Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв з монтажем
Очікувана вартість
800 466,00 UAH
UA-2023-12-20-024169-a ● feeb974d8d7444a0a91217c7d1c604f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРОДЯНСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 20577606 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бучанський район, селище міського типу Бородянка, вул.Центральна, будинок 228 |
Контактна особа: |
Малов Дмитро 380501399997 dmalov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2023 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 800 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 002,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції закупівлі у вигляді банківської гарантії. Під час здійснення закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Реквізити бенефіціара: - назва: Бородянсткий центр соціально-психологічної реабілітації населення; - ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 20577606; - місцезнаходження: смт. Бородянка (зазначення місцезнаходження викладено у відповідності до п. 3.8 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону та п. 27 Особливостей); - банківські реквізити: UA21 820172 0313 201001301008166 УДКСУ у Бородянському р-ні, Київської обл. МФО 820172. Розмір забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі становить 3 % від очікуваної вартості процедури закупівлі, що дорівнює: 24 013,98 грн. Строк дії гарантії повинен бути не менше ніж строк дії тендерної пропозиції учасника - не менше 120 днів з наступного дня від дати кінцевого строку подання пропозицій; Для нерезидентів України: у разі надання банківської гарантії в іноземній валюті (Євро або Долари США) розмір такої гарантії повинен бути еквівалентним за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату оприлюднення інформації про закупівлю. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь– яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; - За зверненням Принципала, Бенефіціар повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24013.98 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 січня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2023 21:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2023 21:35 |
ТД зупинка 20.12.2023.docx | |
20 грудня 2023 21:35 |
Додаток 5 проект договору зупинка 20.12.2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 21 грудня 2023 10:02
Дата відповіді: 21 грудня 2023 22:08
Шановний Замовник, уважно вивчивши Вашу тендерну документацію, а саме Додаток 2, де Ви вимагаєте на підтвердження досвіду виконання договору, саме Договір поставки зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв.
Вважаємо що Вами встановлені вимоги, значно звужують коло потенційних учасників, зменшують конкуренцію, та дискримінують учасників які мають можливість виготовити даний товар по конкурентій ціні. Наприклад якщо ми виготовляли зупинки з USB роз'ємами та освітленням, але без фотоелектричного модуля, то ми вже не можемо прийняти участь в даній закупівлі, хоча ми маємо можливість виготовити зупинки, по Вашим технічним вимогам. Також, в договорах часто зазначається просто назва, наприклад - Зупинка громадського транспорту. Тому просимо Вас для виконання принципу здорової конкуренції внести зміни в ТД в кваліфікаційній частині, а саме на підтвердження досвіду виконання надати Договір на поставку ПРОСТО Зупинки громадського транспорту, або автобусної зупинки. Дякуємо за співпрацю!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» — один із критеріїв, який дає змогу замовнику переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Чіткого визначення «аналогічний договір» у чинному законодавстві не існує.
Що вважається аналогічним за предметом закупівлі договором?
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури) згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163.
Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
Щодо саме аналогічності договорів необхідно врахувати:
- аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити);
- вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо);
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Прошу врахувати, що згідно Додатку 2 до Тендерної документації, а також іншими додатками, де вказано, що аналогічним договором вважається договір поставки «зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв» слід трактувати, як договір який відповідає запропонованому за видом та за предметом поставки товару, що включає в себе окремі критерії, а саме: «зупинка громадського транспорту», «фотоелектричний модуль» та «зарядка мобільних пристроїв».
Також, слід врахувати, що в Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Крім того, враховуючи ваше побажання щодо фотоелектричного модуля, не обов’язково бути його виробником, Замовник не буде відхиляти тендерну пропозицію Учасника, якщо останній здійснить закупку вказаної складової окремо та поставить у складі «Обладнання» в цілому, як комплекс.
Що вважається аналогічним за предметом закупівлі договором?
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури) згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163.
Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
Щодо саме аналогічності договорів необхідно врахувати:
- аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити);
- вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо);
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Прошу врахувати, що згідно Додатку 2 до Тендерної документації, а також іншими додатками, де вказано, що аналогічним договором вважається договір поставки «зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв» слід трактувати, як договір який відповідає запропонованому за видом та за предметом поставки товару, що включає в себе окремі критерії, а саме: «зупинка громадського транспорту», «фотоелектричний модуль» та «зарядка мобільних пристроїв».
Також, слід врахувати, що в Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Крім того, враховуючи ваше побажання щодо фотоелектричного модуля, не обов’язково бути його виробником, Замовник не буде відхиляти тендерну пропозицію Учасника, якщо останній здійснить закупку вказаної складової окремо та поставить у складі «Обладнання» в цілому, як комплекс.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОКОРЄВА ЗОЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
732 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОКОРЄВА ЗОЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3103408062 |
Переможець |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 22:30
|
Додаткова угода Nº 1 до догвору №03-2024.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 22:27
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 20:18
|
Договір №03-2024.pdf | укладений |
11 січня 2024 20:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв з монтажем | 2 | штуки |
366 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Зупинка громадського транспорту з фотоелектричним модулем для забезпечення освітлення та зарядкою мобільних пристроїв з монтажем | 2 | штуки |
366 000,00
UAH
|