Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2
Очікувана вартість
16 459 630,80 UAH
UA-2023-12-08-018744-a fd9aa4861cd249e4b3f6d1177e2115ed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерина Тетяна Олександрівна

380457121402 osvita54@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Кучерина Тетяна Олександрівна
380457121402
osvita54@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Покровська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

08 грудня 2023 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000181 ● 41e1c5f26c4c4faaa81fb072dad4027c
  • Статус: завершено ● Дата: 19 лютого 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-12-08-018744-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 14:54:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-018744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС», з яким укладений договір від 08.12.2023 № 531 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 15:53:05

відповідь на запит

Надання пояснень (інформації та документів) на запит від 18.01.2024

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 16:14:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт нове будівництво укриття Васильківського ліцею № 2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-018744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення, чому обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи не містить погодження (затвердження) керівника замовника або іншої особи, яка визначена керівником замовника?
2. Яким чином в договорі підряду від 08.12.2023 № 531 дотримано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині зазначення в календарному графіку виконання робіт дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 18:14:04

Пояснення

Доброго дня!
Надаємо пояснення (інформацію та документи) з наступних питань:
1) Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Управління освіти Васильківської міської ради, норм чинного законодавства та проєктної документації на «Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2». Передбачено виконання робіт у повному обсязі з будівництва захисної споруди цивільного захисту, а саме наступні загально-будівельні роботи: земляні роботи, улаштування фундаментних плит, бетонних колон та монолітних стін, улаштування блоків стін та плит перекриттів, монолітних сходів, перегородок, підлоги; прорізи та внутрішнє опорядження, покрівельна гідроізоляція споруди цивільного захисту; вентиляція захисної споруди; господарсько-питний водопровід; каналізація, у т.ч. санітарно-технічні прилади (умивальники, пісуари, крани, унітази, бачки, змішувачі); опалення захисної споруди цивільного захисту; електромонтажні роботи; встановлення системи пожежної сигналізації та пожежного спостереження; слабострумні мережі (провідна мережа інтернет, телефонізація, радіофікація); устаткування, меблі та інвентар; дизельна електростанція; зовнішні електричні мережі та зовнішні мережі водопроводу; зовнішні мережі каналізації; благоустрій та інші роботи, згідно проектно-кошторисної документації, вимог санітарно-технічних норм та техніко-економічних показників.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків, вул. Покровська, 2», затвердженого наказом начальника управління освіти Васильківської міської ради від 29 серпня 2023 року №01-15/219 із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Слід зазначити, що дана кошторисна документація пройшла обов’язкову експертизу та затверджена Експертним звітом (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво на проект «Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків, вул. Покровська, 2», проведеного ТОВ «Екоекспертиза».

Очікувана вартість, згідно зведеного кошторису дорівнює: "Разом по главах 1-9" + "Кошторисний прибуток (П)" + "Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)" + "Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва" + "Кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами (І)" + ПДВ 20%. Розмір бюджетного призначення дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі.
Кошторисна документація та експертний звіт додається.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням та доступне для перегляду:
https://doshkillyavasilkiv.jimdofree.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
3) Управлінням освіти Васильківської міської ради надано запити будівельним компаніям можливості та строку виконання будівельних робіт, в тому числі вимог, згідно закупівлею, з зазначенням цінової пропозиції. На підставі надання комерційних пропозицій від потенційних виконавців робіт та відповідності їх критеріям щодо закупівлі, Замовником по принципу більш економічно вигідної пропозиції та вимог було обрано ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДМОНОЛІТ ПЛЮС». Договір укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі додається.
Управлінням освіти Васильківської міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-25-000793-a. 04.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей.
Документальним підтвердженням є звіт про результати проведення процедури закупівлі (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС"
#42663582
Переможець 16 459 630,80
UAH з ПДВ
08 грудня 2023 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2024 13:43
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2024 13:40
Додатки до Дод уг част 3.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 13:38
Додатки до Дод уг част 2.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 13:38
Додатки до Дод уг част 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 13:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 13:38
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 6 п. 13 Особливостей (1).pdf укладений
08 грудня 2023 16:46
UA-2023-11-25-000793-a-report.pdf укладений
08 грудня 2023 16:45
Договір 531_ч1.pdf укладений
08 грудня 2023 16:45
Договір 531_ч2.pdf укладений
08 грудня 2023 16:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2 1 роботи 16 459 630,80
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 531
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №2 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Покровська, 2 1 роботи 16 459 630,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 16 459 056,44
UAH (в тому числі ПДВ 2 743 176,07 UAH)