Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 41003689 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5 |
Контактна особа: |
Вакарова Віталія Василівна +380314326640 cbc.project2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 689 352,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
17 лютого 2020 21:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 20:46 |
Додаток 4.doc | |
17 лютого 2020 20:46 |
Додаток 3.doc | |
17 лютого 2020 20:46 |
Додаток 2.doc | |
17 лютого 2020 20:46 |
Додаток 1.doc | |
17 лютого 2020 20:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000041 ● debea9432e79480a8cccbaff3630ccef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2020 № 15
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 09.04.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-17-001920-b 17.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-09 16:14:49
Пояснення з власної ініціативи
Cтаном на 09.04.2020р. неможливо укласти Договір та поставити товар у строки визначенні тендерною документацію по предмету закупівлі – лот 1 - НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів), 1 штука. (Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів). Окрім того, поставка товару неможлива до 13.04.2020р. іншими учасниками. У зв’язку з цим, Замовник відміняє торги з підстав, що передбачені частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовником було проведено відкриті торги по предмету закупівлі – лот 1 - НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів), 1 штука. (Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-17-001920-b). Результатом яких стало визначення переможця ПП "СІНКРО МЕДИКА". Разом з тим частиною другою статті 32 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб -порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Кінцевий строк укладення договору є 30.03.2020р. Строк поставки товару до 13.04.2020р. Проте станом на вказану дату учасником не вчинено ніяких щодо укладення вказаного Договору.Крім того, Замовник немає можливості укласти Договір з іншими учасниками до закінчення строку поставки товару,а такі учасники не можуть поставити товар до 13.04.2020р, що є порушенням Істотних умов Договору. Статтею 31 Закону передбачені підстави для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. З огляду на викладене, рішення про відміну торгів приймається замовником самостійно за наявності підстав, встановлених у статті 31 Закону, та оформлюється протоколом. Ураховуючи викладенні обставини та з метою дотримання основних принципів закупівель Замовник прийняв рішення відмінити вказані торги. Окрім того жодних оскаржень з боку учасників не надходило.
2020-04-30 19:10:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів), 1 штука. (Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 542 590,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів з дати фактичного отримання товару згідно видаткової накладної. Днем отримання товару вважається дата, зазначена у накладній, що підписана представниками сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СІНКРО МЕДИКА" #33985407 |
Переможець |
542 500,00
UAH
|
10 березня 2020 21:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 квітня 2020 16:18 |
Коментар щодо відміни: | Cтаном на 09.04.2020р. неможливо укласти Договір та поставити товар у строки визначенні тендерною документацію по предмету закупівлі – лот 1 - НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 14424 - Контейнер на відходи (Waste receptacle) (Утилізатор медичних відходів), 1 штука. (Лінія бюджету 3.4.4. Утилізатор медичних відходів) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-17-001920-b). Окрім того, поставка товару неможлива до 13.04.2020р. іншими учасниками. У зв’язку з цим, Замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
09 квітня 2020 16:17
|
РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ.pdf |