Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380673183439 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 735 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 678,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 16:14 |
Тендерна документація.docx | |
29 квітня 2024 16:14 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо надання довідки, складеної в довільній формі і завіреної підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають, надається для підтвердження досвіду (спроможності) субпідрядної організації/співвиконавця виконувати окремі, визначені учасником, види будівельних робіт, до яких його планується залучати
Дана вимога не є дискримінаційною, тому що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до п.1 Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до п.1 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Аналіз зазначених норм та інших норм Закону «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів дає можливість встановити, що Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, не є частиною законодавства з публічних закупівель і ним не передбачено обов’язкового розміщення у складі тендерної документації відомості ресурсів або затвердженої проектної документації.
У складі Тендерної документації Замовником надано Додаток №2 до Тендерної документації, який містить всю необхідну інформацію по технічним. якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі , яка є достатньою для належної підготовки тендерної пропозиції.
Отже, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації
Дана вимога тендерної документації встановлена на виконання вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», що передбачає в тому числі контроль показникiв якостi матерiалiв, виробiв, конструкцiй та устаткування
Вимога тендерної документації щодо надання «договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці», терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2024 р відповідає п.12.1 Проекту Договору «Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Вимога щодо наявності у штаті інженера з охорони праці з наданням підтверджуючих документів відповідає НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», а саме для організації управління з охорони праці на будівельному майданчику.
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг або виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні чинники, що впливають на якість послуг/робіт, знаходяться під контролем. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо надання послуг або виконання робіт. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Перелік (xlsx) підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки можна первірити на сайті ДСНС, а саме за посиланням - https://dsns.gov.ua/uk/navchannya-z-pitan-pozhezhnoyi-bezpeki
Залучення субпідрядної організації/співвиконавця для підтвердження окремих кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є правом учасника. У випадку, якщо учасник спроможний підтвердити кваліфікаційні критерії самостійно, надавати інформацію від субпідрядної організації/співвиконавця не обов’язково
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000022 ● 6740f01057aa477a80a3b93bf05f7792
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-04-29-009621-a 29.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:42:12
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-29-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 09:59:55
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 05.06.2024 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (ID: UA-2024-04-29-009621-a) визначено на підставі затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації, зокрема на підставі Відомості обсягів робіт (додається).
Згідно з Експертним звітом № 46673 від 16.04.2024 (додається), а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисної документації (додається), кошторисна вартість капітального ремонту складає 8 436 734,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», з урахуванням ПДВ та Звороних сум та складає 7 735 682,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлене відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-29-009621-a Державної аудиторської служби України від 20.06.2024 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони дійшли взаємної згоди привести умови Договору у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 01.05.2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», про що укладено Додаткову угоду № 1 від 26.06.2024 до Договору від 28.05.2024 № 382
2024-06-26 14:51:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.) • усунуто
-
2024-06-26 16:28:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
7 729 877,30
UAH з ПДВ
|
7 729 877,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
7 729 877,30
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 17:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 14:47
|
Додаткова угода 1 до Договору № 382.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 10:59
|
Договір № 382.pdf | укладений |
28 травня 2024 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, внесено зміни щодо приведення умов Договору у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 01.05.2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві |
Номер договору про закупівлю: | 382 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |