Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3»
Очікувана вартість
2 699 144,76 UAH
UA-2025-02-05-015966-a ● fee13bb14059478ba2dfcc80f73ff02e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Швець Олег Віталійович 380442535305 gospgrupa20@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2025 14:11 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2025 14:11 |
Очікувана вартість: | 2 699 144,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 495,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3» згідно документації. При проведенні поточного ремонту учасник/виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Строк виконання робіт: до 20.08.2025 року.
Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
* Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту).
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Розгорнути
Згорнути
Строк виконання робіт: до 20.08.2025 року.
Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
* Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту).
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗЗСО № 88, за адресою м. Київ, вул. К. Білокур, 3.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Авансові платежі за Договором не передбачені. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань, фінансові зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних фактичних надходжень коштів до фонду. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється 60 (шестидесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 3.1. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 3 Форма ТП.doc | |
05 лютого 2025 16:57 |
Тендер з особливостями_2025.docx | |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 4 Проєкт Договору_ЗЗСО 88.doc | |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 6 до тендерної документації (Документи Переможця) (1).docx | |
05 лютого 2025 16:57 |
Додаток 1_ТВ_(технiчнi_вимоги_до_предмета_закупiвлi).doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 556 159,00
UAH з ПДВ
|
2 556 159,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАТУЛЬСЬКА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА |
2 699 089,65
UAH з ПДВ
|
2 699 089,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Очікує рішення |
2 556 159,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 14:34
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 16:15 |
Кінець періоду оскарження: | 03 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: В Тендерній документації Замовника виявлено порушення, а саме «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», частина 3 «Проект договору про закупівлю»: Ненадання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) у складі тендерної пропозиції призводить до відхилення такої пропозиції, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту п.44 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
20 лютого 2025 16:15
|
Електронний підпис |
20 лютого 2025 16:14
|
Протокол відміни закупівлі 88.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2025-02-05-015966-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 02 березня 2025 19:03
Дата подання: 02 березня 2025 19:03
СКАРГА
на рішення про відміну відкритих торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2025 16:25
рішення від 04.03.2025 № 3260.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 16:25
інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3740.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 13:34
рішення від 11.03.2025 №3740.pdf
Дата публікації: 14 березня 2025 15:32