Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська гімназія №31 Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 25768707 |
Місцезнаходження: | 18021, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Героїв Дніпра.27 |
Контактна особа: |
Кириченко Максим Олегович 380472724108 tvdidora@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 246 175,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 230,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 60000.00 грн (Шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 16:12 |
Додаток 1 ЗОШ 31 зі змінами від 07.07.rtf | |
07 липня 2023 16:11 |
Тендерна документація ЗОШ 31 зі змінами від 07.07.docx | |
07 липня 2023 16:11 |
Зміни до ТД 4545- 07.07.docx | |
03 липня 2023 19:12 |
Додаток 1 ЗОШ 31.rtf | |
03 липня 2023 19:12 |
Тендерна документація ЗОШ 31.docx |
07 липня 2023 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2023 16:12 |
Додаток 1 ЗОШ 31 зі змінами від 07.07.rtf
|
|||
07 липня 2023 16:11 |
Тендерна документація ЗОШ 31 зі змінами від 07.07.docx
|
|||
07 липня 2023 16:11 |
Зміни до ТД 4545- 07.07.docx
|
|||
03 липня 2023 19:12 |
Додаток 1 ЗОШ 31.rtf
|
|||
03 липня 2023 19:12 |
Тендерна документація ЗОШ 31.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000116 ● 0354ba3b6cd7466d9c3cba96436434e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 17.06.2024 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-03-010974-a, 03.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 15:21:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-03-010974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-07-03-010974-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- надати пояснення (інформацію та документи) щодо документально підтвердженої інформації про наявність обґрунтованої необхідності укладення додаткової угоди від 29.11.2023 № 4 щодо продовження строку для виконання робіт за договором від 02.08.2023 №31/1.
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Профіль Плюс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо). В складі тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі 2,4%, тоді як пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків повинні становити до 1,5%.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено правове використання транспортних засобів відповідно до договору від 04.04.2023 №04/01, проте наданий у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг автомобільним транспортом, спецтехнікою датований 01.04.2023 року?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 20:48:36
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівлі заходи з термомодернізації (утеплення фасаду) Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Героїв Дніпра, 27 в м. Черкаси" (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-03-010974-a), надаємо наступні пояснення:
1 - Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі заходи з термомодернізації (утеплення фасаду) Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Героїв Дніпра, 27 в м.Черкаси» та експертного звіту №230515-08/В від 30 травня 2023 року, а також даними Експертного звіту (позитивного) №230515-08/В від 30 травня 2023 року та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 28 948 455,00 грн. і за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 27 246 175,20 грн.
2 - Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо наступне: Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступним посиланням http://gymnasia31.ck.ua/pz2023
3 - Документальним підтвердженням інформації про наявність обґрунтованої необхідності укладення додаткової угоди від 29.11.2023 № 4 щодо продовження строку для виконання робіт за договором від 02.08.2023 №31/1 є довідка про зміну до кошторису на 2023 рік (додається), яка складена на підставі рішення Черкаської міської ради від 23.11.2023р. №48-32. При цьому, Замовник під час укладання вказаної додаткової угоди також керувався абзацом 1 пункту 2.11. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, згідно якого у разі скорочення бюджетних асигнувань розпорядники бюджетних коштів повинні вживати заходів щодо ліквідації або скорочення обсягу бюджетних зобов’язань та/або бюджетних фінансових зобов’язань, які перевищують уточнені плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, плани використання бюджетних коштів, помісячні плани використання бюджетних коштів.
4 – Як зазначалося вище, очікувана вартість робіт розрахована відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 28 948 455,00 грн. і за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 27 246 175,20 грн. з ПДВ. При цьому, згідно вказаного розрахунку, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва були розраховані інженером-проектувальником з урахуванням п.4.40 вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме в сумі 516 235,00 грн. (без ПДВ).
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації було визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо). Тендерна пропозиція учасника закупівлі містить файл «Кошторис», у якому, серед іншого наявні Договірна ціна і Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, в яких кошти на покриття ризику становили 477514,00 грн. (без ПДВ), а отже не перевищували кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Замовника згідно Експертного звіту (позитивного) №230515-08/В від 30 травня 2023 року, яка становили 516235,00 грн. (без ПДВ). 02.08.2023р. між Замовником і ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" - був укладений договір підряду №31/1, який відповідав умовам кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Замовника згідно Експертного звіту (позитивного) №230515-08/В від 30 травня 2023 року, тендерній документації і тендерній пропозиції. Водночас, пунктом 3.2 Договору визначено, що ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. Крім того, пунктом 6.2.4 Договору передбачено право Замовника: - Зменшувати обсяг закупівлі робіт та ціну Договору залежно від реального фінансування видатків Замовника. У такому випадку Сторони вносять відповідні зміни до Договору. А пунктом 12.8 Договору, серед іншого, передбачено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку погодження зміни ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Таким чином, 11.06.2024р. між Замовником і ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" була укладена додаткова угода №9 до вказаного договору підряду, якою було зменшено його суму, в т.ч. зменшено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Договірна ціна і Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) з 477514,00 грн. (без ПДВ) до 266807,45 грн. (без ПДВ), що становить 1,2545% від вартості робіт, що в свою чергу унеможливлює зайві витрати бюджетних коштів під час виконання будівельних робіт на об’єкті.
Таким чином, укладення 11.06.2024р. між Замовником і ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" додаткової угоди №9 до вказаного договору підряду, якою було зменшено його суму, в т.ч. зменшено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва з 477514,00 грн. (без ПДВ) до 266807,45 грн. (без ПДВ), сприяло зменшенню ціни предмета закупівлі, що відповідає п. 2 ч.1 ст. 5 Закону (в частині дотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності).
5 – Щодо формальної помилки в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням договору від 04.04.2023 №04/01, замість наданого у складі тендерної пропозиції договору про надання послуг автомобільним транспортом, спецтехнікою датованого 01.04.2023 року, повідомляємо наступне: згідно п.1.7. тендерної документації, у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», в т.ч.: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Варто зазначити, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Слід врахувати, що розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Згідно із ст.5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, у випадку вимоги контролюючого органу щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання (припинення) договору, буде порушений принцип пропорційності порушень. Про необхідність застосування принципу пропорційності у аналогічних правовідносинах наголошено у постановах Верховного Суду від 20.04.2023 у справі № 160/13903/21, від 21.01.2021 у справі №120/1297/20-а.
Також, слід звернути увагу, що у випадку вимоги контролюючого органу щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання (припинення) договору, призведе до порушення майнових прав та інтересів Замовника та матиме негативні наслідки в частині завершення робіт з утеплення фасаду закладу освіти, що також є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками.
Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Критерій «пропорційності» передбачає, що втручання у право власності розглядатиметься як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції, якщо не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Необхідного балансу не буде дотримано, якщо особа несе «індивідуальний і надмірний тягар». При цьому, з питань оцінки «пропорційності» ЄСПЛ, як і з питань наявності «суспільного», «публічного» інтересу, визнає за державою досить широку «сферу розсуду», за винятком випадків, коли такий «розсуд» не ґрунтується на розумних підставах.
Враховуючи викладене вище, повідомляємо про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку з чим просимо відобразити відповідну інформацію у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-03-010974-a, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником 24.06.2024 р. у поясненні у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до адміністративного суду у встановленому порядку та строки, про що буде повідомлено додатково |
Дата публікації: | 16 липня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 580/7365/24 |
Дата відкриття провадження: | 31 липня 2024 |
Документи:
05 серпня 2024 19:53
|
Електронний підпис |
05 серпня 2024 19:52
|
580-7365-24_2024-07-31_1-2370-0B2D3350-4F59-11EF-A269-CA933B6D2FEE.zip |
05 серпня 2024 19:53
|
Електронний підпис |
16 липня 2024 18:19
|
Електронний підпис |
05 серпня 2024 19:52
|
580-7365-24_2024-07-31_1-2370-0B2D3350-4F59-11EF-A269-CA933B6D2FEE.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" |
26 782 500,00
UAH з ПДВ
|
26 782 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" #38715519 |
Переможець |
26 782 500,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 17:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 16:16
|
дод уг 11.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2024 13:40
|
дод уг 10 КР фасад.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 10:30
|
Дод уг 9 31 1.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 10:43
|
Дод.угода 8.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 09:34
|
дод уг 7.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:28
|
дод уг 6 (1).pdf | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 20:37
|
дод уг 5 ПРОФІЛЬ ПЛЮС дог 31 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 20:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:32
|
дод уг 4 фасад.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 15:10
|
дод уг 3.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 23:14
|
Додаткова угода 2 від 24.08.2023.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 13:18
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 16:20
|
Договір 31 1 ПРОФІЛЬ ПЛЮС 0208.pdf | укладений |
07 серпня 2023 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку з перенесенням фінансування робіт по об’єкту на 2023 рік, викласти пункти 3.1 і 11.1 Договору, а також Додаток №1 «Графік виконання робіт» і Додаток № 7 «План фінансування робіт» до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції пункту 3.1 і розділу 14 Договору, а також Додатків №1, №2,№3,№4,№5,№6,№7 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із зміною помісячних кошторисних призначень, внесення змін до додатку №7 «План фінансування робіт» до Договору та викладення його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку із перенесенням фінансування робіт Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції пунктів 3.1 і 11.1 Договору, а також Додатків №1 №7 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку із перенесенням фінансування робіт Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції п. 3.1 Договору, а також Додатків №1 і №7 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку зі зміною помісячних кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції Додатку №7 «План фінансування робіт» до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку зі зміною помісячних кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції Додатку №7 «План фінансування робіт» до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку зі зміною помісячних кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції Додатку №7 «План фінансування робіт» до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із зміною ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), викладення в новій редакції п.3.1., Договору, а також наступних додатків до Договору: Додаток №3 «Договірна Ціна.», Додаток №4 «Зведений кошторисний розрахунок.» та Додаток №7 «План фінансування» |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку зі зміною помісячних кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, викладення в новій редакції Додатку №7 «План фінансування робіт» до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку зі зміною кошторисних призначень Замовника на 2024 рік та зміною банківських реквізитів Підрядника, викладення в новій редакції п.3.1., п.11.1. і п.15 Договору, Додатків №1 і №7 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |