Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-04-04-000167-a ● ff6c14bf152e4372a6792848265a4612
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04357466 |
Вебсайт: | http://burshtyn-rada.if.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Назар Марія Степанівна (03438)45-776, 380679108118 br-mradaek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Вимоги до предмета закупівлі». Джерело фінансування – місцевий бюджет. Категорія Замовника: Орган місцевого самоврядування відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 77111, Івано-Франківська обл., м.Бурштин, вул.С.Стрільців,будинок 4.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Стуса,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 травня 2021
—
05 липня 2021
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з моменту підписання акту приймання продукції | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 18:49 |
ВИМОГИ до предмету закупівлі екскаватор.pdf | |
15 квітня 2021 18:49 |
ТД екскаватор.pdf | |
15 квітня 2021 18:49 |
Перелік змін.pdf | |
04 квітня 2021 17:34 |
ВИМОГИ до предмету закупівлі екскаватор.docx | |
04 квітня 2021 17:34 |
проект дог екскаватор нав.docx | |
04 квітня 2021 17:34 |
ТД екскаватор навантажувач.pdf | |
04 квітня 2021 17:34 |
1 Оголошення екскаватор.pdf |
15 квітня 2021 18:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2021 18:49 |
ВИМОГИ до предмету закупівлі екскаватор.pdf
|
|||
15 квітня 2021 18:49 |
ТД екскаватор.pdf
|
|||
15 квітня 2021 18:49 |
Перелік змін.pdf
|
|||
04 квітня 2021 17:34 |
ВИМОГИ до предмету закупівлі екскаватор.docx
|
|||
04 квітня 2021 17:34 |
проект дог екскаватор нав.docx
|
|||
04 квітня 2021 17:34 |
ТД екскаватор навантажувач.pdf
|
|||
04 квітня 2021 17:34 |
1 Оголошення екскаватор.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати відповідь
Дата подання: 09 квітня 2021 13:58
Дата відповіді: 09 квітня 2021 17:01
Просимо надати більш детальну інформацію, на яку модель екскаватора-навантажувача CAT було отримано комерційну пропозицію для проведення технічного аналізу Вашої потребу. Вами було зазначено що у аналізі приймало участь виключно 2 виробника: JCB та CAT.
Звертаємо увагу, що Замовник вводить в оману надаючі інформацію про відповідність екскаватора-навантажувача CAT до вимог вказаної процедури, у тому числі можливість його постачання.
Фактично Ви створюєте привілейоване становище до одного виробника (не CAT) та фактично приймаєте участь у монополізації ринку певного товару.
На ринку України представлено багато екскаваторів-навантажувачів, які є не гіршими по коефіцієнту корисної дії, а в деяких параметрах навіть кращі та які Ви навіть не аналізували: CASE, BOBCAT, CHUKUROVA, MECALAC, та інші.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: замовник ознайомився за даними сайту групи компаній Zeppelin "Екскаватори-навантажувачі CATERPILLAR 432"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-04-000167-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 05 квітня 2021 15:10
внести зміни в ТЗ
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою: БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЄДРПОУ: 04357466
Місцезнаходження: 77111 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4
тел.: (03438)45-776, 380679108118
е-mail: br-mradaek@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-04-000167-a
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
04.04.2021р. Замовником БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-04-000167-a) «43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (уточнюючий код 43262100-8 Механічні екскаватори)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 4, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
ДОДАТОК 4
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, сільськогосподарських та промислових відходів «Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням»
код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (уточнюючий код 43262100-8 Механічні екскаватори)
У разі, якщо дані вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»
У випадку, якщо ДСТУ/ГОСТ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі.
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ.
1. Інформація про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Вимоги замовника Підтвердження вимог учасником
1. Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням – повинний бути новим, не раніше 2021 року випуску. Екскаватор-навантажувач та навісне обладнання стандартного заводського виконання та від одного виробника так
2. Кількість – 1 од. так
2. Технічні характеристики Екскаватора-навантажувача з навісним обладнанням
№ з/п Найменування технічних та якісних характеристик
1 Екскаватор-навантажувач на шасі з пневмоколісним ходом, приводом на всі колеса та гідропідсилювачем керма. Екскаватор-навантажувач має бути стандартного заводського виконання. так
2 Дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом (не вище Tier 2), потужністю не меншою 68,5 кВт (92,0 к.с.), робочим об’ємом не менше 4400 см куб. так
3 Транспортна довжина, при умові, що фронтальний ківш лежить нижньою поверхнею на землі, не більше 5750 мм. 5740
4 Кабіна оператора має бути обладнана пристроєм ROPS/FOPS. так
5 Кабіна екскаватора має бути обладнана кондиціонером. так
6 Освітлення попереду: не менше 2 фари дорожнього освітлення і окремо не менше 4 фари робочого освітлення. так
7 Освітлення позаду: не менше 4 фари робочого освітлення. так
8 Фонарі: стопу та повороту. так
9 Екскаватор має бути обладнаний крилами - бризковиками передніх і задніх коліс. так
10 Повна експлуатаційна маса не менше 8100 кг та не більше 8900 кг 8860
11 Суцільний стандартний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 160 л. 140
12 Об’єм системи охолодження двигуна – не більше 23 л. 19
13 Поворотні передні два колеса так
14 Трансмісія: наявність Привід на обидва мости. так
15 Електричний перемикач вибору приводу коліс 2WD/4WD в кабіні екскаватора-навантажувача так
16 Навантаження на задній мост: Статичне – не менше 22 900 кг.,
Динамічне – не менше 9 100 кг. так
17 Коробка передач з гідротрансформатором. На рульовій колонці має бути встановлений електричний перемикач реверсу. так
18 Транспортна швидкість пересування не менше 38 км/год. 40
19 Радіус коліс: - передні не більше 18
- задні не більше 26 20
28
20 Радіус розвороту по ковшу навантажувача без використання гальма не більше 10,5 м 9,5
21 Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 140 літрів за хвилину. 145
22 Максимальний тиск в гідравлічній системі не менше 250 Бар 240
23 Загальний об’єм гідравлічної системи включаючи гідравлічний бак – не більше 120 л. 145
24 Ківш навантажувача має бути багатофункціональний 6-в-1, щелепний. так
25 Номінальна місткість ковша навантажувача – не менше 1,0 куб. метр. 1,1
26 Висота вивантаження навантажувального ковша по нижній кромці – не менше 2700 мм. 2800
27 Стріла навантажувача має бути обладнана системою паралельного підйому. так
28 Ківш навантажувача має керуватися здвоєними гідроциліндрами. Гідроциліндри мають бути розміщені по одній прямій зі стрілою навантажувача. так
29 Рукоять екскаватора – телескопічна. так
30 Екскаваторне обладнання має бути оснащене системою зміщення осі копання відносно осі машини. так
31 Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5900 мм. 5850
32 Максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не менше 4700 мм. 4623
33 Ківш екскаваторного обладнання шириною 750-850 мм 800
34 Додатковий екскаваційний ківш шириною 350-400 мм 350
35 Додатковий планувальний ківш шириною 1500-1600 мм 1500
36 Аудіопідготовка так
37 Гарантія 12 місяців без обмеження напрацювання мотогодин. так
38 Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.
Система включає в себе такі додаткові опції:
- Час напрацювання машини згідно лічильнику мотогодин екскаватора-навантажувача,
- Повідомлення про технічне обслуговування,
- Історія сервісного обслуговування,
- Попередження щодо технічного стану екскаватора,
- Рівень пального в баку,
- Простоювання техніки, так
3. Додаткові вимоги до предмета закупівлі.
№ з/п Організаційні положення Відповідність так/ні
1 Учасник повинен надати повноваження учасника торгів на реалізацію продукції від імені виробника. так
2 Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин в Івано-Франківській, Львівській або Тернопільських областях (офіційно зареєстрований дилерський центр, філія, представництво). так
3 Учасник повинен забезпечити передпродажну підготовку, введення машини в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих робіт враховується в ціну машини) так
4 Учасник повинен здійснити післяпродажне обслуговування машини протягом гарантійного терміну експлуатації (надати опис сервісної служби):
-Учасник повинен забезпечувати виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі Замовника;
- Учасник повинен мати склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни в Івано-Франківській, Львівській або Тернопільських областях. так
4. Інші вимоги
4.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції посилання на офіційний сайт Заводу Виробника з брошурою чи каталогом (українською, російською чи англійською мовами), де підтверджуються технічні характеристики пропонованого екскаватора-навантажувача.
4.2. Документи, що повинні надаватись з продукцією та будуть підтверджувати її приналежність і якість: документи щодо експлуатації та використання (паспорт, інструкцію з експлуатації/монтажу, гарантію якості (гарантійні зобов’язання), тощо.
4.3. Лист на фірмовому бланку про можливість поставки продукції протягом 2021р.;
4.4. Учасник процедури закупівлі надає технічну частину пропозиції та підтверджує технічні вимоги Замовника викладаючи їх у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку(у разі наявності) із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи, та скріплена печаткою підприємства.
4.5. Гарантійний лист, що він зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника/
виробників, щодо якого/яких надана пропозиція Учасника.
4.6. Витяг з каталогу виробника, з зображенням і характеристиками та посилання на каталог в Інтернеті.
4.7. Місце поставки: вул.Стуса,2, м.Бурштин, Івано-Франківська обл.
4.8.Технічна пропозиція за встановленою формою (Додаток 1,2):
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
4. Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 13:41
1. Бурштинська міська рада (Замовник) розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
2. Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу. Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару.
Технічними характеристиками Додатку 4 передбачено граничні мінімальні та максимальні показники. Учасники мають право пропонувати техніку з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників). Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити Екскаватор-навантажувач, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Вимоги, встановлені в тендерній документації, ніяким чином не порушують вимоги чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі») та не обмежують коло учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог, оскільки тендерною документацією не передбачено жодної конкретної моделі, та передбачено надання еквівалентного товару, який відповідав би технічним вимогам, згідно з виробничою необхідністю Замовника.
Запропоновані параметри суттєво змінять конструкцію і в цілому зменшать функціональність та маневреність екскаватора-навантажувача. Повідомляємо про те, що технічні характеристики, які визначає Замовник в тендерній документації були взяті із сайтів виробників, є на ринку України у декількох світових виробників, зокрема, це САТ і JCB. Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники закупівлі повинні запропонувати екскаватор-навантажувач будь якої марки від будь якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими, ніж наведено в технічних вимогах.
3. Отже, виходячи з вищевказаного, Замовником будь-які права потенційних учасників закупівлі не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про дотримання замовником вимог чинного законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призведуть до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
4. В свою чергу вимоги, які висуваються Вашим зверненням є маніпулятивними та в свою чергу вимагають від Замовника підготувати документацію під наявну техніку у окремого постачальника, не зважаючи на фактичні потреби самого Замовника. Дані вимоги порушують принцип запобігання проявам корупції у цій сфері. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
Учасник може пропонувати свій варіант еквіваленту, дотримуючись технічних вимог Замовника, тому вносити додаткові зміни в даному випадку не є доцільним. Дякуємо за звернення
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
2. Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу. Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару.
Технічними характеристиками Додатку 4 передбачено граничні мінімальні та максимальні показники. Учасники мають право пропонувати техніку з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників). Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити Екскаватор-навантажувач, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Вимоги, встановлені в тендерній документації, ніяким чином не порушують вимоги чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі») та не обмежують коло учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог, оскільки тендерною документацією не передбачено жодної конкретної моделі, та передбачено надання еквівалентного товару, який відповідав би технічним вимогам, згідно з виробничою необхідністю Замовника.
Запропоновані параметри суттєво змінять конструкцію і в цілому зменшать функціональність та маневреність екскаватора-навантажувача. Повідомляємо про те, що технічні характеристики, які визначає Замовник в тендерній документації були взяті із сайтів виробників, є на ринку України у декількох світових виробників, зокрема, це САТ і JCB. Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники закупівлі повинні запропонувати екскаватор-навантажувач будь якої марки від будь якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими, ніж наведено в технічних вимогах.
3. Отже, виходячи з вищевказаного, Замовником будь-які права потенційних учасників закупівлі не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про дотримання замовником вимог чинного законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призведуть до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
4. В свою чергу вимоги, які висуваються Вашим зверненням є маніпулятивними та в свою чергу вимагають від Замовника підготувати документацію під наявну техніку у окремого постачальника, не зважаючи на фактичні потреби самого Замовника. Дані вимоги порушують принцип запобігання проявам корупції у цій сфері. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
Учасник може пропонувати свій варіант еквіваленту, дотримуючись технічних вимог Замовника, тому вносити додаткові зміни в даному випадку не є доцільним. Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2021-04-04-000167-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 06 квітня 2021 11:07
Вимога про усунення дискримінації
Шановні Голова та члени тендерного комітету!
Вивчивши вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a), предметом якої є «придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"», задля розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести наступні зміни в технічні характеристики Додатку №4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, які на нашу думку в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик екскаватора-навантажувача, виклавши їх у наступній редакції, а саме:
- п.31, характеристику «Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5900 мм» викласти в наступній редакції «Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5800 мм»,
- п. 38, характеристику «Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.» викласти в наступній редакції «Має бути встановлена система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.»,
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація Бурштинської міської ради до предмету закупівлі «придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"» класифікація за Класифікатором ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести вищезазначені зміни до таблиці Технічні характеристики Додатку № 4 до Тендерної документації в рамках закупівлі за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a).
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши вашу тендерну документацію в рамках закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a), предметом якої є «придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"», задля розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести наступні зміни в технічні характеристики Додатку №4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, які на нашу думку в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик екскаватора-навантажувача, виклавши їх у наступній редакції, а саме:
- п.31, характеристику «Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5900 мм» викласти в наступній редакції «Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5800 мм»,
- п. 38, характеристику «Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.» викласти в наступній редакції «Має бути встановлена система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.»,
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація Бурштинської міської ради до предмету закупівлі «придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"» класифікація за Класифікатором ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a), носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Внести вищезазначені зміни до таблиці Технічні характеристики Додатку № 4 до Тендерної документації в рамках закупівлі за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-04-000167-a).
У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2021 10:51
Бурштинська міська рада (Замовник) розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити відповідну технічну специфікацію.
Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу.
Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару. Технічними характеристиками Додатку 4 передбачено граничні мінімальні та максимальні показники. Учасники мають право пропонувати техніку з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити Екскаватор-навантажувач, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Вимоги, встановлені в тендерній документації, ніяким чином не порушують вимоги чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі») та не обмежують коло учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог, оскільки тендерною документацією не передбачено жодної конкретної моделі, та передбачено надання еквівалентного товару, який відповідав би технічним вимогам, згідно з виробничою необхідністю Замовника.
Повідомляємо про те, що технічні характеристики, які визначає Замовник в тендерній документації були взяті із сайтів виробників, є на ринку України у декількох світових виробників, зокрема, це САТ і JCB. Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники закупівлі повинні запропонувати екскаватор-навантажувач будь якої марки від будь якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими, ніж наведено в технічних вимогах.
Виходячи з вищевказаного, Замовником будь-які права потенційних учасників закупівлі не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про дотримання замовником вимог чинного законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призведуть до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо зміни пункту 31:
- глибина копання екскаватора, в першу чергу, залежить від довжини стріли. В свою чергу, довжина стріли буде впливати на висоту навантаження ґрунту. Найбільш критично, у міській місцевості при копанні у відвал матиме критичне значення на можливість проведення робіт на об'єкті - висота влаштування укосу. Регіон Замовника характеризується мокрими грунтами, що створює додаткову небезпеку для техніки та осіб, що нею керують. Оскільки виконання робіт на мокрих грунтах може призвести до зсуву грунту, та як наслідок пошкодження техніки.
Щодо зміни пункту 38:
- вимоги Замовника щодо системи контролю роботи екскаватора-навантажувача Виробником дає можливість при такому підході забезпечити максимально і комплексно інтереси Замовника в частині виконання гарантійних зобов'язань заводом-виробником та його сервісними центрами для оперативного реагування при виникненні аварійної ситуації та швидкого її усунення. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
Учасник може пропонувати свій варіант еквіваленту, дотримуючись технічних вимог Замовника, тому вносити додаткові зміни в даному випадку не є доцільним.
Дякуємо за звернення.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити відповідну технічну специфікацію.
Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу.
Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару. Технічними характеристиками Додатку 4 передбачено граничні мінімальні та максимальні показники. Учасники мають право пропонувати техніку з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити Екскаватор-навантажувач, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Вимоги, встановлені в тендерній документації, ніяким чином не порушують вимоги чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі») та не обмежують коло учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог, оскільки тендерною документацією не передбачено жодної конкретної моделі, та передбачено надання еквівалентного товару, який відповідав би технічним вимогам, згідно з виробничою необхідністю Замовника.
Повідомляємо про те, що технічні характеристики, які визначає Замовник в тендерній документації були взяті із сайтів виробників, є на ринку України у декількох світових виробників, зокрема, це САТ і JCB. Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники закупівлі повинні запропонувати екскаватор-навантажувач будь якої марки від будь якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими, ніж наведено в технічних вимогах.
Виходячи з вищевказаного, Замовником будь-які права потенційних учасників закупівлі не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про дотримання замовником вимог чинного законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призведуть до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо зміни пункту 31:
- глибина копання екскаватора, в першу чергу, залежить від довжини стріли. В свою чергу, довжина стріли буде впливати на висоту навантаження ґрунту. Найбільш критично, у міській місцевості при копанні у відвал матиме критичне значення на можливість проведення робіт на об'єкті - висота влаштування укосу. Регіон Замовника характеризується мокрими грунтами, що створює додаткову небезпеку для техніки та осіб, що нею керують. Оскільки виконання робіт на мокрих грунтах може призвести до зсуву грунту, та як наслідок пошкодження техніки.
Щодо зміни пункту 38:
- вимоги Замовника щодо системи контролю роботи екскаватора-навантажувача Виробником дає можливість при такому підході забезпечити максимально і комплексно інтереси Замовника в частині виконання гарантійних зобов'язань заводом-виробником та його сервісними центрами для оперативного реагування при виникненні аварійної ситуації та швидкого її усунення. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
Учасник може пропонувати свій варіант еквіваленту, дотримуючись технічних вимог Замовника, тому вносити додаткові зміни в даному випадку не є доцільним.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-04-04-000167-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 09 квітня 2021 16:14
Усунення порушення
опис вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 16:17
Протокольне рішення Замовника від 14.04.2021
Відповідь на вимогу по закупівлі UA-2021-04-04-000167-a
«Придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"
Дата подання вимоги: 09 квітня 2021 16:14
1. Бурштинська міська рада (Замовник) розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
2. Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу. Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару.
3. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
4. На Вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації, документація буде переглянута та оновлена.
Відповідь на вимогу по закупівлі UA-2021-04-04-000167-a
«Придбання та впровадження установок, обладнання та машин для збору, транспортування, перероблення, знешкодження та складування побутових, с/г та промислових відходів "Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням"
Дата подання вимоги: 09 квітня 2021 16:14
1. Бурштинська міська рада (Замовник) розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
2. Замовник, керуючись принципами, визначеними у п.1 ст.5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу використання транспортного засобу. Додаток 4 «Технічна специфікація» до предмету закупівлі сформульована з можливістю пропонування еквіваленту товару.
3. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
4. На Вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації, документація буде переглянута та оновлена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
2 464 000,00
UAH з ПДВ
|
2 464 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" |
2 493 800,00
UAH з ПДВ
|
2 493 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
2 464 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2022 17:31
|
23.01.7 звіт про вик дог.pdf | укладений |
23 січня 2022 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 14:25
|
дог 209.PDF | укладений |
12 травня 2021 14:24
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 червня 2021 13:48
|
2 464 000,00 UAH | UA768201720344251068100048431 Бурштинська м\р |
UA253348510000026006962496870 ТзОВ Констракшн Машинерi |
Оплачений |