Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Науменко +380955294936 up157dkb@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 20:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 079 862,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 399,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2023 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 02.01.2023 р. № 02. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 16:44 |
ТД 03-03-23-6.pdf | |
03 березня 2023 13:27 |
перелік змін 03.02.2023.docx | |
02 березня 2023 20:46 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації.rar |
03 березня 2023 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2023 16:44 |
ТД 03-03-23-6.pdf
|
|||||||||
03 березня 2023 13:27 |
перелік змін 03.02.2023.docx
|
|||||||||
02 березня 2023 20:46 |
технічна специфікація до Додатку № 4 до тендерної документації.rar
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000001 ● 09779c15fd2e4196be72bda3affd9e18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.07.2023 № 156
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2023 № 156
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-03-02-013185-a 02.03.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 12:12:41
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 16:46:28
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт частини будівлі лікувального корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Філософській, 62 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-013185-a), (ID моніторингу: UA-M-2023-07-17-000001). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Пояснення в прикріпленомих файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-24 15:44:11
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-27 15:13:35
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт частини будівлі лікувального корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Філософській, 62 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-013185-a), (ID моніторингу: UA-M-2023-07-17-000001). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
А отже, на підтвердження вищезазначеної вимоги учасникам тендерної закупівлі було достатньо надати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.
Тендерна документація не містить інших вимог щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, тендерна документація не містить вимог щодо наявності кваліфікаційного сертифіката у інженера з проектно-кошторисної роботи учасника та не встановлена вимога щодо надання такого сертифіката у складі тендерної пропозиції.
Додатково слід зазначити, що Законом України «Про архітектурну діяльність» не встановлена обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифіката у інженера з проектно-кошторисної роботи у підрядної організації з виконання будівельних робіт.
Згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Крім того, статтею 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» наведено перелік виключень щодо наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Також, листом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 25.07.2012 № 7/17-12127 зазначено наступне:
Кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тобто, обов’язкова наявність кваліфікаційних сертифікатів встановлена лише для головного архітектора або головного інженера проекту або фахівців, які безпосередньо розробляють проєктну документацію, таким чином наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Дивлячись на те, що предметом закупівлі були роботи з «Капітального ремонту частини будівлі лікувального корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Філософській, 62 у м. Дніпрі», а не з розроблення проектно-кошторисної документації, наявність кваліфікаційного сертифікату у кошторисника підрядної організації не є обов’язковим.
У складі тендерної пропозиції переможця - ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ", міститься довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл - 1. Тендерна пропозиція, довідки.pdf), яка містить інформацію про працівників, які займають відповідні посади і будуть безпосередньо залучені до виконання робіт за предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, учасник не порушив вимог тендерної документації та його тендерна пропозиція відповідає встановленим замовником вимогам.
З огляду на вищевказане, Учасником ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ", надано всю необхідну інформацію та документи у повному обсязі, як того вимагала Тендерна документація, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Також слід зазначити що, вимогами Закону та Особливостей не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам Тендерної документації, що нею не встановлені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради розглянув висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про наявність порушень законодавства у сфері закупівель, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини будівлі лікувального корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Філософській, 62 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-02-013185-a), (ID моніторингу: UA-M-2023-07-17-000001), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення бесіди зі співробітниками департаменту.
2023-08-16 16:25:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено недотримання вимог пункту 19 Особливостей та порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону №922.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
36 819 495,79
UAH з ПДВ
|
36 819 495,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" #41443121 |
Переможець |
36 819 495,79
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 10:26
|
ду 3 до 22-03-2.pdf | укладений |
25 липня 2023 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 14:58
|
ДУ 2 до 22-03-2.pdf | зміни до договору |
11 травня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 13:06
|
Ду 1 до 22-03-2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 13:00
|
Зміни 22-03-1 ду 1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 09:14
|
Договір № 22-03-2.pdf | укладений |
24 березня 2023 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (випралення технічної помилки) |
Номер договору про закупівлю: | № 22/03-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 22/03-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |