Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
(Надання послуг з підтр имання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення)
Очікувана вартість
1 696 333,33 UAH
UA-2024-03-12-004530-a ● feeb1eeff8b44d4f9d0c1cda72435180
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Олександр Гарбуз +380487376932 odrezerv1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 696 333,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 963,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки Замовником проводяться шляхом післяплати за надані послуги згідно рахунків та накладних/актів, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів (НСЗУ), інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 09:31 |
ТД нова редакція.docx | |
05 квітня 2024 09:31 |
перелік змін.docx | |
01 квітня 2024 17:51 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx | |
01 квітня 2024 17:40 |
Додаток 3 ТД нова редакція.docx | |
01 квітня 2024 17:40 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx | |
01 квітня 2024 14:52 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 8 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 1 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 4 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 5 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 6 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 9 ТД.docx | |
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 7 ТД.docx |
05 квітня 2024 09:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 квітня 2024 09:31 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
05 квітня 2024 09:31 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 17:51 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 17:40 |
Додаток 3 ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 17:40 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 14:52 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 8 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 1 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 4 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 5 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 6 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 9 ТД.docx
|
||||||||||||
12 березня 2024 11:32 |
Додаток 7 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO Системи управління безпекою ланцюга постачання, не має відношення до закупівлі
Дата подання: 12 березня 2024 13:22
Дата відповіді: 13 березня 2024 16:06
Вельма шановний замовник закупівлі, ви вимогаєте щоб у часника закупівлі був сертифікат ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання». Даний сертифікат, тобто стандарт, установлює вимоги на управління безпекою, переміщення виробів по всьому ланцюгу постачання. А тепер надайте відповідь, що ви зібрались, щоб вам постачали, коли у вас послуга? Дана вимога не має жодного відношення до закупівлі. Приберить цю вимогу, тим паче є позитивні рішення АМКУ з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно зі статтею 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, пунктом 20 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами.
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» прийнятий на підставі пункту 2 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 № 268 «Про затвердження національних стандартів України»: затвердити національні стандарти України з наданням чинності: з 1 січня 2009 р. ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання (ISO 28000:2007, IDT) – Вперше.
Цей стандарт застосовний до організацій будь – якого розміру, від малих до транснаціональних, залучених до виготовляння, обслуговування, зберігання чи транспортування на будь – якій стадії виробництва чи ланцюга постачання, які мають намір:
а) розробити, запровадити, підтримувати та поліпшувати систему управління безпекою;
b) забезпечувати відповідність проголошеній політиці у сфері управління безпекою;
с) демонструвати іншим цю відповідність;
d) сертифікувати/зареєструвати свою систему управління безпекою акредитованим незалежним органом сертифікації;
е) самостійно визначити та задекларувати відповідність цьому стандарту.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Управління безпекою пов’язане з багатьма іншими аспектами керування підприємством. Ці аспекти охоплюють усі контрольовані організацією або залежні від неї види діяльності, які впливають на безпеку ланцюга постачання.
Як вбачається з вищевикладеного, цей стандарт установлює вимоги не тільки до переміщення виробів, а й більш ширші аспекти керування підприємством.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно зі статтею 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, пунктом 20 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами.
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» прийнятий на підставі пункту 2 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 № 268 «Про затвердження національних стандартів України»: затвердити національні стандарти України з наданням чинності: з 1 січня 2009 р. ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання (ISO 28000:2007, IDT) – Вперше.
Цей стандарт застосовний до організацій будь – якого розміру, від малих до транснаціональних, залучених до виготовляння, обслуговування, зберігання чи транспортування на будь – якій стадії виробництва чи ланцюга постачання, які мають намір:
а) розробити, запровадити, підтримувати та поліпшувати систему управління безпекою;
b) забезпечувати відповідність проголошеній політиці у сфері управління безпекою;
с) демонструвати іншим цю відповідність;
d) сертифікувати/зареєструвати свою систему управління безпекою акредитованим незалежним органом сертифікації;
е) самостійно визначити та задекларувати відповідність цьому стандарту.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Управління безпекою пов’язане з багатьма іншими аспектами керування підприємством. Ці аспекти охоплюють усі контрольовані організацією або залежні від неї види діяльності, які впливають на безпеку ланцюга постачання.
Як вбачається з вищевикладеного, цей стандарт установлює вимоги не тільки до переміщення виробів, а й більш ширші аспекти керування підприємством.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимога ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаня» яка не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі
Дата подання: 13 березня 2024 19:52
Дата відповіді: 18 березня 2024 08:55
Шановний Замовник є узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації опубліковано АМКУ. Де АМКУ опубліковало перелік порушень, а самме ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаня» не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі. Негайно прибирить цю вимогу, інакше буде подана скарга до АМКУ!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо наявності сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» передбачена законодавством, а саме: статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 № 268.
Крім того, в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що термін прибуття обслуговуючого персоналу Учасника на об’єкт Замовника для усунення несправності в будь який день терміну дії Договору складає не більше 12 годин після одержання повідомлення від Замовника про виявлену несправність в роботі Систем протипожежного захисту.
Окрім того, в технічному завданні встановлено, що до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єктів, підписаного учасником та представником замовника.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання або сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», або сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання», що ніяким чином не може дискримінувати Учасників.
Таким чином, дана вимога передбачена законодавством та технічним завданням, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовник, при визначенні вимог до предмету закупівлі, розраховує на отримання якісних послуг постачальником яких є надійна організація з кваліфікованим персоналом за для безпеки працівників лікарні та пацієнтів ,які знаходяться на лікуванні .
Враховуючи, що наразі, ми живемо у війському стані щодня очікуємо ракетних ударів , які призводять до спалахів пожеж, масових надходжень до лікарень поранених та постраждалих за результатами військових дій, замовнику вкрай необхідно отримати гарантовані, якісні послуги з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради
А за для отримання якісних послуг від надійного постачальника , замовник скористався своїм правом на підставі ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановивши вимогу, щодо надання відповідних сертифікатів підтверджуючих кваліфікаційність та надійність постачальника, що може свідчити про ефективність надання необхідних послуг замовнику.
Для стабільної та досвідченої організації ,не має ніяких перепон для підвищення обізнаності про небезпеки на всіх рівнях організації та отримання сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» . За допомогою інтернет – ресурсу можна отримати індивідуальну пропозицію на сертифікацію ISO 28000 ( наприклад на сайті https://www.dqsglobal.com/uk-ua/sertifikujte/iso-28000)
Крім того, в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що термін прибуття обслуговуючого персоналу Учасника на об’єкт Замовника для усунення несправності в будь який день терміну дії Договору складає не більше 12 годин після одержання повідомлення від Замовника про виявлену несправність в роботі Систем протипожежного захисту.
Окрім того, в технічному завданні встановлено, що до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єктів, підписаного учасником та представником замовника.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання або сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», або сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання», що ніяким чином не може дискримінувати Учасників.
Таким чином, дана вимога передбачена законодавством та технічним завданням, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовник, при визначенні вимог до предмету закупівлі, розраховує на отримання якісних послуг постачальником яких є надійна організація з кваліфікованим персоналом за для безпеки працівників лікарні та пацієнтів ,які знаходяться на лікуванні .
Враховуючи, що наразі, ми живемо у війському стані щодня очікуємо ракетних ударів , які призводять до спалахів пожеж, масових надходжень до лікарень поранених та постраждалих за результатами військових дій, замовнику вкрай необхідно отримати гарантовані, якісні послуги з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради
А за для отримання якісних послуг від надійного постачальника , замовник скористався своїм правом на підставі ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановивши вимогу, щодо надання відповідних сертифікатів підтверджуючих кваліфікаційність та надійність постачальника, що може свідчити про ефективність надання необхідних послуг замовнику.
Для стабільної та досвідченої організації ,не має ніяких перепон для підвищення обізнаності про небезпеки на всіх рівнях організації та отримання сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» . За допомогою інтернет – ресурсу можна отримати індивідуальну пропозицію на сертифікацію ISO 28000 ( наприклад на сайті https://www.dqsglobal.com/uk-ua/sertifikujte/iso-28000)
Вимога, яка не стосується до предмета закупівлі. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Дата подання: 13 березня 2024 20:01
Дата відповіді: 18 березня 2024 08:56
Замовник, Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, згідно з роз'ясненням ДСНС оформлюється:
-При використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
-У разі використання об’єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт, за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником.
-При використанні об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
-При використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду.
Тобто Ви потребуєте документ, який повинен бути у Вас. Ця декларація не стосується предмета закупівлі. У вз'язку з узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації опубліковано АМКУ. АМКУ опубліковало перелік порушень, а саме Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі.
Негайно прибирить цю вимогу, інакше буде подана скарга до АМКУ!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога щодо наявності декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Отримання декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки регламентується Порядком подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація не подається:
- у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно – правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
- у разі використання об’єктів, зо в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Зважаючи на все вищевикладене, Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на об’єкт нерухомості, видану на Учаснику (у разі якщо Учасник реєстрував об’єкт нерухомості), або видану на орендодавця, який самостійно реєстрував об’єкт нерухомості.
Тобто, в Учасника є можливість надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану або на його ім’я, або на ім’я орендодавця, що не є дискримінацією по відношенню до Учасників.
Таким чином, дана вимога відповідає нормам чинного законодавства, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Отримання декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки регламентується Порядком подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація не подається:
- у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно – правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
- у разі використання об’єктів, зо в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Зважаючи на все вищевикладене, Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на об’єкт нерухомості, видану на Учаснику (у разі якщо Учасник реєстрував об’єкт нерухомості), або видану на орендодавця, який самостійно реєстрував об’єкт нерухомості.
Тобто, в Учасника є можливість надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану або на його ім’я, або на ім’я орендодавця, що не є дискримінацією по відношенню до Учасників.
Таким чином, дана вимога відповідає нормам чинного законодавства, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Акт огляду об'єкту
Дата подання: 04 квітня 2024 20:00
Дата відповіді: 05 квітня 2024 09:05
Шановний замовнику.
як вбачається з тексту рішення АМКУ, потрібно було внести зміни до ТД стосовно виключення акту огляду об'єкту з переліку документів, які потрібен надати учасник.
Проте, у змінах до ТД замовником не було внесення змін стосовно цього приводу, чим порушено норми чинного законодавства.
Підкажіть, чи будуть внесені відповідні зміни? чи все ж таки потрібно їхати представникам учасника і отримувати такий документ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зазначена в зверненні інформація не міститься в вимогах тендерної документації. Даний пункт, на виконання рішення АМКУ, було видалено. Перевірити зазначену інформацію можна ознайомившись з Додатком 2 до ТД, який викладено в новій редакції
невідповідність ТД відомостям, що містяться в ПРОЗОРО
Дата подання: 04 квітня 2024 20:54
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:16
Шановний Замовник! Згідно вашої ТД вказано, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2024 року до 10.00 год;
Натомість, в оглошені системи ПРОЗОРО міститься інформація, що Подача пропозицій 12 бер. 11:32 – 8 квіт. 11:00.
Просимо привести у відповідність відомості ТД.
Відповідь: Внесо відповідні зміні до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-12-004530-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:44582390
Дата подання: 16 березня 2024 13:05
Дата подання: 16 березня 2024 13:05
СКАРГА
на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
«Код ДК 021:2015:75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
(Надання послуг з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення)»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 17:32
Рішення від 19.03.2024 №4898.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 17:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 №5554.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 13:08
Рішення від 27.03.2024 №5554.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №5554-р/пк-пз від 27.03.2024 року Замовником внесо зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-03-12-004530-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43467186
Дата подання: 16 березня 2024 19:18
Дата подання: 16 березня 2024 19:18
СКАРГА на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 16:45
рішення від 19.03.2024 № 4924.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 16:45
інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 №5543.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 17:07
рішення від 27.03.2024 №5543.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішенням АМКУ №5543-р/пк-пз від 27.03.2024 року замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-03-12-004530-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФАЕТОН-2020", Код ЄДРПОУ:43575340
Дата подання: 19 квітня 2024 21:43
Дата подання: 19 квітня 2024 21:43
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 17:04
рішення від 23.04.2024 № 7141.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 17:04
інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 № 7654.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 12:56
рішення від 30.04.2024 № 7654.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМК №7654-р/пк-пз від 30.04.2024 року Замовником скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"(41397479).
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2024 13:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
395 314,12
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ" |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
379 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
1 492 866,73
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" |
1 610 000,00
UAH з ПДВ
|
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 13:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 квітня 2024 00:00
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 09:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2024 15:43
|
Додаткова 2 до договору 88.6.pdf | укладений |
24 червня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 09:22
|
Додаткова 1 до договору 88.6.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 09:16
|
Договір 88.6.pdf | укладений |
14 червня 2024 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 88/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 17:29 |
Кінець періоду оскарження: | 20 травня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 09 травня 2024 17:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час здійснення закупівлі, у замовника, в інтересах якого ЦЗО проводить закпівлю, а саме КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», у зв’язку з переміщенням обладнання, виникла необхідність доповнення технічного завдання шляхом включення до вартості послуг здійснення монтажу та демонтажу обладнання за об’єктами замовника. Враховуючи технічну неможливість на етапі розгляду тендерних пропозицій внести зміни до тендерної документації з урахуванням непередбачених з |
Документи:
09 травня 2024 17:29
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 17:28
|
протокол відміни процедури закупівлі.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-12-004530-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 17 травня 2024 14:34
Дата подання: 17 травня 2024 14:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2024 16:51
Рішення від 21.05.2024 № 8864.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 16:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 № 9337.pdf
Дата публікації: 29 травня 2024 12:19
Рішення від 28.05.2024 № 9337.pdf
Дата публікації: 31 травня 2024 08:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ № 9337-р/пк-пз від 28.05.2024 року Замовником прийнято рішення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі (протокольне рішення від 09.05.2024 року, № б/н), по процедурі закупівлі ДК 021:2015:75250000 – 3 «Послуги пожежних і рятувальних служб», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-12-004530-a
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2024 11:28