Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2022 15:26 |
Очікувана вартість: | 35 049 761,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 248,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175248 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2022 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2022 18:04 |
Перелік змін Високе від 05.01.2022.pdf | |
05 січня 2022 18:04 |
ТД Високе (зміни від 05.01.2022).pdf | |
30 грудня 2021 12:32 |
Перелік змін Високе від 30.12.2021.pdf | |
28 грудня 2021 18:20 |
Перелік змін Високе від 28.12.2021.pdf | |
28 грудня 2021 18:20 |
Додаток 2. Технічне завдання Високе.pdf | |
20 грудня 2021 20:01 |
Додаток 7. Проект Договору (1).rar |
05 січня 2022 18:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 січня 2022 18:04 |
Перелік змін Високе від 05.01.2022.pdf
|
|||||||||
05 січня 2022 18:04 |
ТД Високе (зміни від 05.01.2022).pdf
|
|||||||||
30 грудня 2021 12:32 |
Перелік змін Високе від 30.12.2021.pdf
|
|||||||||
28 грудня 2021 18:20 |
Перелік змін Високе від 28.12.2021.pdf
|
|||||||||
28 грудня 2021 18:20 |
Додаток 2. Технічне завдання Високе.pdf
|
|||||||||
20 грудня 2021 20:01 |
Додаток 7. Проект Договору (1).rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Норма Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції» є нормою прямої дії, тому жодна зі сторін закупівельного процесу, тобто і Замовник і учасники не наділені повноваженнями згідно яких вони, в тих чи інших випадках, змогли б її не виконувати.
Замовник в будь-якому випадку зобов’язаний звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у визначених випадках.
В свою чергу Учасник не може зашкодити і не має права зашкодити такому зверненню Замовника, оскільки це не передбачено ні Конституцією України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні іншими законодавчими чи нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Отже учасник не має права обмежити наданням/ненаданям такого листа-згоди у тендерної складі пропозиції законне права замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, оскільки учасник тим самим звужує права замовника встановлені Законом і Основним законом.
Диспозитивна норма Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права Замовника на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за своєю суттю є дискретною для замовника, а для учасника - імперативною щодо її застосування до учасника.
Відмова від цього права замовника, чи непогодження з таким правом замовника, а також більше – перешкоджання здійснення цього права з боку учасників не допускається і непередбачено в силу закону.
Більш того, вимога такого листа-згоди Замовником також неправомірна, оскільки діючи на підставі Конституції України, Законів України Замовник неправомірно вимагає дозволу (це нонсенс!) на здійснення своїх повноважень від учасників, які навіть і не є вищестоящою за рівнем організацією для замовника.
І тим більше що така згода ( у т.ч. у вигляді листа-згоди) не передбачена чинним законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону України, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням вищевикладеного, з метою приведення тендерної документації до вимог діючого законодавства, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію і виключити наступний абзац «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000006 ● 2af5e7c94ed34b78a4c7d10cddb888f8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-12-20-021780-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-21 13:52:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-021780-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «УК «Комфорт-Буд» (далі - ТОВ «УК «Комфорт-Буд») відповідно до умов пункту 4.2 договору від 28.01.2022 № 3-22?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «УК «Комфорт-Буд» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 4.2 договору від 28.01.2022 № 3-22.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 15:21:44
Відповідь на запит
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом «Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель) (ID: UA-2021-12-20-021780-c) у відповідь на запит Державної аудиторської служби, зазначаємо наступне:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
Експертний звіт;
Зведений кошторисний розрахунок;
Розрахунок очікуваної вартості.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
3. Повідомляємо, що за даним обʼєктом аванс не перераховувався, платіжне доручення відсутнє. Відповідно, запитуване органом моніторингу документальне підтвердження перерахування та використання авансу Департаментом не надається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2022 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
34 939 995,00
UAH з ПДВ
|
34 939 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Елітбуд-1 |
34 981 421,82
UAH з ПДВ
|
34 981 421,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
34 939 995,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 11:25
|
Додаткова угода №1 до Договору №3-22 від 28.01.2022.pdf | укладений |
27 грудня 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:56
|
Договір №3-22 від 28.01.2022р..pdf | укладений |
28 січня 2022 09:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель) | 1 | роботи |
34 939 995,00
UAH з ПДВ
|