Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар ївського закладу дошкільної освіти Дар ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар ївка, вул. Першотравнева, 72» (за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 383 746,00 UAH
UA-2024-07-12-008093-a fec004e91b364e6e93f6ec480ecf6b92
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарївська сільська рада

380554745249 darsilrbuhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дар’ївська сільська рада Херсонського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 04401374
Місцезнаходження: 75032, Україна , Херсонська обл., Херсонський район село Дар’ївка, вул. Соборна, будинок 68А
Контактна особа: Дарївська сільська рада
380554745249
darsilrbuhgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвальних приміщень Дар ївського закладу дошкільної освіти Дар ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар ївка, вул. Першотравнева, 72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75032, Україна, Херсонська область, Херсонський район село Дар’ївка, вул. Соборна, будинок 68А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

12 липня 2024 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 липня 2024 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 липня 2024 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-09-000013 ● 8c7d2afacaac41c691a5322ab67825fb
  • Статус: завершено ● Дата: 03 вересня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2024 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.08.2024 № 205

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-07-12-008093-a 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-13 17:10:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар’ївського закладу дошкільної освіти Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар’ївка, вул. Першотравнева, 72» (за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-008093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного виконавця робіт, що є предметом закупівлі, саме ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СОТИЙ ДІМ» (код 45136175), з яким укладений договір про надання послуг від 04.07.2024 № 0407/2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-16 10:01:35

Доброго дня, відповідь щодо закупівлі послуг «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар’ївського закладу дошкільної освіти Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар’ївка, вул. Першотравнева, 72»

1. Надаємо відповідні документи щодо закупівлі послуг «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар’ївського закладу дошкільної освіти Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар’ївка, вул. Першотравнева, 72»
- (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Для аргументації нагальної потреби у закупівлі свідчать зовнішні документи- рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р. введене в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20.06.2024 р. № 352 «Про введення в дію рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р.», акт огляду щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття від 16.05.2024р., які створені не уповноваженою особою замовника, а незалежною стороною. Це засвідчує, що нагальна закупівля — не індивідуальне рішення замовника, мотивоване відсутністю бажання проводити конкурентні закупівлі, а дійсно наявність нагальної потреби, підтвердженої іншою незалежною стороною. (Рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р. додається).
На виконання рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р. введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20.06.2024 р. № 352 «Про введення в дію рішення № 22 Ради оборони Херсонської області від 13 червня 2024 р.» для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю послуг з інженерного проектування, експертних послуг, послуг з капітального, поточного ремонту (виконання робіт) захисних споруд цивільного захисту, в тому числі найпростіших укриттів, незалежно від форми власності, послуг з контролю за виконанням робіт підрядником у межах правових та будівельних норм, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель. Термін виконання даного розпорядження до 05 липня 2024 року. В середньому відкриті торги, за позитивних обставин, займають близько одного місяця, що було підставою для прийняття рішення проведення закупівлі без використання електронної системи.
Частина населених пунктів громади, згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309 (зі змінами), внаходиться в зоні активних бойових дій це - Новотягинка, с. Іванівка, с. Токарівка, с. Понятівка, с. Микільське. Дуже багато внутрішньперемішених осіб із зазначених населених пунктів знаходяться саме в селі Дар’ївка, так як не готові виїзджати за межі громади та попри складну безпекову ситуацію, навідуватися до своїх осель у селах Новотягинка, с. Іванівка, с. Токарівка, с. Понятівка, с. Микільське. Тому враховуючи переміщення населення всередині громади необхідні укриття, які б відповідали всім нормам обліку фонду захисних споруд цивільного захисту та з введення в експлуатацію даних об’єктів 100% мешканців будуть забезпечені укриттям.
3. Повідомляємо, що шляхом запиту цінових пропозицій надісланих чотирьом суб’єктам господарювання від 19 червня 2024 р. ФОП Сідько, ФОП Тройняков, ТОВ будівельна фірма «СОТИЙ ДІМ», ФОП Чермазова було отримано одну відповідь «Тендерна пропозиція» за вихідним номером № 68 від 29 червня 2024р. від ТОВ «Будівельна фірма «СОТИЙ ДІМ», зареєстровану Дар’ївською сільською радою, як вхідна кореспонденція у відповідному журналі за № 1205 від 01.07.2024 року на підтвердження інформації надаємо запити цінових пропозиції та відповідь ТОВ будівельна фірма «СОТИЙ ДІМ».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СОТИЙ ДІМ"
#45136175
Переможець 11 383 746,00
UAH
12 липня 2024 15:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 11:49
дод.угода3.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 11:48
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2024 14:36
Витяг платника ПДВ.pdf зміни до договору
10 грудня 2024 14:35
дод уг 2 по садочку.pdf зміни до договору
10 грудня 2024 14:35
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2024 16:24
Розпор 138 повідом про ДУ Сотий дім.pdf зміни до договору
12 серпня 2024 09:05
ДУ 1Сотий Дім ЗДО.pdf зміни до договору
12 серпня 2024 09:04
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2024 11:39
Акт ДСНС 16.05.2024 Дар'ївський ЗДО.pdf зміни до договору
19 липня 2024 11:38
протокол виправлення тех помилки Дар'ївський ЗДО.docx зміни до договору
19 липня 2024 11:37
32aea748-5c6f-4b25-acda-10fa6fb184da.zip укладений
12 липня 2024 15:17
Довідка про відкриття рахунку.pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Витяг платника Єдиного под.pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Рішення підписане.pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Дог садок (1).pdf укладений
12 липня 2024 15:04
IMG-20240702-WA0006.jpg укладений
12 липня 2024 15:04
Структура власності.pdf укладений
12 липня 2024 15:04
ПРОТОКОЛ ТЕБ та НС Дар сіл рада №0802_24 Мик та Дар НУ-1.pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Розпорядчі документи Сотий Дім (1).pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Декларація про провадження господарської діяльності (1).pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Виписка з ЄДР .pdf укладений
12 липня 2024 15:04
Модельний статут.pdf укладений
12 липня 2024 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-12-008093-a щодо Закупівлі було виявлено технічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: оприлюднено не той файл, у зв’язку з чим акт огляду об’єкта розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар`ївка, вул. Першотравнева, 72 щодо можливого його використання для укриття населення як найпростішого укриття не було оприлюднено. Процедура закупівля знаходиться на стадії «Завершена» і тому на даному етапі відсутня технічна можливість додати / дозаватнажити файли, а саме файл, де міститься акт огляду об’єкта. У зв’язку з цим прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.» Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним.» ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічної помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-12-008093-a щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вжити наступних заходів - оприлюднити акт огляду об’єкта розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар`ївка, вул. Першотравнева, 72 щодо можливого його використання для укриття населення як найпростішого укриття, через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстав для внесення змін до договору про закупівлю «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.» Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним».
Номер договору про закупівлю: 0407/24
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу 12 Договору No 0407/24 від 04 липня 2024 року, а саме доповнити банківські реквізити Замовника розрахунковим рахунком UA 508201720344250018071039986
Номер договору про закупівлю: 0407/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони у зв’язку з реєстрацією ТОВ «Будівельна фірма «Сотий дім», як платника податку на додану вартість з 01 жовтня 2024 року погодилися змінити Договір від 04 липня 2024 року No 0407/24 - «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар'ївського закладу дошкільної освіти Дар'ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар'ївка, вул. Першотравнева, 72» за Кодом ДК 021:2015:45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), (далі — Договір), а саме викласти його пункт 4.1. в такій редакції: «4.1. Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Виконавця становить: 11 383 746,00 гривень (Одинадцять мільйонів триста вісімдесят три тисячі сімсот сорок шість) гривень 00 копійок) в т.ч. єдиний податок 5% - 184 347.45грн. та ПДВ- 1 282 799.5 грн.
Номер договору про закупівлю: 0407/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням розгляд справи у судовій інстанції за заявою заступника керівника Херсонської обласної прокуратури про забезпечення позову, щодо зобов’язання Дар’ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області та Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельна фірма “Сотий дім” утриматися від дій, спрямованих на виконання зобов’язань за Договором від 04.07.2024 №0407/24 та складну безпекову ситуацію, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 9.1 Договору від 04.07.2024 №0407/24, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк дії Договору від 04.07.2024 №0407/24 - «Поточний ремонт підвальних приміщень Дар`ївського закладу дошкільної освіти Дар`ївської сільської ради Херсонського району Херсонської області розташованого за адресою: Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Дар`ївка, вул. Першотравнева, 72», (далі — Договір) і викласти в такій редакції: - «пункт 8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2025 року.» 2. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань за Договором і викласти в такій редакції: - «2.2. Термін надання Послуг: з моменту підписання договору до 01 червня 2025 року відповідно до календарного плану надання послуг (Додаток № 1 до Договору). 3. Сторони домовилися Додаток 1 до Договору - «Календарний план» викласти в такій редакції - Додаток 1 до Додаткової угоди № 3.
Номер договору про закупівлю: 0407/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML