Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Тведе паливо" - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля)
Очікувана вартість
305 900,00 UAH
UA-2019-12-05-001871-c fe4ec417c64449bb8c07d1173f2b0aa2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубрей Юрій Георгійович

+380373421599 osvitaglibokaotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42788771
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Чубрей Юрій Георгійович
+380373421599
osvitaglibokaotg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 15:40
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:05
Очікувана вартість: 305 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 529,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80500 кг
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) Р 0-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, с.Михайлівка, с. Червона Діброва, с.Черепківці с.Новий Вовчинець, 60408, вул.Центральна, буд.95 «А» с.Михайлівка (НВК); 60408, вул.Центральна, буд.41 «А» с.Михайлівка (НВК); 60409, вул. Центральна, буд.17 «А» с.Червона Діброва (НВК); 60444, вул.Головна, 28а с.Черепківці (ЗДО), 60444, вул.Головна, 39 с.Черепківці (ЗЗСО); 60444, вул.Головна, 52-А с.Новий Вовчинець (ОЗО).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі товару по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів, але не пізніше 31.12.2020 року. Постачальник також оплачує вартість доставки до місця призначення, навантаження, зважування, зберігання, простою, підвезення, розвантаження та ін. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

марка вугілля по аналогічному договору
Дата подання: 09 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:57
така вимога має місце у ТД: Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2017-2018 років аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткових накладних). Питання: чи аналогічний договір може бути на поставку вугілля кам'яного взагалі чи на поставку саме вугілля марки Г (Г2)Р 0-200?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 рпоку № 454, а саме п.1 Розділу ІІ визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Уповноваженою особою відділу освіти , молоді та спорту Глибоцької селищної ради в річному плані за UA-P-2019-12-05-006408-b на закупівлю товару "Тверде паливо" - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля), для закладів освіти підпорядкованих відділу освіти , молоді та спорту Глибоцької селищної ради в розділі «Специфікація плану» в пункті «Конкретна назва предмета закупівлі» зазначено - Вугілля кам’яне марки Г(Г2) Р 0-200. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі, тобто «Вугілля кам’яне марки Г(Г2) Р 0-200».
дискримінація!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дата подання: 09 грудня 2019 09:18
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:59
така вимога має місце у ТД: Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2017-2018 років. Питання таке: а чому саме за 2017-2018роки? Якщо суб'єкт підприємництва створений у 2019 році і протягом усього цього року сумлінно постачав вугілля замовникам торгівв - чим він гірше за тих, хто постаачав вугілля протягом 2017-2018 років? просимо видалити строкову вимогу щодо саме конкретног року поставки у даному пункті. Це - прямі і ЧІТКА діскримінація новостворених підприємств, яка унеможливлює їх уччасть у даних торгаах. Оскаржимо до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, в додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» замовником передбачено Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2017-2018 років аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткових накладних). Лист-відгук - підтвердження про виконання аналогічного договору від контрагента, з якими було укладено аналогічний договір та контактні телефони контрагента. Інформація може надаватися про договір, який виконується. Тобто, замовником передбачено виконання договору протягом 2019 року з підтверджуючими документами.
Відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради дотримуючись вимог ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» при здійсненні закупівлі буде дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників, в зв’язку з чим не буде вносити зміни до додатку 2 до тендерної документації, в частині видалення строкової вимоги, а саме конкретного року поставки у даному пункті, по відношенню до інших учасників.
дискримінація!!!!!!!!!!
Дата подання: 09 грудня 2019 11:41
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:01
У п.1.2. Додатку 2 вимагається надати документи, що підтверджують наявність предмету закупівлі - вугілля відповідної марки. дана норма зобов'язує учасника вже мати у власності обсяг закупленого вугілля, що не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі", ГКУ, ЦКУ. Для участі у тендері має бути тільки наявність можливості закупити у виробника чи посередника необхідної кількості і якості вугілля у разі перемоги, а не мати його у власності. Дана норма завищена, змушує учасників купувати вугілля наперед (навіть без перемоги у тендеріі), що прямо протирічить статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (максимальна екоомія участі) та статті 6 ГК України, якою ПРЯМО заборонено втручання державних органів у господарську діяльність суб'єкта господарювання з вказівками щодо подальшої їх діяльності. Просимо видалити навність такого вугілля і залишити тільки наявність оренди складу чи можливостіі зберігати вугілля за договором зберігання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради, врахувавши Ваші зауваження щодо підтвердження наявності на складі предмету закупівлі – вугілля необхідної марки, вніс зміни до п.1.2. додатку 2 до тендерної документації.
Ваги
Дата подання: 09 грудня 2019 14:44
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:02
У Додатку 2 п.1.3 вимагається наявність сертифікованих ваг на території Чернівецької області. На сьогоднішній день майже всі учасники мають пересувні автомобільні ваги, що спростовує необхідність мати такі ваги саме на території Чернівецької області. Вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають стаціонарних ваг. Просимо унести зміни у даний пункт з альтернвтивною можливістю мати пересувні автомобільні ваги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради, врахувавши Ваші зауваження, вніс зміни до п.1.3. додатку 2 до тендерної документації.
Переможець
Дата подання: 09 грудня 2019 14:46
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:02
П. 5 розділу 3 зобов"язує переможця подати замовнику оригінал або нотаріальну завірену копію документів.................., але не зазначено у якій спосіб. Просимо уточнити в електронній чи документальній формі.
Відповідь: Відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради, повідомляє, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель «Prozorro» документів, які передбачені в п.5 розділу ІІІ тендерної документації та в додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи вище викладене внесено зміни до додатку 3 до тендерної документації.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 грудня 2019 15:05
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:04
У Додатку 5 вимагається підтвердити про наявність у учасника предмету закупівлі у достатній кількості. Просимо видалати дану вимогу так як в ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено мати Учаснику відповідні товари, а тільки надати документи, які гарантують своєчасну поставку товарів відповідної кількості та якості. Жоден з нормативних документів не передбачає мати товар у власності до моменту перемоги в торгах. У разі перемоги ми забезпечимо дані поставки. Оскаржимо в АМКУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відділ освіти, молоді та спорту Глибоцької селищної ради, врахувавши Ваші зауваження, щодо гарантії про наявність в учасника предмету закупівлі в достатній кількості та відповідної якості, вніс зміни до додатку 5 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 218 960,00
UAH з ПДВ
217 430,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 231 035,00
UAH з ПДВ
218 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 233 450,00
UAH з ПДВ
218 839,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТИЛЬ 5 " 273 539,00
UAH з ПДВ
218 879,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 237 475,00
UAH з ПДВ
237 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 17:28
Перемога Глибока.rar
18 грудня 2019 15:06
2019-12-17 проект договору.rar
18 грудня 2019 15:06
інші.rar
18 грудня 2019 15:06
посад ос.rar
18 грудня 2019 15:06
Техн кр.rar
18 грудня 2019 15:06
Кваліф кр.rar
18 грудня 2019 15:06
2019-12-17 ст 17.rar

Публічні документи

18 грудня 2019 11:40
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:33
тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 11:33
проект договору.pdf
18 грудня 2019 11:33
6 техніічна чаастина.rar
18 грудня 2019 11:33
5 стаття 17.rar
18 грудня 2019 11:33
4 стаття 16.rar
18 грудня 2019 11:33
1 право підпису.rar

Публічні документи

19 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:20
пропозиція.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:57
Інші документи.rar
20 грудня 2019 14:57
Технічна частина.rar
20 грудня 2019 14:57
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 10:22
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:21
Довідки ст 17 Глибока.pdf
20 грудня 2019 10:21
Квал2 Глибока.pdf
20 грудня 2019 10:21
Договір повірка Ваги 20.pdf
20 грудня 2019 10:21
Квал1 Глибока.pdf
20 грудня 2019 10:21
аналог договори.PDF
20 грудня 2019 10:21
документи представник.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"

ПП Сузір'я

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТИЛЬ 5 "

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
Переможець 217 430,50
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
217 430,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:01
Платіжне доручення укладений
27 серпня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:29
Договір укладений
15 січня 2020 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 217 430,50
UAH