Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій
reinforcing bars for reinforced concrete structures
Очікувана вартість
14 601 128,72 UAH
UA-2020-04-15-003888-a fd6b1d2e3fce4fbfb6c93a24e3b15611
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 11:06
Очікувана вартість: 14 601 128,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 005,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 438000 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 17:25
Enquiries until: 09 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 15 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 14 601 129 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 006 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Scope of the procurement
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій
reinforcing bars for reinforced concrete structures
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 8 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 8 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
372 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 10 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 10 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
150 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 12 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 12 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
85 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 14 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 14 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
53 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 16 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 16 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
51 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 18 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 18 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
21 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 20 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 20 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 22 мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 22 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
29 т
Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 25мм ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А400/А500 - 25 мм ст 3 сп (пс)
CPV: 14620000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:22
Додаток №9 (5).docx
15 квітня 2020 17:22
3830 ТД прокат арматурний.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000040 ● cfebd1e42d024583b807ddebe76e23ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-04-15-003888-a 15.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 16:02:47

Запит про надання пояснень

1. Просимо надати документи які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-24 14:47:59

відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 22.12.2020 (16:02:47), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Прокату арматурного для залізобетонних конструкцій (ДК 021:2015: 14620000-3: Сплави) ( за №ЦБД: UA-2020-04-15-003888-a) та надаються всі документи, які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6 (8 PDF файлів).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-15-003888-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-003888-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення частини 4 статті 28 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-003888-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. 22.12.2020 в електронній системі закупівель в рамках моніторингу ДАСУ розмістила Запит замовнику на пояснення, яким просили надати документи які були надані Переможцем ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6. 24.12.2020 на даний запит Замовником було оприлюднено відповідь з наданням документів, які вимагались даним запитом, а саме: документи передбачені розділом ІІ додатком № 6 до ТД у тому числі довідку Державної фіскальної служби відповідно п.2 Розділу І Додатку № 6. Звертаємо Вашу увагу, що розділом ІІ додатком № 6 до ТД та Вашим запитом не вимагалось надання довідку МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Дана довідка була надана учасником-переможцем торгів в складі документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі надав Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме 26.06.2020. В підтвердження даного факту надаємо скановані копії реєстру отриманих документів від 26.06.2020 та електронну форму довідки МВС України (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «реєстр та довідка МВС). З огляду на вище викладене, відсутні порушення частини 1 статті 30 Закону України та порушення частини 4 статті 28 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-15-003888-a – 03.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-15-003888-a –29.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.

2021-01-06 14:39:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII) • усунуто

-

2021-01-27 14:46:42

Оскарження в суді

Опис: 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправним та скасування висновку від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-15-003888-a
Дата публікації: 14 січня 2021

Документи:

14 січня 2021 16:24
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2020
UA-2020-04-15-003888-afd6b1d2e3fce4fbfb6c93a24e3b15611
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:16
Дані на товар.PDF
18 травня 2020 10:59
Електронний підпис
18 травня 2020 10:59
Електронний підпис
18 травня 2020 10:59
ISO 9001 2015 (АМКР).pdf
18 травня 2020 10:59
Цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 10:59
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2020 10:59
Лист АМКР.pdf
18 травня 2020 10:58
ДСТУ 3760 2019.pdf
18 травня 2020 10:58
ДСТУ 3058-95.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка ст. 17.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про досвід.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про додаток А.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про 120 днів.pdf
18 травня 2020 10:58
ГОСТ 7566-94.pdf
18 травня 2020 10:58
Витяг з РП ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 08:45
Електронний підпис
18 травня 2020 22:46
2_Дані про товар.pdf
18 травня 2020 22:46
7_Довідка про Додаток А.pdf
18 травня 2020 22:46
13_Довідка ст17.pdf
18 травня 2020 22:46
16_Лист Алселор (1).pdf
18 травня 2020 22:46
ISO 9001 2015 (АМКР).pdf
18 травня 2020 22:46
Витяг з ПДВ завірений.pdf
18 травня 2020 22:46
ГОСТ 380-2005.pdf
18 травня 2020 22:46
Довіреність Стародуб.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 2651_2005.pdf
18 травня 2020 22:46
Гост 7566-94.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 3058-95.pdf
18 травня 2020 22:46
Наказ Стародуб.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 3760-2019.pdf
18 травня 2020 22:46
наказ Мазієнко.pdf
18 травня 2020 22:46
опис 14.06.2019.pdf
18 травня 2020 22:46
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
18 травня 2020 22:46
Сертифікати.pdf
18 травня 2020 22:46
Статут (ред. від 14.06.2019).pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 00:26
Електронний підпис
19 травня 2020 00:26
Електронний підпис
19 травня 2020 00:23
Платіжне доручення.pdf
19 травня 2020 00:23
Наказ про керівника.pdf
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf.(2).P7S
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf.(1).P7S
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf
19 травня 2020 00:23
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2020 00:23
Сертифікати якості.pdf
19 травня 2020 00:23
Сертифікат ISO 9001 АМКР.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 3760-2006.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 3058-95.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 2651-2005.pdf
19 травня 2020 00:23
Дані на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" 13 926 150,00
UAH з ПДВ
13 041 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" 14 456 820,00
UAH з ПДВ
13 042 444,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ" 14 601 128,72
UAH з ПДВ
13 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 08:45
Електронний підпис
18 травня 2020 22:46
2_Дані про товар.pdf
18 травня 2020 22:46
7_Довідка про Додаток А.pdf
18 травня 2020 22:46
13_Довідка ст17.pdf
18 травня 2020 22:46
16_Лист Алселор (1).pdf
18 травня 2020 22:46
ISO 9001 2015 (АМКР).pdf
18 травня 2020 22:46
Витяг з ПДВ завірений.pdf
18 травня 2020 22:46
ГОСТ 380-2005.pdf
18 травня 2020 22:46
Довіреність Стародуб.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 2651_2005.pdf
18 травня 2020 22:46
Гост 7566-94.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 3058-95.pdf
18 травня 2020 22:46
Наказ Стародуб.pdf
18 травня 2020 22:46
ДСТУ 3760-2019.pdf
18 травня 2020 22:46
наказ Мазієнко.pdf
18 травня 2020 22:46
опис 14.06.2019.pdf
18 травня 2020 22:46
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
18 травня 2020 22:46
Сертифікати.pdf
18 травня 2020 22:46
Статут (ред. від 14.06.2019).pdf

Публічні документи

18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:16
Дані на товар.PDF
18 травня 2020 10:59
Електронний підпис
18 травня 2020 10:59
Електронний підпис
18 травня 2020 10:59
ISO 9001 2015 (АМКР).pdf
18 травня 2020 10:59
Цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 10:59
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2020 10:59
Лист АМКР.pdf
18 травня 2020 10:58
ДСТУ 3760 2019.pdf
18 травня 2020 10:58
ДСТУ 3058-95.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка ст. 17.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про досвід.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про додаток А.pdf
18 травня 2020 10:58
Довідка про 120 днів.pdf
18 травня 2020 10:58
ГОСТ 7566-94.pdf
18 травня 2020 10:58
Витяг з РП ПДВ.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 00:26
Електронний підпис
19 травня 2020 00:26
Електронний підпис
19 травня 2020 00:23
Платіжне доручення.pdf
19 травня 2020 00:23
Наказ про керівника.pdf
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf.(2).P7S
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf.(1).P7S
19 травня 2020 00:23
486_Договор Термет.pdf
19 травня 2020 00:23
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2020 00:23
Сертифікати якості.pdf
19 травня 2020 00:23
Сертифікат ISO 9001 АМКР.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 3760-2006.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 3058-95.pdf
19 травня 2020 00:23
ДСТУ 2651-2005.pdf
19 травня 2020 00:23
Дані на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС"
#34350636
Відхилено 13 041 999,60
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
#24942675
Переможець 13 042 444,80
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
#24942675
13 042 444,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:43
ЦЗВ-04-02020-01.pdf укладений
15 січня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 10:37
ЦЗВ-04-02020-01.pdf укладений
09 липня 2020 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 776 290,00
UAH (в тому числі ПДВ 629 381,67 UAH)