Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За результатами проведеного тендеру укладено основний Договір №668-б з переможцем торгів ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П".
Після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Загальна вартість основного договору складає 5 752 902,61 грн. (в т.ч. ПДВ), ціна додаткових аналогічних робіт 2 875 782,69 грн. (в т.ч. ПДВ)).
Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ за № UA-2020-08-26-001005-c (Звіт про результати проведення процедур закупівлі).
- Додаток 3 до тендерної документації (відкриті торги № UA-2020-08-26-001005-c).
- Додаток №1 (Технічне завдання).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2021 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-07-000056 ● 7fe128956def4a48a7a48fe194dfc581
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2022 № 162
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2021-12-06-006998-a Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми 2 875 782,69 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 16:54:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якого є роботи з капітального ремонту пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми, замовником яких є Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-06-006998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати обґрунтування та підтверджуючі документи відповідно до яких застосовано переговорну процедуру закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 12:25:19
Обгрунтування та підтверджуючі документи, відповідно до яких застосовано переговорну процедуру.
26.08.2020 р. Департаментом інфраструктури Сумської міської ради оголошені відкриті торги на закупівлю робіт по капітальному ремонту пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми за № UA-2020-08-26-001005-c.
За результатами проведеного тендеру укладено основний Договір №668-б з переможцем торгів ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П".
Під час виконання робіт за Договором №668-б виникла необхідність у коригуванні кошторисної документації, у зв’язку із наявністю додаткових аналогічних робіт. Після коригування складений Експертний звіт №19-0567/01-21 від 29.11.2021 р. (реєстраційний номер ЕХ01:7495-4277-2841-0301). Тобто, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі відкоригованого робочого проекту (Том VII), Експертного звіту №19-0567/01-21 від 29.11.2021 р. (реєстраційний номер ЕХ01:7495-4277-2841-0301).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- інформація оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua/ за № UA-2020-08-26-001005-c (Звіт про результати проведення процедур закупівлі).
- Додаток 3 до тендерної документації (відкриті торги № UA-2020-08-26-001005-c).
- Додаток №1 (Технічне завдання).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 10:37:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якого є роботи з капітального ремонту пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми, замовником яких є Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-06-006998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Якими документами підтверджується затримка фінансування витрат замовника, що призвело до продовження строку дії договору від 21.12.2021 № 1341-б до 31.12.2022 р.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 09:49:03
Пояснення на Запит замовнику від 2022-06-23 10:37:49
На Ваш Запит замовнику на пояснення від 2022-06-23 10:37:49 повідомляємо про те, що зміни в істотні умови Договору № 1341-б були внесені на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України №Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
В описі змін, що внесені до істотних умов договору №1341-б зазначена документально підтверджена об’єктивна обставина: «у зв"язку з тим, що підрядник, з яким укладено договір на закупівлю поручнів з нержавіючої сталі знаходиться на карантині у зв"язку із захворенням на COVID-19. термін дії договору подовжений до 20.12.2022 р.».
Так як форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, тому замовник самостійно визначив форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Додаток №1. Лист підрядника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-06-006998-a та керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради оприлюднив через електронну систему закупівель документи, що свідчать про припинення зобов’язань за Договором №1341-б від 21.12.2021 шляхом його дострокового розірвання.
2022-07-06 14:15:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2022-07-07 13:51:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Рембудсервіс "Комфорт -П" #31499335 |
Переможець |
2 875 782,69
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 14:14
|
Додаткова угода №6_0001.pdf | укладений |
06 липня 2022 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2022 14:07
|
Додаткова угода №5_0001.pdf | зміни до договору |
06 липня 2022 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:30
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:44
|
Договір №1341-б_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2021 16:43
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2021 16:43
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2021 16:43
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2021 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку з тим, що підрядник, з яким укладено договір на закупівлю поручнів з нержавіючої сталі знаходиться на карантині у зв"язку із захворенням на COVID-19. термін дії договору подовжений до 20.12.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1341-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1341-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 20 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 691 740,63
UAH (в тому числі ПДВ 281 956,77 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-06-006998-a та керуючись абз.2 ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради оприлюднив через електронну систему закупівель документи, що свідчать про припинення зобов’язань за Договором №1341-б від 21.12.2021 шляхом його дострокового розірвання. |