Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
reinforcing bars for reinforced concrete structures
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 14 601 128,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 005,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 438000 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2020 17:25 |
Enquiries until: | 09 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 601 129 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 006 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 17:22 |
Додаток №9 (5).docx | |
15 квітня 2020 17:22 |
3830 ТД прокат арматурний.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000040 ● cfebd1e42d024583b807ddebe76e23ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-04-15-003888-a 15.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-22 16:02:47
Запит про надання пояснень
1. Просимо надати документи які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-24 14:47:59
відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 22.12.2020 (16:02:47), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Прокату арматурного для залізобетонних конструкцій (ДК 021:2015: 14620000-3: Сплави) ( за №ЦБД: UA-2020-04-15-003888-a) та надаються всі документи, які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6 (8 PDF файлів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-15-003888-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-003888-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення частини 4 статті 28 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-003888-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. 22.12.2020 в електронній системі закупівель в рамках моніторингу ДАСУ розмістила Запит замовнику на пояснення, яким просили надати документи які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6. 24.12.2020 на даний запит Замовником було оприлюднено відповідь з наданням документів, які вимагались даним запитом, а саме: документи передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6. Звертаємо Вашу увагу, що розділом ІІ додатком № 6 до ТД та Вашим запитом не вимагалось надання довідку МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Дана довідка була надана учасником-переможцем торгів в складі документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі надав Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме 26.06.2020. В підтвердження даного факту надаємо скановані копії реєстру отриманих документів від 26.06.2020 та електронну форму довідки МВС України (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «реєстр та довідка МВС). З огляду на вище викладене, відсутні порушення частини 1 статті 30 Закону України та порушення частини 4 статті 28 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-15-003888-a – 03.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-15-003888-a –29.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-06 14:39:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII) • усунуто
-
2021-01-27 14:46:42
Оскарження в суді
Опис: | 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправним та скасування висновку від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-15-003888-a |
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Документи:
14 січня 2021 16:24
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" |
13 926 150,00
UAH з ПДВ
|
13 041 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
14 456 820,00
UAH з ПДВ
|
13 042 444,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" |
14 601 128,72
UAH з ПДВ
|
13 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" #34350636 |
Відхилено |
13 041 999,60
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 13:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" #24942675 |
Переможець |
13 042 444,80
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:43
|
ЦЗВ-04-02020-01.pdf | укладений |
15 січня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 10:37
|
ЦЗВ-04-02020-01.pdf | укладений |
09 липня 2020 10:36
|