Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 8 946 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 734,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії на загальну суму: 44 734,59 грн. (сорок чотири тисячі сімсот тридцять чотири грн. 59 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: - назву документа ; - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження; - назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути підписана електронним цифровим підписом особи банку, яка підписує гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено Учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. Пропозиції, в яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації) відхиляється Замовником». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44735.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання цього Договору перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства (відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями)), | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Після закриття актами виконаних робіт авансу, передбаченого Договором, Замовник здійснює наступні платежі відповідно до умов Договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
відсторчка платежу: | 20% |
відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: | 20% |
відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: | 15% |
відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: | 10% |
відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: | 5% |
відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: | 0% |
20 травня 2021 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 10:57 |
ДКТ КАП.РЕМОНТ (зі змінами).doc | |
14 травня 2021 15:28 |
Технічне завдання.xls |
20 травня 2021 10:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2021 10:57 |
ДКТ КАП.РЕМОНТ (зі змінами).doc
|
|||
14 травня 2021 15:28 |
Технічне завдання.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Згідно ст. 22 ч. 3 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно до Розділу IIIп. 1 Тендерної документації Замовник має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту), до того ж згідно ст. 29 ч.15 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенцій. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до пропозиції учасника до кошторисної вартості враховані матеріали, а саме – касета з алюмінієвих композитних панелей НГ, Д2 та алюмінієві композитні панелі (примикання до будинку) НГ, Д2, в яких значно занижена ціна порівняно прайсової наданої організацією відповідно до її компетенції.За результатами перевірки Замовник розцінює не спроможність учасника виконати будівельні роботи у повному обсязі згідно дефектного акту. Отже підстава для відхилення правомірна на підставі ст. 31 частини 1 абзацу 3 Закону.
3. За предметом закупівлі на об’єкті замовника передбачено види робіт, такі як:
• Електротехнічні роботи
• Вентиляція та пусконалагоджувальні роботи
• Опалення
• Водопровід та каналізація
• Протипожежний водовідвід
Тобто для виконання вищезазначених видів робіт мають бути необхідні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, що чітко зазначено та вимагалося в Додатку 1 табл. 1.1. тендерної документації Замовника. В довідці учасника № 15 від 29.05.2021 наданій учасником закупівлі відсутні спеціалісти за даними напрямками видів робіт, до того ж не надано документально підтвердженої інформації про жодну субпідрядну організацію, яку може бути залучено до виконання вищезазначених/окремих видів робіт та які відповідають усім кваліфікаційним вимогам Замовника, мають ресурси достатні для виконання відповідних робіт. За результатами перевірки Замовник розцінює не спроможність учасника виконати будівельні роботи у повному обсязі згідно дефектного акту. Отже підстава для відхилення правомірна на підставі ст. 31 частини 1 Закону.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, які не впливають на зміну ціни пропозиції, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформаціїта/абодокументах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону невідповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Тобто якщо пропозиція учасника містить невідповідності не лише в кваліфікації, але й у технічній частині, то замовник має право не застосовувати механізм 24 годин, а відразу відхиляти пропозицію учасника, зазначивши відповідні підстави відхилення.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 ст. 22 Закону). У законі України «Про публічні закупівлі» не має прямої заборони щодо витребування від учасників інших документів, які можуть бути необхідними для уточнення/ підтвердження вимог до учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000004 ● 8f785cec957b4d3d92955caccb4278e8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-05-14-004379-b 14.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 16:10:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-14-004379-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 16:09:32
Щодо надання пояснень
Роботи «Капітальний ремонт приміщень Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису. Відповідно до рішення Бучанської міської ради становить - 7 273 000,00 грн. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Бучанської міської ради (https://www.bucha-rada.gov.ua/competitive-bidding)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-8-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "CЕРВІСТЕХГРУП" |
8 301 157,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 5 800 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НІДКОМ |
7 991 003,74
UAH з ПДВ
|
7 273 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 5 818 400 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
7 336 498,00
UAH з ПДВ
|
7 247 001,80
UAH з ПДВ
|
1.25 | 5 797 601.44 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
7 247 001,80
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 17:00
|
ТОВ "CЕРВІСТЕХГРУП" #39416539 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 14:39
|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
7 273 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 16:35
|
ДУ 2 до дговорору 504.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 15:00
|
EPSON001.PDF | зміни до договору |
12 липня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 15:22
|
Д 504.pdf | укладений |
16 червня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 504 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`зку з обставинами, що безпосередньо впливають на строки виконання робіт Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 504 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |