Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали до лазерних принтерів та БФП
Очікувана вартість
39 200,00 UAH
UA-2019-11-12-003602-b ● fda05a98d435416987e5afb2ca00a45e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 24815706 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 84б |
Контактна особа: |
Дар'я Володимирівна Вакулик +380678619181 mariupol_asu@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 39 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 196,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Витратні матеріали до лазерних принтерів та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 84-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
28 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 17:01 |
Додаток № 3 Форма пропозиции.docx | |
12 листопада 2019 17:01 |
Вимоги до документації.doc | |
12 листопада 2019 17:01 |
Додаток № 1 Детальний опис товару.docx | |
12 листопада 2019 17:01 |
Додаток № 2 Проект Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги товару не допускаються, про що зазначено у документації до допорогової закупівлі витратних матеріалів до лазерних принтерів та БФП.
2. Щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців - неплатників ПДВ. Допускаємо. Згідно статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тобто ми будемо розглядати учасника з найменшою ціновою пропозицією.
2. Щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців - неплатників ПДВ. Допускаємо. Згідно статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тобто ми будемо розглядати учасника з найменшою ціновою пропозицією.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УЖОВ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" #2135508372 |
Переможець |
38 249,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 13:51
|
Договор.pdf | укладений |
21 листопада 2019 13:50
|