Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо
Очікувана вартість
410 850,00 UAH
UA-2021-01-16-002212-a ● fef2aa61d25d466eb7f3eb159c924c16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33763070 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Контактна особа: |
Бобер Ольга Ярославівна +380314246500 khust.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2021 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 410 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 054,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16600 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, заклади освіти згідно Додатку 7 до Тендерної документації Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні або акти прийому-передачі товару. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2021 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 16:22 |
Перелік змін.docx | |
25 січня 2021 16:22 |
ТД_дизельне паливо (нова редакція).docx | |
16 січня 2021 12:44 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
16 січня 2021 12:44 |
Додаток 3 Тех.завдання.docx |
25 січня 2021 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2021 16:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 січня 2021 16:22 |
ТД_дизельне паливо (нова редакція).docx
|
|||
16 січня 2021 12:44 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
16 січня 2021 12:44 |
Додаток 3 Тех.завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Додатку 1
Дата подання: 19 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 20 січня 2021 10:41
Доброго дня!
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога: «Скретч-картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що надані в пропозиції учасника». Вимагаючи від учасників наявність скретч-картки єдиного уніфікованого зразка Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі скретч-картки дійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що скретч-картки повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Вимогою щодо наявності скретч-карток єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають скретч-картки єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо.
Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України викладена у рішенні №24090 -р/пк-пз від 29.12.2020.
Таким чином, вимога щодо наявності скретч-карток єдиного уніфікованого зразка носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Скретч-картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що надані в пропозиції учасника відповідно до умов документації. Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Так, відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС. Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток, а вказав лише технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Також незрозумілим є факт того, чому потенційний Учасник не має змоги самостійно встановити картки власного уніфікованого зразка та домовитись зі своїми партнерами щодо їх обслуговування на АЗС партнерів. Так, згідно проведеного Замовником моніторингу публічних закупівель, оголошених на веб-порталі уповноваженого органу, можливо дійти висновку, що у інших учасників процедур закупівель не виникало проблем із цією тендерною умовою, оскільки не зважаючи на наявність партнерів, картки учасників приймаються на партнерських АЗС за домовленістю. Підсумовуючи вищенаведене, потенційний учасник у своїй вимозі не обґрунтовув, чому саме вищенаведена умова Замовника заважає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі. Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, Замовник вважає вимоги тендерної документації обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у даній процедурі закупівлі не порушена умова рівності участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-16-002212-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 21 січня 2021 17:52
Дискваліфікаційні вимоги до учасників
Керуючись Додатком 1 до тендерної документації учасники повинні були виконати наступну умову:
«- Довідка у довільної формі щодо мережі автозаправних станцій, кількістю не менше двох АЗС у м. Хуст з визначенням назви АЗС, адреси АЗС, реєстраційного № ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на зазначеній АЗС.»
Надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – свідчить про обмеження учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Колегія Антимонопольного комітету України дотримується аналогічної думки, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації До надмірних вимог до учасників належать:
- наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та статтю 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Таким чином, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, вимагаємо вилучити вимогу в Додатку 1 тендерної документації щодо Надання ліцензії на право тільки роздрібної торгівлі.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
«- Довідка у довільної формі щодо мережі автозаправних станцій, кількістю не менше двох АЗС у м. Хуст з визначенням назви АЗС, адреси АЗС, реєстраційного № ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на зазначеній АЗС.»
Надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – свідчить про обмеження учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Колегія Антимонопольного комітету України дотримується аналогічної думки, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації До надмірних вимог до учасників належать:
- наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Отже, тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушує чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та статтю 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Таким чином, Замовник повинен УСУНУТИ наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації а саме, вимагаємо вилучити вимогу в Додатку 1 тендерної документації щодо Надання ліцензії на право тільки роздрібної торгівлі.
Якщо Замовником не буде вилучено вищезазначену умову – ЗВЕРНЕМОСЯ ДО АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 16:16
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель вирішено задовольнити дану вимогу та внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-16-002212-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 21 січня 2021 17:59
Дискримінаційні вимоги до учасників
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Керуючись п. 1 Додатку 1 учасники повинні виконати наступні умови:
«Скретч-картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що надані в пропозиції учасника. Скретч-картки повинні забезпечувати:
• самостійне управління лімітами та обмеженнями;
• самостійне управління звітністю та документами;
• самостійне блокування/розблокування карток;
• самостійний доступ до інформації про місце, час та кількість вибраного нафтопродукту з кожної заправки і по кожній картці;
• самостійне переміщення палива з однієї картки на іншу;
• цілодобову підтримку гарячої лінії.
Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним уніфікованим зразком скретч-карток - Замовник ПОРУШУЄ принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі скретч-карток здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний скретч-картка повинна бути єдиного уніфікованого зразка фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС та продають скретч-картки торгової марки власника мережі АЗС.
В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного скретч-картки, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу, оскільки здійснюють продаж скретч-карток не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера.
Аналогічної думки дотримується й колегія АМКУ: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Отже, вимогою щодо наявності скретч-карток єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність скретч-карток марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Таким чином, вимога щодо відпуску палива за єдиним уніфікованим зразком скретч-карток носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись п. 1 Додатку 1 учасники повинні виконати наступні умови:
«Скретч-картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що надані в пропозиції учасника. Скретч-картки повинні забезпечувати:
• самостійне управління лімітами та обмеженнями;
• самостійне управління звітністю та документами;
• самостійне блокування/розблокування карток;
• самостійний доступ до інформації про місце, час та кількість вибраного нафтопродукту з кожної заправки і по кожній картці;
• самостійне переміщення палива з однієї картки на іншу;
• цілодобову підтримку гарячої лінії.
Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним уніфікованим зразком скретч-карток - Замовник ПОРУШУЄ принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі скретч-карток здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний скретч-картка повинна бути єдиного уніфікованого зразка фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС та продають скретч-картки торгової марки власника мережі АЗС.
В кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного скретч-картки, який приймається в конкретній мережі. Тому, Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу, оскільки здійснюють продаж скретч-карток не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера.
Аналогічної думки дотримується й колегія АМКУ: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Отже, вимогою щодо наявності скретч-карток єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають партнерські АЗС. Наявність скретч-карток марки мережі АЗС-партнера жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Таким чином, вимога щодо відпуску палива за єдиним уніфікованим зразком скретч-карток носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 16:17
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель вирішено задовольнити дану вимогу та внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
389 934,00
UAH з ПДВ
|
385 452,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
406 700,00
UAH з ПДВ
|
386 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
385 452,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:44
|
ду дизельне.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 08:51
|
зменшення окко.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:11
|
угода 2 дизпаливо.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:05
|
угода 2 дизпаливо.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 17:45
|
угода дизпаливо.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 14:23
|
договір 26 | укладений |
25 лютого 2021 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару в бік збільшення у зв'язку із коливанням ринкових цін. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару в бік збільшення у зв'язку із коливанням ринкових цін |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПРодовження строку дії договору на наступний рік на термін, достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |