Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Exploitation of the automobile roads of the lower corridor of the sovereign value of the Mykolaiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Horbatiuk Ihor 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 2 587 002 163,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 935 010,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25870021.63 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2020 20:10 |
Enquiries until: | 27 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 2 587 002 163 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 935 011 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 17:42 |
Перелік змін 27 11 2020.doc | |
27 листопада 2020 17:42 |
ТД ЕУ нова редакція 27 11 2020.doc | |
27 листопада 2020 17:42 |
Проект договору ЕУ 2021-2023 нова редакція 27 11 20.doc |
27 листопада 2020 17:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2020 17:42 |
Перелік змін 27 11 2020.doc
|
|||
27 листопада 2020 17:42 |
ТД ЕУ нова редакція 27 11 2020.doc
|
|||
27 листопада 2020 17:42 |
Проект договору ЕУ 2021-2023 нова редакція 27 11 20.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000075 ● 92ec6ae1a89442789dd4cd777a5873e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-10-27-006148-c 27.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 14:41:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-27-006148-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариствe з обмеженою відповідальністю «СК АВТОСТРОЙ» (далі – ТОВ «СК АВТОСТРОЙ») відповідно до умов пункту 14.2 договору підряду від 02.02.2021 № 1-Б (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 14.2 Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-26 16:24:34
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до п.4.5 ДСТУ 8747:2017 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання склад та обсяги робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для кожної ділянки дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінення їхнього фактичного стану. Також вказаним ДСТУ визначено перелік робіт з експлуатаційного утримання.
Пунктом 5.2 СОУ 42.1-37641918-085:2018 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання передбачено, що на виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування складається кошторисна документація.
Замовником розроблено та затверджено відповідно до нормативних актів кошторисну документацію з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (Наказ від 22.10.2020 р. №160-о) загальною кошторисною вартістю 2 636 324,759 тис.грн.
Саме на підставі зазначеної кошторисної документації та нормативних документів у сфері дорожнього господарства, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
2. Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (пункт 4-1 в зазначеній Постанові відсутній).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті, однак враховуючи те, що Миколаївська міська територіальна громада знаходиться в зоні бойових дій, доступ до блоку інформації відсутній та неможливий.
3. Щодо перерахування авансу переможцю торгів - товариству з обмеженою відповідальністю «СК АВТОСТРОЙ».
Замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Розділом VIII Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано основні вимоги до договору про закупівлю, внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Оплата робіт, в тому числі попередня, є умовою укладеного господарського договору і жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не регламентовано порядок проведення розрахунків між контрагентами по укладеному договору, документальне супроводження вказаних розрахунків.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.1 ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Ще раз підкреслюємо, що розрахунки між Замовником та підрядником є саме умовою договору.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
4. Щодо інформації та її документального підтвердження про надання переможцем торгів ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % вартості договору, а не 5%.
Переможцем закупівлі ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії №G8851/21 від 22.01.2021р., що видана АТ «Комерційний Індустріальний Банк»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії №G8851/21 від 22.01.2021р. та копію ліцензії АТ «Комерційний Індустріальний Банк»,
- копія довіреності, виданої АТ «Комерційний Індустріальний Банк» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2020-10-27-006148-c) На підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) використовує своє право та аргументовано заперечує наведені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 03.08.2022 року порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини висновку, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме не надання Замовником пояснень на запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.07.2022р. Слід зазначити, що Замовником надані пояснення на зазначний запит Держаудитслужби. Нажаль, Миколаївська міська територіальна громада, на території якої розташований Замовник, із самого початку військової агресії Російської Федерації і до сьогодні, знаходиться в зоні бойових дій, наявні щоденні обстріли, бомбардування та погрози життю, мережа інтернет працює зі збоями, тому у уповноваженої особи не було змоги своєчасно розмістити у електронній системі закупівель відповідь на запит. Однак, пояснення на запит замовник надав та розмістив в електронній системі закупівель, використовуючи доступний функціонал серпня 2022 року. Тому твердження що Замовник не надав пояснення, інформацію та документи є хибними. 2. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини висновку установлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме установлено не відповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СК АВТОСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам тендерної документації в частині оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Держаудитслужба стверджує, що учасники процедури закупівлі мали подати забезпечення тендерної пропозиції, оформлене відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 (далі – Наказ № 2628), яким встановлено обов’язкову форму забезпечення тендерної пропозиції. Однак, спеціалістами Держаудитслужби не було враховано при аналізі процедури закупівлі, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07 грудня 2020 року 22:00 - на 7 днів раніше, ніж видання Наказу № 2628!!! Учасники процедури апріорі не могли надати банківські гарантії відповідно до вимог наказу, бо такого документу як Наказ №2628 не існувало у природі! Крім того, Наказ №2628 набрав чинності з дня його офіційного опублікування, а саме з 19.03.2021 року. Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2020-10-27-006148-c).
2022-08-30 10:33:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2021 17:42
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2021 18:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2021 18:22
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2021 17:46
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" |
2 561 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 532 563 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 569 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 532 564 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" #37477703 |
Переможець |
2 532 563 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 08:42
|
ДУ №12 11.10.2023.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 11:05
|
Договір 1-Б від 02.02.2021.pdf | укладений |
04 лютого 2021 11:00
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 лютого 2021 — 11 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
287 986 693,60
UAH (в тому числі ПДВ 47 997 782,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати Договір, датою розірвання вважати дату цієї додаткової угоди. |