Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
01 липня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 16:15 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
01 липня 2020 16:14 |
Додаток 1 Технічне завдання.doc | |
01 липня 2020 16:13 |
тендерна документація.doc | |
01 липня 2020 16:12 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
01 липня 2020 16:12 |
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000092 ● 7d1412d1e63649eab9f097720f5938ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 22:22 |
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-07-01-002563-c 01.07.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-22 13:38:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 2 пункту 3.2. Розділу VI тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначені документи, які повинен надати учасник/Переможець у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших вимог. Також, визначений строк та спосіб надання документів Переможцем, а саме: УВАГА: Всі документи, що надаються Переможцем, подаються ним в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 23.11.2018 № 2628 (зі змінами) роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Додаток №2, що є невід’ємним до договорів від 10.08.2020 № 360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3) містить перелік АЗС для заправки автотранспорту та механізмів Замовника з зазначенням адрес.
Переможцем процедури закупівлі за лотами 1,2,3 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" оприлюднено в електронній системі закупівель файл Ліцензії НТС.pdf 23 липня 2020 09:40 (лот 1, 2, 3), який містить ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Проте переможець процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" надав ліцензії не у повному обсязі, а частково, зокрема не до повного переліку АЗС для заправки автотранспорту та механізмів Замовника згідно із Додатком №2 до договорів від 10.08.2020 № 360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3), що не відповідає вимозі підпункту 2 пункту 3.2. Розділу VI тендерної документації Замовника.
Також установлено, що відповідно до підпункту 3 пункту 4.1. Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Чому Замовник не відхилив учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем за лотами 1,2,3 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-27 21:54:03
Вiдповiдь на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-22 16:11:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 6.1 розділу VI договорів про закупівлю товарів від 10.08.2020 №360-СНАБ (лот 1), від 10.08.2020 № 361-СНАБ (лот 2), від 10.08.2020 № 362-СНАБ (лот 3) строк поставки товарів: з моменту укладання договору(ів) до 31.12.2020р. З урахуванням додаткової угоди від 22.12.2020 № 6 по лоту 1, додаткової угоди від 22.12.2020 № 4 по лоту 2, додаткової угоди від 22.12.2020 № 5 по лоту 3 продовжено термін Договорів продовжено на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Просимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про виконання договорів за лотами 1,2,3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-27 17:38:54
Выдповыдь на запит
У відповідь на запит про здійснення моніторингу закупівлі бензину А-92 та дизельного палива за скретч – картками або талонами, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за лотами 1, 2, 3 (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-01-002563-с), повідомляємо наступне:
дія договорів: №360-СНАБ (лот 1) від 10.08.2020р. , № 361-СНАБ (лот 2) від 10.08.2020р. , № 362-СНАБ (лот 3) від 10.08.2020р. - закінчена 01.02.2021року.
Згідно абзацу третього частини 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору та його дії. Згідно з даною нормою Закону 01.02.2021р. сплив термін щодо здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі. Адже відповідно ст. 252 Цивільного кодексу України, що визначає поняття строку та терміну зазначено : «2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.». Відповідно, у договорах №360-СНАБ, 361-СНАБ, 362-СНАБ від 10.08.2020р, термін дії визначається конкретною кінцевою датою - 01.02.2021р. Отже дія визначених договорів спливає 01.02.2021р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства. Зокрема, Замовник буд чітко слідувати вимогам, передбаченим частиною 1 ст. 10 Закону під час оприлюднення інформації та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.
2021-08-10 12:55:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-92 та дизельне паливо за скретч – картками або талонами |
Опис предмету закупівлі: |
Довгинцівський район
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 638 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 16 380,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл |
1 618 920,00
UAH з ПДВ
|
1 569 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" |
1 629 120,00
UAH з ПДВ
|
1 578 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 634 016,00
UAH з ПДВ
|
1 634 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл #39197130 |
Відхилено |
1 569 780,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:18
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" #30442560 |
Переможець |
1 578 720,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 11:30
|
ДУ до 360-СНАБ.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 09:55
|
ДУ-360-СНАБ.PDF | зміни до договору |
13 серпня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:42
|
360-СНАБ(лот1).PDF | укладений |
12 серпня 2020 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення ціни за одиницю товару до єдиної за усіма лотами |
Номер договору про закупівлю: | 360-СНАБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1/49-СНАБ від 10.08.2020р. до договору № 360-СНАБ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 01.02.2021р в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 360-СНАБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 від 22.12.2020р. до Договору № 360-СНАБ від 10.08.2020р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |