.Barnash@ukroboronprom.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: The State Concern "Ukroboronprom"
National ID: 37854297
Contact point: Барнаш В.А.
0445862441
Vsevolod.Barnash@ukroboronprom.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 червня 2016 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2016 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2016 10:00
Очікувана вартість: 11 618 850,00 UAH з ПДВ
Publication date: 06 червня 2016 16:56
Enquiries until: 28 червня 2016 10:00
Complaints submission until: до 04 липня 2016 10:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2016 10:00

Information

Estimated total value: 11 618 850 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот № 1 - послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Європи, Північної та Південної Америки, Україні; Лот № 2 - послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Південно-Східної Азії, Африки, Австралії, Близького та Середнього Сходу
Розгорнути Згорнути
Lot number 1 - services for the reservation tickets, places of residence in hotels, transfers, road transport in Europe, North and South America, Ukraine ; Lot number 2 - services for the reservation tickets, places of residence in hotels, transfers, road transport in South-East Asia, Africa , Australia, Middle East

Тендерна документація

17 червня 2016 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2016 17:02
Додаток6.docx
06 червня 2016 17:02
Додаток5.doc
06 червня 2016 17:02
Додаток2.docx
06 червня 2016 17:02
Додаток1.docx
06 червня 2016 17:02
Додаток 4 Проект договору.docx
06 червня 2016 17:02
Додаток 3.docx
06 червня 2016 17:02
Тендерна документація.docx
06 червня 2016 16:53
Додаток6.docx
06 червня 2016 16:53
Додаток5.doc
06 червня 2016 16:53
Додаток 4 Проект договору.docx
06 червня 2016 16:53
Додаток 3.docx
06 червня 2016 16:53
Додаток2.docx
06 червня 2016 16:53
Додаток1.docx
06 червня 2016 16:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інформація про банк для оформлення гарантій
Дата подання: 08 червня 2016 15:20
згідно вимог що містяться в тендерній документації учасникам необхідно надати банківські гарантії, для оформлення гарантій необхідна наступна інформація (запитано нашим банком): Банк бенефіціара - повна назва, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, SWIFT. В зв’язку з чим просимо Вас надати вказану інформацію (тендерна документація її не містить)
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. При складанні та затвердженні тендерної документації на закупівлю ДК 016:2010 код 79.90.3 Послуги щодо бронювання, інші, н.в.і.у. (за ДК 021:2015 за кодом CPV 63516000-9 – послуги з управління подорожами) (Лот № 1 - послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Європи, Північної та Південної Америки, Україні; Лот № 2 - послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Південно - Східної Азії, Африки, Австралії, Близького та Середнього Сходу) тендерним комітетом ДК «Укроборонпром» повністю виконано вимоги ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме визначено вид забезпечення, його розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. З огляду на вищевикладене, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено зазначення в тендерній документації запитуваної Вами інформації про банк бенефіціара (вигодоодержувача), а саме - повної назви, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, SWIFT. Проте з метою додержання принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ДК «Укроборонпром» надає запитувану Вами інформацію:


ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН «УКРОБОРОНПРОМ»
Адреса:04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36
Код ЄДРПОУ:37854297
Банк:
АТ «Укрексімбанк», м. Київ
Адреса: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 127
р/р 26000010056319, МФО 322313
Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ №200144820
Індивідуальний податковий номер 378542926594

JOINT STOCK COMPANY 'THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE'
Ukraine, 03150 Kyiv, 127 Antonovycha Str.
S.W.I.F.T.: EXBS UA UX, CHIPS UID: 316282 (for US dollars payments only)
Name: Ukroboronprom
Account number: 26000010056319
дата розкриття
Дата подання: 22 червня 2016 17:53
згідно інформації що міститься на сайті - початок аукціону - 15.08.2016р. відповідно до тендерної документації дата розкриття - 08.07.2016р. з якого числа має розраховуватись 90 днів для оформлення банквської гарантії?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Проте замовником в пункті 2 розділу 4 тендерної документації зазначено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Згідно з оголошенням дата розкриття тендерних пропозицій 15.08.2016. Відповідно до вимог тендерної документації замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Тому, з метою дотримання вимог тендерної документації замовника строк дії банківської гарантії необхідно рахувати з дати розкриття, зазначеної в оголошенні, а саме з 15.08.2016.
Сертифікат ІАТА
Дата подання: 24 червня 2016 18:20
В Додатку 3 пкнкт 4 є вимога про наявність сертифікату ІАТА. В нас такого сертифікату немає. Чи можемо ми обійти цей пункт, якщо ми працюємо як субагенти згідно субагентських договорів, і примітки із Додатку 2: "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена та затверджена тендерним комітетом на виконання норм ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 та інших нормативно-правових актів. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Міжнародна асоціація повітряного транспорту (ІАТА) є визнаною в усьому світі професійною організацією з авіаперевезень, є запорукою надійності, безпеки та якості. Немає жодних обмежень для проходження навчання ІАТА та отримання сертифікатів будь-яким особам, які здійснюють свою діяльність у сфері міжнародних авіаперевезень, послуг щодо бронювання тощо.
Закупівля послуг щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах світу для нашого підприємства є досить складною та специфічною (так як має державне значення на міжнародному рівні), потребує найвищого рівня кваліфікації, бездоганного виконання та відповідності всім умовам тендерної документації.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Південно-Східної Азії, Африки, Австралії, Близького та Середнього Сходу
Опис предмету закупівлі:
згідно технічних вимог тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 097 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 152000 UAH


Title: Services for the reservation tickets, places of residence in hotels, transfers, road transport in South-East Asia, Africa , Australia, Middle East
Description: Аccording to the technical requirements of the tender documents
Current status: Complete
Estimated total value: 5 097 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 серпня 2016 14:18
Auction planned date: 22 серпня 2016 14:18
Закінчення: 22 серпня 2016 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в країнах Південно-Східної Азії, Африки, Австралії, Близького та Середнього Сходу
ДК 021:2015: 63516000-9 — Послуги з управління подорожами
ДК 016:2010: 79.90.3 — Послуги щодо бронювання, інші, н.в.і.у.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 36
Дата доставки: 01 серпня 2016  —  31 грудня 2016

Services for the reservation tickets, places of residence in hotels, transfers, road transport in South-East Asia, Africa , Australia, Middle East
CPV: 63516000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2016
UA-2016-06-06-000361-c60da4db2da714248aef9f58388a4c3cc
Найменування: УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НПЛ-КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ КИЙ АВІА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

06 липня 2016 18:19
договор TRAVCO.pdf
06 липня 2016 18:19
Договор GTA.pdf
06 липня 2016 18:19
договор TOURICO.pdf
06 липня 2016 18:19
Депозит TOURICO.pdf
06 липня 2016 18:19
Тур.лицензия.pdf
06 липня 2016 18:19
Справка Галилео.pdf
06 липня 2016 18:19
рекомендательное 001.jpg
06 липня 2016 18:19
Паспорт Ген.директор.pdf
06 липня 2016 18:19
Лист-гарантія.pdf
06 липня 2016 18:19
ИАТА 2016 сертификат.pdf
06 липня 2016 18:19
Договор ЖД Галилео.pdf
06 липня 2016 18:19
Довідка.pdf
06 липня 2016 18:19
Димпломы Агентов.pdf
06 липня 2016 18:19
Выписка.rtf
06 липня 2016 18:19
Витяг.rtf
06 липня 2016 18:19
IATA Светлана.pdf

Публічні документи

08 липня 2016 09:26
73745C11-3CA5-4C90-8210-D6F51FAEE37E.CRF
07 липня 2016 14:14
ЛОТ 2, Частина 3.pdf
07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 3.pdf

Публічні документи

07 липня 2016 21:20
2049_npl_korpo__a_07.07.16.pdf
07 липня 2016 21:20
lyst_zvernenya.pdf
07 липня 2016 20:40
6_informachiya__pidryadnuk.pdf
07 липня 2016 20:40
4_povnovazheny__dokumentiv.pdf
07 липня 2016 20:40
3_harakterustu___zakypivli.pdf
07 липня 2016 20:40
3_akredutachiya.pdf
07 липня 2016 20:40
2_vidpovidnist__ogam_st.17.pdf
07 липня 2016 20:40
1_vidomist_kva__achivnukiv.pdf
07 липня 2016 20:40
1_vidomist_kva__obladnanya.pdf
07 липня 2016 20:40
1_vidomist_kva__uy_dogovir.pdf
07 липня 2016 20:40
dogovir_pro_na__lug_lot_2.docx
07 липня 2016 20:38
vityag.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"

ТОВ "НПЛ-КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

ПрАТ КИЙ АВІА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2016 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ КИЙ АВІА 3 268 038,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ" 4 541 269,00
UAH з ПДВ
4 541 269,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2016 09:26
73745C11-3CA5-4C90-8210-D6F51FAEE37E.CRF
07 липня 2016 14:14
ЛОТ 2, Частина 3.pdf
07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 3.pdf

Конфіденційні документи

07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
ЛОТ 1, Частина 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
Калькуляція .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

07 липня 2016 14:14
Гарантия ПІЛОТ ЛОТ 1; 195000 грн.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вказані конфіденційні ціни постачальників.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ КИЙ АВІА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ КИЙ АВІА
#01130578
Переможець 3 190 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2016 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2016 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ КИЙ АВІА
#01130578
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2017 17:20
img-104153158-0001.pdf зміни до договору
04 січня 2017 17:19
Електронний підпис укладений
09 вересня 2016 15:47
UOP-1.1-121-Д-16_09.09.16 - ПрАТ КИЙ АВИА.pdf укладений
09 вересня 2016 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36
Номер договору про закупівлю: UOP-1.1-121-Д-16
Договір:
Номер додаткової угоди: UOP-1.1-121-Д-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 3 828 000,00
UAH з ПДВ