Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
186 931 280,00 UAH
UA-2023-10-03-011267-a ● fe025bef2d02406ba81f0b6dfac1973d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія 0352528179 striletska.mv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 14:41 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 14:41 |
Очікувана вартість: | 186 931 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 934 656,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 934 000,00 гривень (дев'ятсот тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Баннком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: код ЄДРПОУ: 25887079 р/р UA818201720355199007000011861 банк: ДКСУ, м. Київ код банку МФО: 820172 Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, з врахуванням пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 934000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору надається переможцем торгів у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % вартості договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Баннком-гарантом, в тому числі згідно із заявою переможця, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: код ЄДРПОУ: 25887079 р/р UA818201720355199007000011861 банк: ДКСУ, м. Київ код банку МФО: 820172 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі не виконання, неналежного виконання або інших встановлених та обгрунтованих порушень зі сторони виконавця робіт, у відповідності до умов договору, забезпечення виконання договору не повертається. Якщо переможець процедури торгів не надасть забезпечення виконання договору про закупівлю після того, як отримає повідомлення про намір укласти договір, це буде підставою не повертати йому забезпечення тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт" (форма № КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 16:15 |
тендерна документація реконструкція мосту М-19.docx | |
03 жовтня 2023 16:15 |
Додаток 2 Форма BОQ Реконструкція мосту М-19.xlsx | |
03 жовтня 2023 16:15 |
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx | |
03 жовтня 2023 16:15 |
Додаток 3 Проект договору реконструкція.docx | |
03 жовтня 2023 16:15 |
Додаток 5 Перелік основних матеріальних ресурсівРеконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги з1.xlsx | |
03 жовтня 2023 16:15 |
Додаток 4 Креслення.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:31
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 11:32
Шановний Замовнику! Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та/або штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх П'ЯТИ років.
Також в зазначеному додатку зазначено, що Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх ДВОХ років. Підтверджується шляхом подання довідки довільної форми, виданої Замовником закупівлі (вказаних у таблиці 5 аналогічних договорів) не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Питання: Який термін виконання аналогічного договору вважати вірним? П’ять чи два роки? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатись договір укладений протягом останніх П'ЯТИ років, з врахуванням вимог тендерної документації. Термін два роки відноситься до інформації про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником протягом останніх ДВОХ років. Учасник повинен гарантувати відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх ДВОХ років.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-03-011267-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 24 жовтня 2023 17:39
надання додаткової інформації щодо рішення Замовника
Шановний Замовник!
Протоколом від 23 жовтня 2023 року, нашу пропозиції було відхилено зокрема з наступних підстав:
1. У iнформацiї про виконання аналогiчних договорiв зазначено невiрний вiдсоток виконання договору № 97 вiд 07.10.2019;
2. Вiдсоток виконання наданого Договору № 98 вiд 07.10.2019 становить 56,7 %. Аналогiчний договiр має бути виконаний не менш, нiж на 80 % вiд загальної цiни договору. Наданий договiр не є належним пiдтвердженням досвiду виконання аналогічних робiт.
4. Банкiвська гарантiя оформлена не у вiдповiдностi до Наказу Mіністерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 14.12.2020 N 2628 ;
5. В iнформацiї про наявнiсть асфальтобетонного заводу та супровiдних пiдтверджуючих документах не зазначенi yci види асфальтобетонної сумiшi.
Щодо пункту 1,2
Поясніть будь ласка, чому замовник вважає, що процентне співвідношення виконаних договорів зазначено невірно? Договір є основною підставою виникнення зобов’язально-правових відносин (зобов’язань), що встановлює певні суб’єктивні права i суб’єктивні обов’язки для сторін, які його уклали. Враховуючи те, що договір було розірвано за угодою сторін (укладення Додаткової угоди) вважається що сторони не пов'язані більше зобов'язаннями та зобов'язання є припиненими. У Замовника було погашено зобов'язання з оплати частини ціни договору , а у підрядника відповідно - виконання робіт. Отже, зустрічні зобов'язання сторін виконані на 100%, що і є повним виконанням Договору як із боку Замовника так і з боку Підрядника.
Щодо пункту 3
Ми вважаємо, що надані договори підтверджують досвід виконання аналогічних робіт в повному обсязі виходячи з наступного. Згідно наведеного досвіду у договорі №97 та № 98 використовувалась розцінка ДН2-1-60 «Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 9 м» склад робіт: «Очищення нижнього шару асфальтобетонного покриття механічною щіткою від пилу, сухого сміття та бруду. Розлив в'яжучого матеріалу без додаткового підігріву. Укладання асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем». У наведеному досвіді використовується ЩМА-20. Згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 ЩМА-15 та ЩМА-20 мають такі відмінності в залежності від максимального розміру щебеню поділяють на такі види: ЩМА-20 – з максимальним розміром мінеральних зерен 20 мм, та ЩМА-15 – з максимальним розміром мінеральних зерен 15 мм. За іншими фізико-технічними показниками ЩМА-15 та ЩМА-20 ідентичні. Технологія влаштування ЩМА-20 та ЩМА-15 також ідентичні.
Щодо пункту 4
Нами було надано на вимогу усунення невідповідностей архівний файл «п. 12 забезпечення UA-2023-10-03-011267-a виправлення невідповідностей», в якому міститься банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції зі змінами, яка повністю відповідає Наказу Mіністерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 14.12.2020 N 2628. В чому саме Замовник вбачає невідповідність ?
Щодо пункту 5
Нами було надано інформаційну довідку згідно встановленої форми про наявність АБЗ, Договір поставки, Атестат виробництва, Договір на проведення атестації, гарантійний лист на постачання асфальтобетонної суміші віл виробника, що задовільняє умови документації, а зазначення «yciх видів асфальтобетонної сумiшi» не передбачалось вимогами документації, у вимогах відсутній чітко встановлений перелік видів асфальтобетонної сумiші. Які саме види асфальтобенної суміші не зазначені?
ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не погоджується із даними підставами та звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема нашої невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом від 23 жовтня 2023 року, нашу пропозиції було відхилено зокрема з наступних підстав:
1. У iнформацiї про виконання аналогiчних договорiв зазначено невiрний вiдсоток виконання договору № 97 вiд 07.10.2019;
2. Вiдсоток виконання наданого Договору № 98 вiд 07.10.2019 становить 56,7 %. Аналогiчний договiр має бути виконаний не менш, нiж на 80 % вiд загальної цiни договору. Наданий договiр не є належним пiдтвердженням досвiду виконання аналогічних робiт.
4. Банкiвська гарантiя оформлена не у вiдповiдностi до Наказу Mіністерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 14.12.2020 N 2628 ;
5. В iнформацiї про наявнiсть асфальтобетонного заводу та супровiдних пiдтверджуючих документах не зазначенi yci види асфальтобетонної сумiшi.
Щодо пункту 1,2
Поясніть будь ласка, чому замовник вважає, що процентне співвідношення виконаних договорів зазначено невірно? Договір є основною підставою виникнення зобов’язально-правових відносин (зобов’язань), що встановлює певні суб’єктивні права i суб’єктивні обов’язки для сторін, які його уклали. Враховуючи те, що договір було розірвано за угодою сторін (укладення Додаткової угоди) вважається що сторони не пов'язані більше зобов'язаннями та зобов'язання є припиненими. У Замовника було погашено зобов'язання з оплати частини ціни договору , а у підрядника відповідно - виконання робіт. Отже, зустрічні зобов'язання сторін виконані на 100%, що і є повним виконанням Договору як із боку Замовника так і з боку Підрядника.
Щодо пункту 3
Ми вважаємо, що надані договори підтверджують досвід виконання аналогічних робіт в повному обсязі виходячи з наступного. Згідно наведеного досвіду у договорі №97 та № 98 використовувалась розцінка ДН2-1-60 «Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 9 м» склад робіт: «Очищення нижнього шару асфальтобетонного покриття механічною щіткою від пилу, сухого сміття та бруду. Розлив в'яжучого матеріалу без додаткового підігріву. Укладання асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем». У наведеному досвіді використовується ЩМА-20. Згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 ЩМА-15 та ЩМА-20 мають такі відмінності в залежності від максимального розміру щебеню поділяють на такі види: ЩМА-20 – з максимальним розміром мінеральних зерен 20 мм, та ЩМА-15 – з максимальним розміром мінеральних зерен 15 мм. За іншими фізико-технічними показниками ЩМА-15 та ЩМА-20 ідентичні. Технологія влаштування ЩМА-20 та ЩМА-15 також ідентичні.
Щодо пункту 4
Нами було надано на вимогу усунення невідповідностей архівний файл «п. 12 забезпечення UA-2023-10-03-011267-a виправлення невідповідностей», в якому міститься банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції зі змінами, яка повністю відповідає Наказу Mіністерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 14.12.2020 N 2628. В чому саме Замовник вбачає невідповідність ?
Щодо пункту 5
Нами було надано інформаційну довідку згідно встановленої форми про наявність АБЗ, Договір поставки, Атестат виробництва, Договір на проведення атестації, гарантійний лист на постачання асфальтобетонної суміші віл виробника, що задовільняє умови документації, а зазначення «yciх видів асфальтобетонної сумiшi» не передбачалось вимогами документації, у вимогах відсутній чітко встановлений перелік видів асфальтобетонної сумiші. Які саме види асфальтобенної суміші не зазначені?
ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не погоджується із даними підставами та звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема нашої невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 17:56
Відповідь на вимогу:
1. У інформації про виконання аналогiчних договорiв зазначено невiрний вiдсоток виконання договору № 97 вiд 07.10.2019, а саме ціна даного договору становить 71 624 149, 00 грн, а сума виконання договору становить 67 710 335,00 грн. Враховуючи наведене відсоток виконання договору не становить 100%, як вказано вами в інформації про виконання аналогiчних договорiв.
2. В інформації про виконання аналогiчних договорiв, ціна договору № 98 від 07.10.2019 становить 33 535 925,00 грн., дана інформація є не вірною, тому що первинна сума даного договору становила 64 600 567,50 грн., а додатковою угодою № 8-1 від 10.04.2020 р. було зменшення ціни даного договору і сума договору становила 59 178 770,00 грн. Відповідно до додаткової угоди № 13 від 31.03.2022 даний договір було розірвано. Розірвання договору — це процедура припинення договірних відносин між контрагентами. Розірвання договору за згодою сторін не підтверджує факту його виконання. Як вбачається з інформації та документів наданих вами та розміщених у системі PROZORRO, жодних змін щодо зменшення ціни договору в подальшому не відбувалось, а отже, вiдсоток виконання наданого Договору № 98 вiд 07.10.2019 становить 56,7 %.
3. Щодо не підтвердження досвіду виконання аналогічних видів робі, а саме: Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із ЩМА-15 повідомляємо наступне. Замовником було встановлено чіткі вимоги щодо видів робіт, досвід виконання яких повинен підтвердити учасник. Жодних звернень чи вимог в період подачі пропозицій щодо цієї вимоги встановленої в тендерній документації не надходило. Як вбачається з відомості обсягів робіт BOQ, улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із ЩМА-15 є одним з основних видів робіт обсяг якого є достатньо великим. Вами як учасником не надано підтвердження досвіду виконання вищенаведеного виду робіт.
4. Щодо невідповідності банківської гарантії наданої учасником повідомляємо наступне. У пункті 3 наданої банківської гарантії відсутня наступна інформація: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». Враховуючи наведене, надана гарантія не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
5. У відомостях обсягів робіт BOQ чітко визначено, які види асфальтобетонної суміші та ЩМА є необхідними для виконання робіт. Зокрема вами не враховано та не заначено АБ.Кр.Щ.А.НП.БМКП 70/100-60-ДСТУ 9133:2021 та АСГ.Др.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100-ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Враховуючи наведене вами не дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
1. У інформації про виконання аналогiчних договорiв зазначено невiрний вiдсоток виконання договору № 97 вiд 07.10.2019, а саме ціна даного договору становить 71 624 149, 00 грн, а сума виконання договору становить 67 710 335,00 грн. Враховуючи наведене відсоток виконання договору не становить 100%, як вказано вами в інформації про виконання аналогiчних договорiв.
2. В інформації про виконання аналогiчних договорiв, ціна договору № 98 від 07.10.2019 становить 33 535 925,00 грн., дана інформація є не вірною, тому що первинна сума даного договору становила 64 600 567,50 грн., а додатковою угодою № 8-1 від 10.04.2020 р. було зменшення ціни даного договору і сума договору становила 59 178 770,00 грн. Відповідно до додаткової угоди № 13 від 31.03.2022 даний договір було розірвано. Розірвання договору — це процедура припинення договірних відносин між контрагентами. Розірвання договору за згодою сторін не підтверджує факту його виконання. Як вбачається з інформації та документів наданих вами та розміщених у системі PROZORRO, жодних змін щодо зменшення ціни договору в подальшому не відбувалось, а отже, вiдсоток виконання наданого Договору № 98 вiд 07.10.2019 становить 56,7 %.
3. Щодо не підтвердження досвіду виконання аналогічних видів робі, а саме: Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із ЩМА-15 повідомляємо наступне. Замовником було встановлено чіткі вимоги щодо видів робіт, досвід виконання яких повинен підтвердити учасник. Жодних звернень чи вимог в період подачі пропозицій щодо цієї вимоги встановленої в тендерній документації не надходило. Як вбачається з відомості обсягів робіт BOQ, улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із ЩМА-15 є одним з основних видів робіт обсяг якого є достатньо великим. Вами як учасником не надано підтвердження досвіду виконання вищенаведеного виду робіт.
4. Щодо невідповідності банківської гарантії наданої учасником повідомляємо наступне. У пункті 3 наданої банківської гарантії відсутня наступна інформація: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». Враховуючи наведене, надана гарантія не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
5. У відомостях обсягів робіт BOQ чітко визначено, які види асфальтобетонної суміші та ЩМА є необхідними для виконання робіт. Зокрема вами не враховано та не заначено АБ.Кр.Щ.А.НП.БМКП 70/100-60-ДСТУ 9133:2021 та АСГ.Др.Щ.А1.НП.І на БНД 70/100-ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Враховуючи наведене вами не дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-03-000023 • 0d33b25a3a0249228070dfc9405e1ec7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-03
•
22:39
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Недоцільне використання державних коштів під час війни. Один міст за 58млн, інший за 187млн. Під час війни з‘явилися кошти на ремонти? Чому раніше їх не було? Зараз усі кошти максимально мають бути спрямовані на армію. Люди гинуть від нестачі зброї, дронів, автомобілів!!!!! Кошти на фронт
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
160 017 237,00
UAH з ПДВ
|
157 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
164 900 102,00
UAH з ПДВ
|
158 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Відхилено |
157 999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2023 14:01
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
158 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2023 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 12:10
|
Додаткова угода №6 від 11.12.2024 до Договору №1Р-2023.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 11:07
|
Додаткова угода №5 від 10.10.2024 до Договору №1Р-2023.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 12:49
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 12:18
|
Додаткова угода № 3 від 22.05.2024 до Договору № 1Р-2023.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:30
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:20
|
Додаткова угода № 1 від 15.12.2023 до Договору № 1Р-2023.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 16:29
|
Договір №1Р-2023.pdf | укладений |
10 листопада 2023 16:28
|
Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 06.11.23 p7s.7z | укладений |
10 листопада 2023 16:27
|
36190-1 ТОВ ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР p7s.7z | укладений |
10 листопада 2023 16:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роботи |
158 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору з обгрунтованих підстав та внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі, внесення змін до календарного графіка виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 1Р/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція мосту на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роботи |
158 000 000,00
UAH з ПДВ
|