Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Корчевська +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 08:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 1 925 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 626,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 16:27 |
тендерна документ зі змінами0212.doc | |
02 грудня 2021 16:27 |
Перелік змін.docx | |
29 листопада 2021 08:05 |
проект договору.docx |
02 грудня 2021 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2021 16:27 |
тендерна документ зі змінами0212.doc
|
|||
02 грудня 2021 16:27 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 листопада 2021 08:05 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-26-000075 ● 2c680314b99b4148aa593b1c95908434
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 № 34-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.09.2022 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-11-29-000068-c від 29.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 14:01:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко, не менше 2,5% жирн., фас» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2021-11-29-000068-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-27 08:57:02
відповідь
На ваш запит надаємо пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Згідно Рішення міської ради від 24.11.2021 №905 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2022 рік» затверджено планові призначення бюджетних коштів на 2022 рік. Відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розраховано плановий об’єм закупівлі Молока, не менше 2,5% жирн.,для харчування дітей закладів освіти Довгинцівського району на 2022 рік.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
Очікувана вартість була визначена відповідно до довідки головного управління статистики у Дніпропетровській області №6-08/3652-21 від 10.11.2021.
2.Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обгрунтування» на власному Web-сайті. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому згідно листа Департаменту освіти і науки від 22.01.2021 №23 (сканкопія додається) оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на Порталі Криворізький ресурсний центр в підрозділі "Обгрунтування процедур закупівель, саме з 22.01.2021 року. Надаємо посилання на сторінку Криворізького ресурсного центру, підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель»: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html для перегляду оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі - всі обгрунтування по процедурам відкриті торги та переговорним процедурам формуються протягом 5 днів.
Станом на сьогоднішній день сторінка Криворізького ресурсного центру не працює і немає технічної можливості для ознайомлення з оприлюдненою інформацією через введення в країні військового стану.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваш запит надаємо пояснення. Відповідно до рішення моніторингу для недопущення подібних випадків у подальшому буде приведена тендерна документації відповідно до вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-10-05 08:02:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2022-10-05 08:58:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
1 905 120,00
UAH з ПДВ
|
1 905 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
1 922 400,00
UAH з ПДВ
|
1 922 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #42257917 |
Переможець |
1 905 120,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 07:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 14:26
|
Повідомлення про внесення змін.doc.doc | зміни до договору |
28 жовтня 2022 14:25
|
допцугода1від2810.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:11
|
дог. 8 від 11.01.2022-молоко-Новопіл.мол.зав.pdf | укладений |
13 січня 2022 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фактично використана сума Договору – 211 316,18 грн. (двісті одинадцять тисяч триста шістнадцять грн. 18 коп.). 2. Зменшити суму постачання по договору на 1 693 803,82 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі вісімсот три грн. 82 коп.) та припинити дію договору №8 від 11.01.2022 р. 3. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |