Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Очікувана вартість
273 132,00 UAH
UA-2020-03-23-002730-b ● 8b899643e0664c13b3dcf29ef908b6b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01235573 |
Місцезнаходження: | 73026, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Залізнична,8 |
Контактна особа: |
Тростянський Роман Олегович 0552455098 kpxkts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 273 132,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про підписи/печатки
Дата подання: 24 березня 2020 18:41
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:28
Шановний Замовнику торгів!
Вважаємо, що всі учасники мають бути в рівних умовах. Хочете продавати - вживайте необхідних заходів для захисту й ходіть на роботу. Карантин може тривати до літа. Тоді відвантаження учасник теж пропонує робити через Prozorro та з цифровим підписом?
Відповідь: Поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, та її наслідки, не є обставиною непереборної сили.
про поставку товару
Дата подання: 24 березня 2020 18:43
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:29
Поставка товару однією партією можлива?
Відповідь: У додатку 6.1; 6.2; 6.3; 6.4; 6.5; 6.6, у пунктах 4.1 та 4.2 визначений порядок та умови поставки товару:
«4.1 Передача товару здійснюється «Постачальником» протягом терміну дії договору окремими, узгодженими з «Замовником» партіями товару, в бочках.
4.2 Кожна парія товару формується «Постачальником», виходячи з замовлення «Замовника», щодо кількості та асортименту товару та вказується в накладній на відпуск товару, яка підписується представниками Сторін та засвідчує факт узгодження Сторонами кількості товару, його ціни та асортименту.»
«4.1 Передача товару здійснюється «Постачальником» протягом терміну дії договору окремими, узгодженими з «Замовником» партіями товару, в бочках.
4.2 Кожна парія товару формується «Постачальником», виходячи з замовлення «Замовника», щодо кількості та асортименту товару та вказується в накладній на відпуск товару, яка підписується представниками Сторін та засвідчує факт узгодження Сторонами кількості товару, його ціни та асортименту.»
Одиниці виміру
Дата подання: 25 березня 2020 15:19
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:29
Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення щодо одиниць виміру. В проекті договору та в Тендерній пропозиції одиниця виміру вказана - літри. Як подавати пропозицію, якщо при відвантаженні товару будемо виписувати товар в шт (відповідно до кількості літрів), тому що від виробника отримуємо продукцію в шт, а не в літрах і відповідно не маємо можливості виписати товар в літрах згідно ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник сплачує за літри, а не за кількість штук.
Внесення змін до ТД
Дата подання: 26 березня 2020 13:14
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:34
Просимо внести зміни в частині надання Протоколу загальних зборів учасників, а саме "згоду загальних зборів на вчинення значного правочину (укладання договору) за результатами цієї процедури (вказати назву Замовника та зазначити предмет закупівлі) на суму не менше вартості тендерної пропозиції учасника торгів, незалежно від того, передбачено надання повноважень щодо підписання договору у статуті чи ні". Натомість надати документ підтверджуючий згоду загальних зборів на вчинення значного правочину (укладання договору) без зазначення найменування Замовника, номера, та суми закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства "Херсонський комунальний транспортний сервіс" Херсонської міської ради вважає занеобхідним зазначення у згоді загальних зборів назви замовника, предмета та номера закупівлі.
Тара
Дата подання: 26 березня 2020 13:48
Дата відповіді: 30 березня 2020 14:08
Зазначена тара 200л- обмежує кількість учасників та є дискримінаційною, тому що БОЧКИ різні виробники випускають об'ємом не тільки 200л., а й 205-208 л. Просимо внести зміни до ТД, щоб не обмежувати права учасників, які не мають змогу запропонувати товар саме в бочці 200л.
Відповідь: Право замовника визначати спосіб поставки товарів, в лоті 1, лот 2, лот 6, спосіб поставки товару визначено бочка ємністю 200 літрів, що є кратною замовленої кількості, та поставляється багатьма постачальниками.
Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 27 березня 2020 21:37
Дата відповіді: 30 березня 2020 14:09
Доброго дня, шановний замовнику.
Вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме: замінити документ - "згода загальних зборів на вчинення значного правочину (укладання договору) за результатами цієї процедури (вказати назву Замовника та зазначити предмет закупівлі) на суму не менше вартості тендерної пропозиції учасника торгів, незалежно від того, передбачено надання повноважень щодо підписання договору " на такий самий документ, але без зазначення назви Замовника, предмету закупівлі, суми пропозиції, тоб-то узагальнений документ, т.к. спеціально збирати Загальні збори до кожної пропозиції неможливо, тим паче під час карантину (надзвичайної ситуації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На теперішній час не має підстави для зміни у тендерній документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 – олива моторна стандарту та класу в’язкості SAE 10W40 (напівсинтетика) API CH 4, або МБ228.3, або VDS 3 |
Опис предмету закупівлі: |
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 156 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 780,00 UAH з ПДВ |
Позиції
4000 л
Лот № 1 – олива моторна стандарту та класу в’язкості SAE 10W40 (напівсинтетика) API CH 4, або МБ228.3, або VDS 3
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73026, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Залізнична, 8
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Замовником здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту фактичної передачі товару Замовнику на підставі видаткової накладної та рахунку на оплату по банківським реквізитам, вказаними в п.13 Договору (реквізити Постачальника) та /або визначених в рахунку Постачальника. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Можливість подання пропозиції з підписом ЕЦП
Дата подання: 24 березня 2020 14:43
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:28
Доброго дня! Шановний Замовнику, враховуючи, що в України зараз вживаються заходи щодо протидії розповсюдження коронавірусу COVID-19, більшість працівників працює в дистанційному режимі та не має доступу до печатки підприємства, а також можливості підписати документи, які вимагаються Замовником, відповідальною особою. Просимо на період карантину дозволити підписання тендерної пропозиції з допомогою електронного цифрового підпису, а також подачу документів без печатки та підпису відповідальної особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, та її наслідки, не є обставиною непереборної сили.
Тара
Дата подання: 25 березня 2020 16:26
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:30
Шановний замовнику, чи можемо ми запропонувати Оливу в бочках 208л, тому що більшість виробників фасуют у тару 205-208л?
Відповідь: Право замовника визначати спосіб поставки товарів, в лоті 1, лот 2, лот 6, спосіб поставки товару визначено бочка ємністю 200 літрів.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 квітня 2020 15:09 |
Коментар щодо відміни: | Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») |
Документи:
06 квітня 2020 15:09
|
Протокол від 06.04.20.pdf |