Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7 |
Контактна особа: |
Білозор Юлія Михайлівна 380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
28 грудня 2019 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2019 15:48 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000051 ● 27c31de90afb450fa4761e11bec22c1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2020 № 7
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2020 № 7
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-28-001555-c 28.12.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-17 10:38:58
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас за роз’ясненням змісту висновку за результатами моніторингу закупівлі «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)» (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c), оприлюдненого 14.01.2020 (далі – Висновок).
Згідно оприлюдненого Вами Висновку за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм частини четвертої статті 10 та абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Відповідно до п.12 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 (далі – Порядок), під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, КРІМ товарів і РОБІТ, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону, роботи - ПРОЕКТУВАННЯ, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до Розділу ІІІ Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ БУДІВНИЦТВА та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, з чого чітко видно, що проектування – це роботи.
При оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)», Замовник чітко зазначає у електронній графі оголошення «вид предмету закупівлі», що цей предмет закупівлі є РОБОТАМИ. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закупляються проектно-вишукувальні роботи (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.
Окрім цього, відповідно до Додатка К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проектно-вишукувальні роботи, які і є предметом цієї закупівлі включаються до кошторисної вартості робіт (Глава 12) і не перевищують вартості самих робіт. Відповідно, це ще раз підтверджує, що предмет цієї закупівлі згідно чинного законодавства є роботами (п.22 ч.1 ст.1 Закону).
Відповідно до ч.4 ст. 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Очікувана вартість цієї закупівлі становить 3 700 000 (три мільйони сімсот тисяч) грн. 00 коп., що в євровому еквіваленті становить 140 034 (сто сорок тисяч) євро 82 євроценти (офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 28.12.2019, становив 26,4220). Як вбачається з наведеного вище, Замовником не порушено ч.4 ст.10 та, відповідно, абзацу 2 ч. 3 ст. 21 Закону.
Замовник вважає висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований Західним офісом Держаудитслужби України 14.01.2020 безпідставним та необґрунтованим та просить роз’яснити наступне.
Чому всупереч Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 та Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби України розглядає закупівлю робіт як закупівлю послуг?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення на висновок Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c). Відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємося до Вас із аргументованим запереченням до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)» (№ оголошення UA-2019-12-28-001555-c), оприлюдненого 14.01.2020 (далі – Висновок). Згідно оприлюдненого Вами Висновку за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм частини четвертої статті 10 та абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено. Відповідно до п.12 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 (далі – Порядок), під час визначення предмета закупівлі потрібно враховувати, що відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, КРІМ товарів і РОБІТ, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону, роботи - ПРОЕКТУВАННЯ, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ БУДІВНИЦТВА та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, з чого чітко видно, що проектування – це роботи. При оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція вул. Д.Вітовського (від пл. І.Франка до перехрестя Академіка А.Сахарова)», Замовник чітко зазначає у електронній графі оголошення «вид предмету закупівлі», що цей предмет закупівлі є РОБОТАМИ. Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закупляються проектно-вишукувальні роботи (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.Окрім цього, відповідно до Додатка К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 проектно-вишукувальні роботи, які і є предметом цієї закупівлі включаються до кошторисної вартості робіт (Глава 12) і не перевищують вартості самих робіт. Відповідно, це ще раз підтверджує, що предмет цієї закупівлі згідно чинного законодавства є роботами (п.22 ч.1 ст.1 Закону). Відповідно до ч.4 ст. 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Очікувана вартість цієї закупівлі становить 3 700 000 (три мільйони сімсот тисяч) грн. 00 коп., що в євровому еквіваленті становить 140 034 (сто сорок тисяч) євро 82 євроценти (офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 28.12.2019, становив 26,4220). Як вбачається з наведеного вище, Замовником не порушено ч.4 ст.10 та, відповідно, абзацу 2 ч. 3 ст. 21 Закону. Замовник вважає висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, опублікований Західним офісом Держаудитслужби України 14.01.2020 безпідставним та необґрунтованим.
2020-01-21 12:26:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 28.01.2020 подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 29 січня 2020 |
Документи:
29 січня 2020 15:50
|
Електронний підпис |
29 січня 2020 15:48
|
Позовна_заява.pdf |
29 січня 2020 15:48
|
Підтвердження_відправлення_докум_в_суд.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Виконання проектно-вишукувальних робіт об’єкта: «Реконструкція перехрестя вулиць Академіка А. Сахарова – І. Нечуя-Левицького – М. Коперника – Д. Лукіяновича – Д. Вітовського – Героїв Майдану та вул. Академіка А. Сахарова (від вул. Б. Романицького до вул. І. Нечуя-Левицького), вул. М. Коперника (від вул. М. Вербицького до вул. І. Нечуя-Левицького), вул. Героїв Майдану (від. вул. Братів Тимошенків до вул. Д. Вітовського» у м. Львові |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 3 (трьох) місяців з моменту підписання Сторонами акта здавання-приймання проектної документації. Оплата в межах встановленого строку може здійснюватися частинами. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2019 15:49 |
Технічні вимоги_ЛОТ 1.doc |
28 грудня 2019 15:49 |
Проект договору_ЛОТ 1.docx |
28 грудня 2019 15:49 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 255 499,26
UAH з ПДВ
|
849 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПАТРОНАТ |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТСТАНДАРТ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство "Інститут просторового розвитку" |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Переможець |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 11:56
|
ДУ № 6 від 30.12.2022 Лот 1.pdf | укладений |
31 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2021 15:10
|
Додаткова угода №5 Вітовського 1 лот.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 15:24
|
Додатковий договір №4 Реконструкція перехрестя вулиць Академіка А.Сахарова - І. Нечуя - Лнвицького - М.Коперника - Д.Лукіяновича .........pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:50
|
Додатковий договір Вітовського 18.02.2020-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 17:39
|
Дод.угода_2_вітовського_перехрестя.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 17:48
|
pb_2913402225.jks | зміни до договору |
28 липня 2020 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 17:42
|
Додатковий договір №1 Вітовського.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 17:13
|
Договір_проект_роботи_Вітовського_перехрестя.pdf | укладений |
18 лютого 2020 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 18/02/2020-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктами 9.2.,9.3.,9.4 Договору, положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", статтею l88 Господарського кодексу України, статтями 65l, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи листа Товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Сторони вирішили достроково розірвати договір за згодою сторін. |