Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО ЧОРНОМОРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31790926 |
Місцезнаходження: | 67570, Україна , Одеська обл., р-н Лиманський, смт. Чорноморське |
Контактна особа: |
Наталія Гордієнко +380487630301 nataliatsymbal7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 15:02 |
Тендерна документація.doc | |
22 квітня 2024 15:02 |
Додаток 4.docx | |
22 квітня 2024 15:02 |
Додаток 2.docx | |
22 квітня 2024 15:02 |
Додаток 3.docx | |
22 квітня 2024 15:02 |
Додаток 1.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 11 травня 2024 15:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000037 ● 9dddb37d14414bda8d9091426375c94e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 Одеса № 118
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2024 № 118
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-04-22-008869-a 22.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 15:54:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 11:13:20
Пояснення на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-22-008869-a
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (вивіз сміття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-22-008869-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, визначено на підставі наступних документів, а саме:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та на підставі рішення Чорноморської селищної ради №856-VIII від 22.12.2023р. «Про бюджет Чорноморської селищної територіальної громади на 2024 рік» (https://rada.info/upload/users_files/05583176/docs/e8c7fe9c56bd102fb7f02326a0dff56f.pdf), та відповідно до Місцевої цільової Програми «Про затвердження місцевої цільової Програми розвитку житлового та комунального господарства Чорноморської селищної ради на 2024 рік» затвердженою рішенням Чорноморської селищної ради №839-VIII від 22.12.2023 (https://rada.info/upload/users_files/05583176/7461f201fde2663c97f8921fec5971fb.pdf).
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, та шляхом порівняння ринкових цін - визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку (скан-копії отриманих пропозицій додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-04-22-008869-a визначено Замовником на підставі наступних документів, а саме:
- Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX;
- Наказу Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.201lp.;
- Постанови КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» від 10 грудня 2008 року №1070;
- Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Методики роздільного збирання побутових відходів» від 01.08.2011 р. №133;
- санітарно-епідеміологічного та природоохоронного законодавства;
- іншим діючим стандартам, нормам, вимогам, встановленими законодавством України для даного виду послуг.
3. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці власного веб-сайту (або головного розпорядника), повідомляємо, що:
Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, передбачено пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" де встановлено рекомендації щодо розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Оскільки замовник не є бюджетною установою та розпорядником бюджетних коштів, а так само не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, вимоги постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 не застосовуються до замовника даної закупівлі, а саме в частині п. 4-1 такої постанови.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Житлово-комунальне господарство Чорноморської селищної ради) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Додаток:
1. Копії комерційних пропозицій
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
131 600,00
UAH з ПДВ
|
131 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА |
135 360,00
UAH з ПДВ
|
135 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
171 456,00
UAH з ПДВ
|
171 456,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Рішення скасоване |
131 600,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:06
|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Відхилено |
131 600,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:09
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНЮШЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА #2952909809 |
Відхилено |
135 360,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:18
|
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" #36796670 |
Переможець |
171 456,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 13:59
|
Договір ТОВ ЕКО-ЛІДЕР.pdf | укладений |
11 червня 2024 13:58
|