Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01037488 |
Вебсайт: | https://poltavavodgosp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Коцюбинського, буд. 6 |
Контактна особа: |
Світлана Ткаченко +380507062927 tkachenko@poltavavodgosp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 50 879 089,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір тендерного забезпечення: 250 000,00 (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 2.2. В страховій гарантії вигодонабувачем (бенефіціаром) повинен бути зазначений Замовник торгів Регіональний офіс водних ресурсів у Полтавській області, 36039, м. Полтава, вул. Коцюбинського, 6, р/р UA388201720343171003600008017, у Державній казначейській службі України ДКСУ м. Київ. 2.3. Страхова гарантія повинна бути надана страховиком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). 2.4. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. 2.5. Страхова гарантія повинна обов’язково містити строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. 2.6. Разом зі страховою гарантією Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - копію ліцензії на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). 2.9. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. 2.10. Пропозиції що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам ТД, відхиляється Замовником відповідно до підпункту 1 п.44 Особливостей, як не відповідність умовам ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ід вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів (згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Порядок державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 робочих днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки по об’єкту, а саме 5% (п’ять) утриманих коштів перераховуються Підряднику через 2 робочих дні після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт, наданням виконавчої документації на весь обсяг робіт, актів на закриття прихованих робіт та ін | Пiсляоплата | 2 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 10:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 3 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Тендерна документація нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Перелік змін.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 5 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 7 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 4 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 2 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.pdf | |
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 6 до ТД нова редакція.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 5 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 1 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 6 до ТД.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Тендерна документація.pdf | |
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 7 до ТД.pdf |
17 травня 2024 10:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 3 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Перелік змін.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 5 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 7 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 4 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 2 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
17 травня 2024 09:58 |
Додаток 6 до ТД нова редакція.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 3 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 5 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 4 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 2 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 1 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 6 до ТД.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
16 травня 2024 11:44 |
Додаток 7 до ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000052 ● 0a3fdcf8fa81443aa22920ffdfbdef1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2024 № 61-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.07.2024 № 61-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-05-16-004142-a, 16.05.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-09 18:20:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району І черга». Коригування» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-004142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на веб-сайті замовника (розпорядника нижчого рівня) чи головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. На порушення пункту 5.3.1 Настанови з визначення будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 28 (далі – Настанова), до договірної ціни учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1032,90484 тис.грн. Разом з цим, згідно з пунктом 5.3.1. Настанови за динамічної договірної ціни зазначені кошти у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна динамічна) не враховується. Отже договірна ціна розрахована відмінно від вимог Настанови, як того вимагалось у тендерній документації Замовником, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 11:15:09
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 9 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 9 липня 2024 року надання пояснення:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо про те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, та на виконання наказу Державного агентства водних ресурсів України «Про затвердження Плану заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2024 рік» від 03.04.2024 №59 та для вжиття заходів щодо захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі басейні р. Тиса у Закарпатській області проведено закупівлю робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга. Коригування». Очікувана вартість на закупівлю вищезазначених робіт була визначена відповідно до проєктної документації, яка пройшла експертизу проєкту (експертний звіт № 0301-4299-23/УЕГ/А від 29.12.2023).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на веб-сайті замовника (розпорядника нижчого рівня) чи головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо про те, що у відповідності до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Офісом оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель (посилання https://poltavavodgosp.gov.ua/2024zak/).
3. На порушення пункту 5.3.1 Настанови з визначення будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 28 (далі – Настанова), до договірної ціни учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1032,90484 тис.грн. Разом з цим, згідно з пунктом 5.3.1. Настанови за динамічної договірної ціни зазначені кошти у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна динамічна) не враховується. Отже договірна ціна розрахована відмінно від вимог Настанови, як того вимагалось у тендерній документації Замовником, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню
Повідомляємо про те, що включення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1 032 904,84 грн слід зазначити, що важливим фактором у застосуванні динамічної вартості є складність проєкту будівництва, з яких складових він складається та реалізується, його період будівництва.
Замовник, розуміючи специфіку та складність робіт, має передбачити всі можливі умови та витрати, або закласти ризики, які можуть виникнути при виконанні сторонами своїх обов’язків, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Виконання робіт по предмету закупівлі «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району. І черга. Коригування» має складний характер, оскільки умови будівництва, враховуючи військовий стан, впливають на дотримання проєктного рішення. Тривале утримання форсованого рівня води (як природнього фактора руйнації) на Кременчуцькому водосховищі, де проводяться роботи приводить до постійного розмиву берегоукріплювальної споруди, а отже потребує додаткових витрат на відновлення дамби. Саме кошти на ризики, які передбачені у договірній ціні Підрядника мають компенсувати ці витрати.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 16:21:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району І черга». Коригування» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-004142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. В абзаці 6 файлу № 4 «Інші документи», підпункту 1.7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації замовником зазначено, що для оперативного розгляду тендерних пропозицій Учасником завантажуються файли, зокрема: «…- довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах видану не раніше 2-х тижнів до дати оголошення закупівлі».
Згідно даних Державної податкової служби України, які містяться в ІКС «Податковий блок» вказано, що ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» має рахунки відкриті у банках: АТ КБ «Приватбанк», Акціонерний банк «Південний» та Казначейство України.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» надано тільки довідку про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 року № 240529SU09231900 видану АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570). При цьому, довідки про відсутність заборгованості по кредитах з обслуговуючої банківської установи Акціонерний банк «Південний» не надано. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 11:14:50
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення:
1. В абзаці 6 файлу № 4 «Інші документи», підпункту 1.7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації замовником зазначено, що для оперативного розгляду тендерних пропозицій Учасником завантажуються файли, зокрема: «…- довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах видану не раніше 2-х тижнів до дати оголошення закупівлі». Згідно даних Державної податкової служби України, які містяться в ІКС «Податковий блок» вказано, що ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» має рахунки відкриті у банках: АТ КБ «Приватбанк», Акціонерний банк «Південний» та Казначейство України. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» надано тільки довідку про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 року № 240529SU09231900 видану АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570). При цьому, довідки про відсутність заборгованості по кредитах з обслуговуючої банківської установи Акціонерний банк «Південний» не надано.
Повідомляємо про те, що по питанню надання довідки з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах - ТОВ «Будгазконсалтинг ЛТД» надано довідку в складі тендерної пропозиції про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 № 242529SU09231900 видану АТ КБ «Приват Банк».
У зв’язку з тим, що учасник надав інформацію про розрахунковий банківський рахунок в АТ КБ «Приват Банк», який було вказано й в проекті договору, а в Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області відсутні повноваження та можливість у здійсненні перевірки учасників у всіх банківських установах України, щодо відкритих рахунків в установах банку та наявності заборгованості по кредитах, тому не вбачаємо порушень по даному питанню.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 16:21:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району І черга». Коригування» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-004142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. В абзаці 6 файлу № 4 «Інші документи», підпункту 1.7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації замовником зазначено, що для оперативного розгляду тендерних пропозицій Учасником завантажуються файли, зокрема: «…- довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах видану не раніше 2-х тижнів до дати оголошення закупівлі».
Згідно даних Державної податкової служби України, які містяться в ІКС «Податковий блок» вказано, що ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» має рахунки відкриті у банках: АТ КБ «Приватбанк», Акціонерний банк «Південний» та Казначейство України.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» надано тільки довідку про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 року № 240529SU09231900 видану АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570). При цьому, довідки про відсутність заборгованості по кредитах з обслуговуючої банківської установи Акціонерний банк «Південний» не надано. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 11:17:26
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення:
1. В абзаці 6 файлу № 4 «Інші документи», підпункту 1.7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації замовником зазначено, що для оперативного розгляду тендерних пропозицій Учасником завантажуються файли, зокрема: «…- довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах видану не раніше 2-х тижнів до дати оголошення закупівлі». Згідно даних Державної податкової служби України, які містяться в ІКС «Податковий блок» вказано, що ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» має рахунки відкриті у банках: АТ КБ «Приватбанк», Акціонерний банк «Південний» та Казначейство України. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» надано тільки довідку про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 року № 240529SU09231900 видану АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570). При цьому, довідки про відсутність заборгованості по кредитах з обслуговуючої банківської установи Акціонерний банк «Південний» не надано.
Повідомляємо про те, що по питанню надання довідки з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах - ТОВ «Будгазконсалтинг ЛТД» надано довідку в складі тендерної пропозиції про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 № 242529SU09231900 видану АТ КБ «Приват Банк».
У зв’язку з тим, що учасник надав інформацію про розрахунковий банківський рахунок в АТ КБ «Приват Банк», який було вказано й в проекті договору, а в Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області відсутні повноваження та можливість у здійсненні перевірки учасників у всіх банківських установах України, щодо відкритих рахунків в установах банку та наявності заборгованості по кредитах, тому не вбачаємо порушень по даному питанню.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 19:59:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району І черга». Коригування» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-004142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. На дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a (16.05.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 09.04.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. Поясніть, чому замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
2. В абзаці 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі коли наявні підстави наведені у пункті 47 Особливостей, та вказує вичерпний перелік цих підстав. Зокрема, посилається на вимогу підпункту 11 пункту 47 Особливостей, а саме: «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». При цьому, підпункт 11 пункту 47 зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 952 від 01.09.2023 (чинна редакція Постанови № 1178 від 09.04.2024 на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a) доповнений інформацією: «…крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», що при формуванні тендерної документації замовником не враховано. Водночас, у вказаному переліку замовник наводить вимоги абзацу чотирнадцятого пункту 47 виключеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Також, в абзаці 3 підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації, замовником вказано вимогу, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», тоді як абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей зі змінами від 09.04.2024 виключений, що замовником не враховано при складанні тендерної документації. Аналогічні порушення містяться і в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в абзаці 4 Розділу 2; абзаці 1 Розділу 3; пункті 4 таблиці 3.1. «Документи, які надаються переможцем» Розділу 3, які містять вимоги з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, який виключено в редакції Постанови № 1178 чинній на дату проведення закупівлі UA-2024-02-19-010680-a. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 13:50:43
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення:
1. На дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a (16.05.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 09.04.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. Поясніть, чому замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран..
Повідомляємо про те, що Регіональний офіс водних ресурсів у Полтавській області закупівлю UA-2024-02-19-010680-a не проводив.
2. В абзаці 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі коли наявні підстави наведені у пункті 47 Особливостей, та вказує вичерпний перелік цих підстав. Зокрема, посилається на вимогу підпункту 11 пункту 47 Особливостей, а саме: «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». При цьому, підпункт 11 пункту 47 зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 952 від 01.09.2023 (чинна редакція Постанови № 1178 від 09.04.2024 на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a) доповнений інформацією: «…крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», що при формуванні тендерної документації замовником не враховано. Водночас, у вказаному переліку замовник наводить вимоги абзацу чотирнадцятого пункту 47 виключеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Також, в абзаці 3 підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації, замовником вказано вимогу, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», тоді як абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей зі змінами від 09.04.2024 виключений, що замовником не враховано при складанні тендерної документації. Аналогічні порушення містяться і в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в абзаці 4 Розділу 2; абзаці 1 Розділу 3; пункті 4 таблиці 3.1. «Документи, які надаються переможцем» Розділу 3, які містять вимоги з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, який виключено в редакції Постанови № 1178 чинній на дату проведення закупівлі UA-2024-02-19-010680-a.
Повідомляємо про те, що Регіональний офіс водних ресурсів у Полтавській області закупівлю UA-2024-02-19-010680-a не проводив.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-12 11:14:48
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 9 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 9 липня 2024 року надання пояснення:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо про те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, та на виконання наказу Державного агентства водних ресурсів України «Про затвердження Плану заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2024 рік» від 03.04.2024 №59 та для вжиття заходів щодо захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі басейні р. Тиса у Закарпатській області проведено закупівлю робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга. Коригування». Очікувана вартість на закупівлю вищезазначених робіт була визначена відповідно до проєктної документації, яка пройшла експертизу проєкту (експертний звіт № 0301-4299-23/УЕГ/А від 29.12.2023).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на веб-сайті замовника (розпорядника нижчого рівня) чи головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо про те, що у відповідності до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Офісом оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель (посилання https://poltavavodgosp.gov.ua/2024zak/).
3. На порушення пункту 5.3.1 Настанови з визначення будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 28 (далі – Настанова), до договірної ціни учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1032,90484 тис.грн. Разом з цим, згідно з пунктом 5.3.1. Настанови за динамічної договірної ціни зазначені кошти у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна динамічна) не враховується. Отже договірна ціна розрахована відмінно від вимог Настанови, як того вимагалось у тендерній документації Замовником, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню
Повідомляємо про те, що включення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1 032 904,84 грн слід зазначити, що важливим фактором у застосуванні динамічної вартості є складність проєкту будівництва, з яких складових він складається та реалізується, його період будівництва.
Замовник, розуміючи специфіку та складність робіт, має передбачити всі можливі умови та витрати, або закласти ризики, які можуть виникнути при виконанні сторонами своїх обов’язків, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Виконання робіт по предмету закупівлі «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району. І черга. Коригування» має складний характер, оскільки умови будівництва, враховуючи військовий стан, впливають на дотримання проєктного рішення. Тривале утримання форсованого рівня води (як природнього фактора руйнації) на Кременчуцькому водосховищі, де проводяться роботи приводить до постійного розмиву берегоукріплювальної споруди, а отже потребує додаткових витрат на відновлення дамби. Саме кошти на ризики, які передбачені у договірній ціні Підрядника мають компенсувати ці витрати.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-12 11:15:43
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 10 липня 2024 року надання пояснення:
1. В абзаці 6 файлу № 4 «Інші документи», підпункту 1.7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації замовником зазначено, що для оперативного розгляду тендерних пропозицій Учасником завантажуються файли, зокрема: «…- довідка з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах видану не раніше 2-х тижнів до дати оголошення закупівлі». Згідно даних Державної податкової служби України, які містяться в ІКС «Податковий блок» вказано, що ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» має рахунки відкриті у банках: АТ КБ «Приватбанк», Акціонерний банк «Південний» та Казначейство України. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» надано тільки довідку про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 року № 240529SU09231900 видану АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570). При цьому, довідки про відсутність заборгованості по кредитах з обслуговуючої банківської установи Акціонерний банк «Південний» не надано.
Повідомляємо про те, що по питанню надання довідки з обслуговуючої банківської установи про відсутність заборгованості по кредитах - ТОВ «Будгазконсалтинг ЛТД» надано довідку в складі тендерної пропозиції про стан позичкової заборгованості від 29.05.2024 № 242529SU09231900 видану АТ КБ «Приват Банк».
У зв’язку з тим, що учасник надав інформацію про розрахунковий банківський рахунок в АТ КБ «Приват Банк», який було вказано й в проекті договору, а в Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області відсутні повноваження та можливість у здійсненні перевірки учасників у всіх банківських установах України, щодо відкритих рахунків в установах банку та наявності заборгованості по кредитах, тому не вбачаємо порушень по даному питанню.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-15 16:27:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району І черга». Коригування» - за кодом CPV за ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-004142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. В абз. 2 п. 6 розд. ІІІ тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації замовником передбачено що договірна ціна є динамічною. В п. 6 розд. ІІІ тендерної документації замовником передбачено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно з нормами пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, за динамічної договірної ціни, кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
Чому учасника ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» визначено переможцем процедури закупівлі в той час, як тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме: переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (динамічну), в якій включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1032,90484 тис.грн. Поясніть вказане.
2. В абзаці 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, при формуванні переліку вимог до учасників на підставі, зокрема, підпункту 11 пункту 47 Особливостей, замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 952 від 01.09.2023 (чинна редакція Постанови № 1178 від 09.04.2024 на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-05-16-004142-a), а саме, відсутня інформація: «…крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА». Крім того, у вказаному переліку замовник наводить вимоги абзацу чотирнадцятого пункту 47, виключеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Поясніть вказане.
В абзаці 3 підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано вимогу, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», тоді як абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей зі змінами від 09.04.2024 виключений, що замовником не враховано при складанні тендерної документації. Аналогічні порушення містяться і в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в абзаці 4 Розділу 2; абзаці 1 Розділу 3; пункті 4 таблиці 3.1. «Документи, які надаються переможцем» Розділу 3, які містять вимоги з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, який виключено в редакції Постанови № 1178 станом на дату проведення закупівлі.
Також, на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-05-16-004142-a Постанова № 1178 зі змінами від 09.04.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. При цьому, замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 14:28:39
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 15 липня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 15 липня 2024 року надання пояснення:
1.В абз. 2 п. 6 розд. ІІІ тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації замовником передбачено що договірна ціна є динамічною. В п. 6 розд. ІІІ тендерної документації замовником передбачено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно з нормами пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, за динамічної договірної ціни, кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються. Чому учасника ТОВ «БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД» визначено переможцем процедури закупівлі в той час, як тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме: переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (динамічну), в якій включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в сумі 1032,90484 тис.грн.
Повідомляємо, що виконання робіт по предмету закупівлі Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району. І черга. Коригування» носить складний характер, оскільки не можна передбачити умови будівництва, через тривале утримання форсованого рівня води на Кременчуцькому водосховищі, де проводяться роботи. На 21.05.2024, за проведеними розрахунками вартість збитків, завданих внаслідок тривалого утримання форсованого рівня води на Кременчуцькому водосховищі, уже склала 1,03 млн.грн. Саме кошти на ризики, які передбачені у договірній ціні Підрядника мали компенсовувати такі витрати. Тому, дані кошти були включені до розрахунку.
Зважаючи на Ваші зауваження та детально вивчивши Настанову з визначення вартості будівництва прийнято рішення укласти додаткову угоду на виключення з договірної ціни коштів на покриття ризиків у сумі 1032,90484 тис.грн.
2. В абзаці 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, при формуванні переліку вимог до учасників на підставі, зокрема, підпункту 11 пункту 47 Особливостей, замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів № 952 від 01.09.2023 (чинна редакція Постанови № 1178 від 09.04.2024 на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-05-16-004142-a), а саме, відсутня інформація: «…крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА». Крім того, у вказаному переліку замовник наводить вимоги абзацу чотирнадцятого пункту 47, виключеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Поясніть вказане.
В абзаці 3 підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано вимогу, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», тоді як абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей зі змінами від 09.04.2024 виключений, що замовником не враховано при складанні тендерної документації. Аналогічні порушення містяться і в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в абзаці 4 Розділу 2; абзаці 1 Розділу 3; пункті 4 таблиці 3.1. «Документи, які надаються переможцем» Розділу 3, які містять вимоги з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, який виключено в редакції Постанови № 1178 станом на дату проведення закупівлі.
Також, на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-05-16-004142-a Постанова № 1178 зі змінами від 09.04.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. При цьому, замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Повідомляємо про те, що тендерна документація складена з врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», але у зв’язку зі складністю та великим об’ємом тендерної документації було допущено технічні (механічні) помилки зокрема в розділах: абзаці 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у якій повинно бути інформація: «…крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»; В абзаці 3 підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано вимогу, що: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей», тоді як абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей зі змінами від 09.04.2024 виключений; у тендерній документації не зазначено обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Допущені помилки з відсутністю умислу та передбачення настання негативних наслідків. При перевірці документів тендерної пропозиції Учасника, уповноважена особа керувалася виключно останніми змінами в діючому законодавстві України.
Строки в тендерній документації та закупівлі в цілому, які формувала система та майданчик https://zakupivli.pro, а саме строки від оприлюднення до завантаження договору витримані та Замовником не порушені.
Також повідомляємо, що в Офісі посилена робота з контролю забезпечення реалізації і моніторингу ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до фізичних та юридичних осіб, які визначаються рішенням Ради національної безпеки і оборони України (відповідь додається).
В Офісі при здійсненні закупівель товарів надається перевага вітчизняному товаровиробнику.
Повідомляє, що готові усунути порушення, виявлені в результаті моніторингу, але у зв'язку з тим, що дані порушення усунути неможливо так як процедура закупівлі була проведена та укладено договір про закупівлю, тому зобов'язуємось не допускати в майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель з одночасним притягненням винних осіб до відповідальності. В подальшому враховуючи зауваження та беручи до уваги всі зміни до законодавства України, які стосуються публічних закупівель будемо більш детально перевіряти тендерну документацію перед її завантаженням. Дякуємо за розуміння.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД" |
50 450 015,66
UAH з ПДВ
|
50 450 015,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД" #32753517 |
Переможець |
50 450 015,66
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 09:20
|
ДУ 5 від 21.10.2024.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 11:26
|
ДУ 4 від 07.10.2024.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 15:10
|
ДУ 3 від 19.09.2024 1.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2024 16:23
|
Додаток 1 нова редакція.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2024 16:20
|
Додаткова угода 2 від 07.08.24.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2024 09:40
|
Додаткова угода №1 до договору від 17.06.2024.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 09:27
|
Договір №161-24 від 17.06.2024.pdf | укладений |
18 червня 2024 09:26
|
Додатки №1, №2 до договору від 17.06.2024.pdf | укладений |
18 червня 2024 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зазначення джерела та розміру фінансування ) |
Номер договору про закупівлю: | 161-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) (виключення коштів на покриття ризиків) |
Номер договору про закупівлю: | 161-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю(сторони домовились внести зміни до пункту 18.1. Договору від 17.06.2024 №161-24 в частині реквізитів Замовника та Підрядника і викласти їх у наступній редакції ) |
Номер договору про закупівлю: | 161-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (фінансування з місцевого бюджету в 2024 році складає 14794609,27 грн та зміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 161-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю(сторони домовились внести зміни до пункту 18.1. Договору від 17.06.2024 №161-24 в частині реквізитів Замовника та Підрядника і викласти їх у наступній редакції) |
Номер договору про закупівлю: | 161-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |