Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Дмитрук Сергій Миронович 380512472508 depgkh2023@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
повний демонтаж аварійно-небезпечного об'єкту
Тендерна документація
12 вересня 2023 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000065 ● 8e083e3181f744578540e41537d388a6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 10:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2023 № 83-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 09.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.10.2023 № 83-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 4 UA-2023-09-12-009796-a 12.09.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 10:51:13
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 09:34:50
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-009796-a, повідомляю наступне.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі отриманих замовником цінових пропозицій ПП «УТС-АЗОВ», ціна якої становить 6 894 000,00 з ПДВ та цінової пропозиції ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ», ціна якої становить – 5 865 290,86 грн. з ПДВ.
За такого, замовником відібрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція – цінова пропозиція ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ».
1. Згідно з пп. 1 п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентною процедурою закупівлі є - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Процедура закупівлі, яка є предметом моніторингу не є конкурентною процедурою закупівлі в розумінні Закону та не вимагає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 12:19:05
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, договір може бути укладеним без використання електронної системи закупівель у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Згідно з рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради, прийнятим 24.05.2023 № 350, житловий будинок № 35/5 по вул. Заводській у місті Миколаєві потребує невідкладних робіт з демонтажу, ліквідації.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Також пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з повного демонтажу (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/3.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх придбання саме ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 40940066), з яким укладений договір підряду від 11.09.2023 № 340 без використання електронної системи закупівель
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 11:05:34
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-008936-a, повідомляю наступне.
1. Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 24.05.2023 року № 350 затверджений Перелік аварійно-небезпечних об’єктів пошкоджених будівель житлового фонду м. Миколаєва, які потребують невідкладних робіт щодо демонтажу, ліквідації внаслідок військової агресії російської федерації (далі – Перелік).
Пунктом 3 рішення від 24.05.2023 року №350 визначено, що замовником демонтажу об’єктів, передбачених пунктами 1, 2 цього рішення є департамент житлово-комунального господарства ММР (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/40455.html) .
Згідно з п. 3 Переліку, житловий будинок № 35/5 по вул. Заводській потребує невідкладних робіт з демонтажу, ліквідації.
В той же час, станом на дату ухвалення вказаного рішення замовник не мав відповідного бюджетного призначення для планування робіт, які є предметом закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Рішенням сесії Миколаївської міської ради від 31.07.2023 року № 22/122 (текст рішення наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/41063.html), департаменту житлово-комунального господарства ММР виділені були кошти на вжиття заходів з попередження аварій та запобігання техногенних катастроф у житлово-комунальному господарстві та інших аварійних об’єктах комунальної власності.
Згідно з розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру у м. Миколаєві, пов’язаної з військовими агресією російської федерації проти України від 07.09.2023 року № 22 (додається), з огляду на можливі подальші пошкодження та обвалення нависаючих елементів, наближення осінніх дощів, що може вплинути на подальше руйнування під впливом зовнішніх факторів, виникла необхідність у прискоренні процесу проведення демонтажу житлових будинків за адресами: вул. Заводська, 35/1, вул. Заводська, 35/3, вул. Заводська, 35/5 та вул. Логовенка, 6, а також зважаючи на те, що процедурі проведення демонтажу передує необхідність розробки відповідної документації з демонтажу (на виконання Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474), що відтерміновує процедуру демонтажу у часовому просторі незважаючи на небезпечність такого відтермінування для громадян, департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради доручено вжити термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків (з урахуванням вимог Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474) за наступними адресами: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/1; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/3; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5; м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6.
Таким чином, враховуючи наведені в розпорядження керівника робіт чинники та доручення щодо вжиття термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків, в замовника виникла нагальна потреба в проведенні закупівлі.
За такого, замовником здійснений приблизний розрахунок строків необхідних для проведення процедури відкритих торгів.
Так, згідно з розпорядженням Миколаївського міського голови від 26.11.2021 року № 395р «Про затвердження Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Миколаївської міської ради (текст розпорядження наведений за посиланням https://mkrada.gov.ua/documents/38535.html), департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як виконавчий орган Миколаївської міської ради, зобов’язаний узгоджувати планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради. Відповідно до пп. 2.2.1 п. 2 Розпорядження перевірка проектів річного плану закупівель здійснюється департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР протягом семи робочих днів.
Згідно з п. 24. Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з приписами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу 3 п. 49 Особливостей договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, проведення процедури закупівлі (з моменту погодження закупівлі з департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР до момент укладення договору про закупівлю), потребує від 30 до 40 календарних днів.
Крім того, існують ризики відміни відкритих торгів у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (пп. 1 п. 51 Особливостей), що тягне за собою повторне проведення відкритих торгів.
Проведення замовником процедури відкритих торгів унеможливлює вжиття термінових невідкладних заходів щодо укладення договору на розробку документації з демонтажу та проведення демонтажу житлових будинків (з урахуванням вимог Постанови КМУ від 21.04.2022 № 474) за наступними адресами: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/1; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/3; м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5; м. Миколаїв, вул. Логовенка, 6 та може призвести до подальших пошкоджень та обвалення нависаючих елементів, а також до шкоди життю та здоров’ю громадян.
З викладеного вбачається неможливість дотримання замовником строків для проведення закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Щодо надання копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі - надаємо ПЛАН РОБІТ на 2023 рік із утримання та поточного ремонту об’єктів житлово-комунального господарства (відповідно до рішення Миколаївської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.11.2022 року № 15/11 «Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2023 рік» від 31.07.2023 року № 22/122).
2.Оцінку потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі здійснено на підставі отриманих замовником цінових пропозицій ПП «УТС-АЗОВ», ціна якої становить 6 894 000,00 з ПДВ та цінової пропозиції ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ», ціна якої становить – 5 865 290,86 грн. з ПДВ.
За такого, замовником відібрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція – цінова пропозиція ТОВ «ПРОМГРАДСТРОЙ».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 10:09:00
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Повний демонтаж (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
З урахуванням відповіді, наданої Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Департамент) 13.10.2023 об 11:05:34 через електронну систему закупівель та для підтвердження існування об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення цієї закупівлі шляхом застосування процедури відкритих торгів, вдруге пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з повного демонтажу (заходи з усунення аварій в житловому фонді) аварійно-небезпечного об'єкту - житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 35/5. Зокрема, документів, що вказують на фактичне отримання Департаментом бюджетних асигнувань для здійснення зазначеної закупівлі.
Документи (пояснення, інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 09:16:57
пояснення на запит
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2023, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-008936-a, надаємо копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі – довідку про зміни до кошторису на 2023 рік від 15.08.2023 № 59, розрахунок до змін до кошторису на 2023 рік містить рядок «Поточний ремонт житлового фонду», план на 2023 рік становить 18 700 000,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМГРАДСТРОЙ" #40940066 |
Переможець |
5 865 290,86
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 13:13
|
ДУ №1 від 10.11.2023.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2023 13:13
|
Договір № 340 від 11.09.2023.pdf | укладений |
12 вересня 2023 15:09
|
Обгрунтування підстав.PDF | укладений |
12 вересня 2023 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |