Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний (А-4)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000629-c fe1764732c2e4903b012c904b4c2ea14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Ірина Геннадіївна

+380612390520 irina.makarova@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 02891463
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, пр Соборний, 164
Контактна особа: Макарова Ірина Геннадіївна
+380612390520
irina.makarova@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 15:50
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 15:50
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 12:05
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,26%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 пачка
Папір офісний (А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр. Соборний, 234 (для підвідомчих установ Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 15:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 25 вересня 2019 16:49
Дата відповіді: 27 вересня 2019 17:37
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання, Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області повідомляє, що для забезпечення безперебійного виконання завдань і функцій Управління, а також для недопущення дискримінації між Учасниками, були обрані перелічені в тендерній документації технічні характеристики товару, під які підходить паперова продукція багатьох виробників паперу у світі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 875 250,00
UAH з ПДВ
875 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 982 500,00
UAH з ПДВ
982 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:17
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:15
Устав.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Свідоцтво.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Протокол.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Наказ.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Довідка.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Витяг.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Виписка 2.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Виписка 1.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Цінова.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Сертификат Маестро.pdf
10 жовтня 2019 10:15
Договор пенсионный.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:35
Електронний підпис
10 жовтня 2019 11:34
Статут ВСЕСВИТ 2019.pdf
10 жовтня 2019 11:34
сес Xerox висновок.pdf
10 жовтня 2019 11:34
Довідка санкції.pdf
10 жовтня 2019 11:34
+Довідка про договори.pdf
10 жовтня 2019 11:34
+Довідка конкуренція.pdf
10 жовтня 2019 11:34
+Витяг 04.09.2019 ВСЕСВІТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
Переможець 875 250,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
875 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:46
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 19:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 12:00
Договір 261-Т укладений
28 жовтня 2019 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 875 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 145 875,00 UAH)