Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (Комп'ютерна техніка)
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2019-11-19-001186-b ● fe1e77a2e5f7482f9511eeab02c78b70
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985989 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 |
Контактна особа: |
Альбіна Гончарова +380686387070 krtub2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 12:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 12:25 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 13:41 |
Очікувана вартість: | 9 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50037, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування місцевий (обласний) бюджет. Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 12:27 |
Оголошення комп техніка 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Закупівля, про яку йдеться мова у вашому запитанні є допороговою, тому не підлягає дії Закону України "Про публічні закупівлі". Здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП"Прозорро" від 19.03.2019 №10. Даним наказом не передбачено, що Замовник обов"язково повинен зазначати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення "або" еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Таким чином умови даної Закупівлі не порушують жодного з принципів закупівель і не являються дискримінаційними. Кожен учасник має можливість приймати участь в даній Закупівлі, якщо він має замовлений нами товар належної якості. До участі в закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності. Очикуєма вартість закупівлі є остаточною, вище якої учасник не може надавати свої пропозиції, тобто, якщо учасник є платником будь-якого податку, то сума податку входить в загальну суму пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Переможець |
8 646,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 12:41
|
Договір 32_19т Павертрейд Моніто.PDF | укладений |
10 грудня 2019 12:40
|