Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт корпусів №4 (фасад, покрівля), корпус №2 та критого басейну (Павільой П-74) позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001572-a fea5e9eb4662461bb2460b26e1d3ee24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцький Валерій Олегович

380633969316
380503101649
murashko.anya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район с. Пилиповичі, будинок №1
Контактна особа: Слуцький Валерій Олегович
380633969316,380503101649
murashko.anya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 22:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:56
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: протягом 19 (дев`ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31 грудня 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт корпусів №4 (фасад, покрівля), корпус №2 та критого басейну (Павільой П-74) позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за виконані роботи по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) мають бути погоджені (підпис та печатка) спеціалістом з технічного нагляду/організацією, що здійснює технічний нагляд. Спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається Замовником. Розрахунки за виконані роботи здійснються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після отримання Замовником виконаних робіт. Кошти місцевого бюджету. КЕКВ 3210 Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:00
Перелік Змін ТД_капремонт 22.11.19.docx
22 листопада 2019 17:59
3. Додаток 3 _22.11.19.docx
22 листопада 2019 17:59
0. Зміни ТД Кап ремонт 4_2_й басейн 22.11.2019.pdf
13 листопада 2019 19:17
Перелік Змін ТД_капремонт 13.11.19.docx
13 листопада 2019 19:16
2. Додаток 2_13.11.19.docx
08 листопада 2019 22:27
4. Додаток 4.docx
08 листопада 2019 22:27
1. Додаток 1.docx
22 листопада 2019 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 22:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:00
Перелік Змін ТД_капремонт 22.11.19.docx
22 листопада 2019 17:59
3. Додаток 3 _22.11.19.docx
13 листопада 2019 19:16
3. Додаток 3 _13.11.19.docx
08 листопада 2019 22:27
3. Додаток 3.docx
22 листопада 2019 17:59
0. Зміни ТД Кап ремонт 4_2_й басейн 22.11.2019.pdf
13 листопада 2019 19:15
0. Зміни ТД Кап ремонт 4_2_й басейн 13.11.2019.docx
08 листопада 2019 22:27
0. ТД Кап ремонт 4_2_й басейн.pdf
13 листопада 2019 19:17
Перелік Змін ТД_капремонт 13.11.19.docx
13 листопада 2019 19:16
2. Додаток 2_13.11.19.docx
08 листопада 2019 22:27
2. Додаток 2.docx
08 листопада 2019 22:27
4. Додаток 4.docx
08 листопада 2019 22:27
1. Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок виполнения!
Дата подання: 09 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 13 листопада 2019 01:18
Было бы смешно, если бы не так печально! 19 - дней ето ж надо так дефектный акт 115 страниц!
Відповідь: Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Изменение сроков выполнения работ
Дата подання: 12 листопада 2019 19:29
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:47
Уважаемый заказчик, просим дать ответ по поводу возможного продления срока производства работ, с учетом производства работ в зимний период. Также хотелось бы узнать, как выполнить работы за 19 дней, подписать акт работ и получить плату спустя 20 дней на 11 млн. грн ?? Вы хотите, чтоб подрядчик выполнил работы на 11 млн. своими силами ??? Просим поставить реальные сроки производства работ в тендерной документации, техническом задании и проекте договора или дать ответ в возможности продления сроков производства работ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим. На сьогоднішній день продовження строку виконання робіт, не заплановане.
Замовник не обмежує можливості залучення субпідрядників для виконання робіт. Можливість виконання робіт, визначених в умовах тендерної документації, залежить від наявності обладнання та матеріально технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001572-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МІЖНАРОДНА АРХІТЕКТУРНА ГРУПА, Код ЄДРПОУ:34569792
Дата подання: 09 листопада 2019 08:11
Строк виконання робіт???
Шановний замовник, вимагаємо Вас прибрати з договору: строк виконання робіт 19 днів!!! В такий термін ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ТАКИЙ ОБ'ЄМ РОБІТ! Вважаємо що ТД прописана під конкретного виконавця... .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 01:19
Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001572-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТОП ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41307813
Изменение сроков выполнения работ
Уважаемый заказчик, просим дать ответ по поводу возможного продления срока производства работ, с учетом производства работ в зимний период. Также хотелось бы узнать, как выполнить работы за 19 дней, подписать акт работ и получить плату спустя 20 дней на 11 млн. грн?? Вы хотите, чтобы подрядчик выполнил работы на 11 млн. своими силами???
Требуем поставить реальные сроки производства работ в Тендерной документации, техническом задании и Проекте договора или дать ответ о возможности продления сроков производства работ
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 листопада 2019 18:39
Причина: Задам как вопрос

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" 10 901 119,86
UAH з ПДВ
10 846 119,86
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтбуд" 10 920 123,05
UAH з ПДВ
10 920 123,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 22:51
Електронний підпис
29 листопада 2019 22:48
Смети Лайтбуд.rar
29 листопада 2019 22:48
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"
#35000046
Переможець 10 846 119,86
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 21:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 21:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"
#35000046
10 846 119,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 19:08
Дод. угода 3 від 20.12.2019.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 19:07
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 19:02
Додаткова угода 2 зменшення.rar зміни до договору
20 грудня 2019 19:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 13:47
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 13:46
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:38
Договір 16122019-КР.rar укладений
18 грудня 2019 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. В доданому файлі
Номер договору про закупівлю: 16122019-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: 16122019-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: 16122019-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML