Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
21 300 130,00 UAH
UA-2024-02-27-010553-a fd3a3db87a334cfe91959f8a9386ce97
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кацан Марія Валентинівна

+380459535346 43946694@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43946694
Місцезнаходження: 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39
Контактна особа: Кацан Марія Валентинівна
+380459535346
43946694@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 21 300 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням електронного підпису банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 106 000,00 грн. (сто шість тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Гарантія (повинна свідчити про обов’язок банку сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених пунктом 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, завізований уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Фестивальна, 39, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA 21 820172 0355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 106000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю, про що учасник надає письмову згоду. До розрахунку суми завдатка в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Калинова, 9-А, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA218201720355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов’язань учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі порушення виконання зобов’язань Переможцем. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника і не можуть входити до розрахунку вартості предмета закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08322, Україна, Київська область, Бориспільський район, на території села Проліски
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2024 16:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням електронного підпису банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 106 000,00 грн. (сто шість тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Гарантія (повинна свідчити про обов’язок банку сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених пунктом 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, завізований уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Фестивальна, 39, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA 21 820172 0355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.

Сума забезпечення: 106000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю, про що учасник надає письмову згоду. До розрахунку суми завдатка в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Калинова, 9-А, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA218201720355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов’язань учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі порушення виконання зобов’язань Переможцем. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника і не можуть входити до розрахунку вартості предмета закупівлі.
27 лютого 2024 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2024 16:17
_тендерна_документація.pdf
27 лютого 2024 16:17
_додаток_3.pdf
27 лютого 2024 16:17
_додаток_4.pdf
27 лютого 2024 16:17
_додаток_2.pdf
27 лютого 2024 16:17
_додаток_1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-27-000052 ● 21e257cd01ce411aa505a2f2d3d90c5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2024 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.05.2024 № 131
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

14 UA-2024-02-27-010553-a 27.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-04 16:42:10

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області, замовником якої є Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-27-010553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 05.04.2024 № 1576, в частині продовження строку дії договору та строку виконання робіт до 20 грудня 2025 року.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-06 09:50:19

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.06.2024

На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (№ оголошення - UA-2024-02-27-010553-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:

1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); 3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
На стадії проектування проектною організацією за договором з замовником розробляється інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Вартість будівництва на цій стадії містить у собі: прямі витрати (заробітна плата, вартість експлуатації машин і механізмів, вартість матеріалів), загальновиробничі витрати, кошти на інші роботи і витрати, утримання служби замовника та інжинірингові послуги, проектні, вишукувальні роботи, витрати на експертизу і авторський нагляд, кошторисний прибуток, адміністративні витрати будівельних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а також податок на додану вартість.
Згідно Зміни №1 Настанови, від 30.04.2022р. (Розділ ІV): «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації. Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом…».
Після проведення експертизи проектно-кошторисної документації і отримання позитивного експертного звіту, відповідна служба замовника формує на підставі інвесторської кошторисної документації відомість обсягів робіт та розраховує очікувану вартість будівництва, яку не може перевищувати ціни пропозицій учасників процедури закупівлі.
Також замовник закупівлі у тендерній документації визначає тип договірної ціни:
- твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
- приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
У разі зазначення у тендерній документації саме твердої договірної ціни вартість будівельних робіт може бути змінена лише, якщо замовник змінить в процесі будівництва проектні рішення, при виникненні обставин непереборної сили або при зміні законодавства, що призводить до змін вартості будівництва. В такому випадку ризики, пов’язані з можливим значним зростанням цін усіх ресурсів, фінансуванням тощо, перекладено на підрядну будівельну організацію.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків підрядника, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
На стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель претенденти самостійно визначають ціну своєї пропозиції відповідно до тендерної документації замовника закупівлі.

Розрахунок очікуваної вартості, тис. грн.
1. Прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта – Разом по главах 1-9: 11902,235
2. Інші витрати на будівництво об’єкта – Кошти на виконання робіт в літній період: 31,785
3. Кошторисний прибуток: 146,378
4. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 74,433
5. Кошти на покриття ризиків підрядника: 167,077
6. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами: 5428,200
7. Кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів – ПДВ: 3550,022
8. Разом (пп.1-7): 21300,130

2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації затвердженої наказом від 26 лютого 2024 року № 10/1, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом – «Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області» від 18 грудня 2023 року № 231212-23/А.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта будівництва – «Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області» розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://schaslyve-rada.gov.ua/news/1709121269/

3. Надати документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Замовник надає документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: платіжну інструкцію № 955 від 04.04.2024 року.

4. Надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 05.04.2024 № 1576, в частині продовження строку дії договору та строку виконання робіт до 20 грудня 2025 року.
05 квітня 2024 року Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради, як замовник робіт за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями уклала договір про закупівлю робіт з підрядником Приватне виробниче підприємство «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ». Строк виконання робіт до 20.12.2024 року. Враховуючи те, що внаслідок недостатнього бюджетного фінансування робіт за договором про закупівлю робіт № 1576 від 05.04.2024 року, замовником та підрядником було продовжено строк виконання робіт до 20.12.2025 року у зв’язку з суттєвим зменшенням обсягів бюджетного фінансування, а саме: внесення змін до спеціального фонду кошторису та плану асигнувань замовника (лист № 12-БК від 21.02.2024 року додається). Додатково, замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 1 від 05.04.2024 року в якій внесено зміни в пунктах 2.1., 3.1., 20.1. згідно підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-27-010553-а повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень та додатково, буде здійснено додатковою угодою припинення зобов’язань з ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» за договором № 1576 від 05.04.2024 року.

2024-06-27 13:21:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.) • усунуто

-

2024-07-08 15:59:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" 19 779 658,80
UAH з ПДВ
19 779 658,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2024 15:19
Електронний підпис
28 березня 2024 15:18
Статут.pdf.p7s
28 березня 2024 15:18
Рішення.pdf.p7s
28 березня 2024 15:18
Довідка ЮО.zip.p7s
28 березня 2024 15:18
Довідка ФО.zip.p7s
28 березня 2024 15:18
Витяг МВС.zip.p7s
28 березня 2024 15:15
Електронний підпис
28 березня 2024 15:14
Статут.pdf
28 березня 2024 15:14
Рішення.pdf
28 березня 2024 15:14
Довідка ЮО.zip
28 березня 2024 15:12
Довідка ФО.zip
28 березня 2024 15:12
Витяг МВС.zip
26 березня 2024 09:06
Електронний підпис
26 березня 2024 08:58
Проєкт договору.pdf
26 березня 2024 08:58
Накази працівників.pdf
26 березня 2024 08:58
Лист – гарантія.pdf
26 березня 2024 08:58
Довідка субпідряд.pdf
26 березня 2024 08:57
_DBBD~1.PDF
26 березня 2024 08:57
Гарантійний лист.pdf
26 березня 2024 08:57
Витяг з ЄДРЮО, ФОП та ГФ.pdf
26 березня 2024 08:57
Lyst_pro_platospromognist.zip
26 березня 2024 08:47
Електронний підпис
26 березня 2024 08:46
Проєкт договору.pdf
26 березня 2024 08:46
Накази працівників.pdf
26 березня 2024 08:45
Лист – гарантія.pdf
26 березня 2024 08:45
Довідка субпідряд.pdf
26 березня 2024 08:45
_DBBD~1.PDF
26 березня 2024 08:45
Гарантійний лист.pdf
26 березня 2024 08:45
Витяг з ЄДРЮО, ФОП та ГФ.pdf
26 березня 2024 08:45
Lyst_pro_platospromognist.zip
05 березня 2024 20:10
Електронний підпис
05 березня 2024 20:10
Електронний підпис
05 березня 2024 20:07
Статут.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Рішення.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Опис.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Накази працівників.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Ліцензия.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Лист-пояснення.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
Лист-підтвердження.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
ВИПИСКА.pdf.p7s
05 березня 2024 20:07
BG 891.zip.p7s
05 березня 2024 19:57
Електронний підпис
05 березня 2024 19:57
Електронний підпис
05 березня 2024 19:56
BG 891.zip
05 березня 2024 19:56
ВИПИСКА.pdf
05 березня 2024 19:56
Лист-пояснення.pdf
05 березня 2024 19:56
Статут.pdf
05 березня 2024 19:56
Опис.pdf
05 березня 2024 19:56
Договори оренти техніки.pdf
05 березня 2024 19:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 березня 2024 19:56
Рішення.pdf
05 березня 2024 19:56
Накази працівників.pdf
05 березня 2024 19:56
Ліцензия.pdf
05 березня 2024 19:56
Лист-підтвердження.pdf
05 березня 2024 19:56
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"
#31337717
Переможець 19 779 658,80
UAH з ПДВ
27 березня 2024 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (згідно з додатком 2 тендерної документації). 2. Учасник не надав проєкт договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації) та листа-погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), в якому додатково надається погодження щодо готовності виконати всі роботи на об’єкті без попередньої оплати (авансу) (згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації). 3. Учасник не надати довідку у довільній формі про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то з якого періоду і чим це підтверджується) (згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації). 4. Відсутній лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходиться в стадії ліквідації (згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації). 5. Відсутній договір про надання банківської гарантії (згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації). 6. Учасник не надав лист в довільній формі з зазначенням інформації згідно з додатком 3 тендерної документації, а саме: підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації). 7. Відсутній календарний графік виконання робіт (орієнтовний) (згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації). 8. Відсутня інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог тендерної документації (згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації). 9. Учасник не надав лист про те, що визначає ціни на роботи, що учасник пропонує виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для робіт даного виду (згідно з пунктом 1 розділу V тендерної документації). 10. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції чи відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі (згідно з пунктом 1 розділу V тендерної документації). 11. Учасником не надав у складі тендерної пропозиції письмову згода з формальними помилками, перелік яких зазначено у цій тендерній документації (згідно з пунктом 2 розділу V тендерної документації). 12. Учасник не надав лист у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація щодо форми оподаткування; інформація про всі реквізити банківських рахунків (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 13. Учасник не надав гарантійний лист наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 14. Учасник не надав копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 3 лютого 2021 року, в тому числі роботи: 1) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 3 групи Б додатку2 Порядку); 2) нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п. 17 групи Б додатку 2 Порядку); 3) зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (п. 19 групи Б додатку 2 Порядку); - копію дозволу підвищеної небезпеки зареєстрованого відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року, в тому числі роботи: 1) монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - протоколи вимірювання опору ізоляції ручного електроінструменту; - копію Договору з підприємством про вивіз будівельного сміття 15. Учасник не надав довідку/лист про застосування заходів із захисту довкілля (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 16. Учасник не надав довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 17. Учасник не надав в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 18. Учасник не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 19. Учасник не надав лист – гарантія, про те, що під час виконання робіт та після їх закінчення Учасник забезпечить прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 20. Учасник не надав лист-згоду на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування) (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 21. Учасник не надав довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 22. Учасник не надав гарантійний лист від учасника про те, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 23. Учасник не надав письмово заперечення щодо наявності зазначених підстав, а саме: за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 24. Учасник не надав документ у довільній формі про те, що ознайомлений із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі (згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації). 25. Учасник не надав у разі обранням переможцем процедури закупівлі про те, що вноситиме не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно з пунктом 6 розділу V тендерної документації). 26. Учасник не надав на всіх фахівців, які зазначені в листі № 0324/5 від 05.03.2024 року посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці (згідно з додатком 1 тендерної документації). 27. Привести у відповідність лист № 0324/7 від 08.03.2024 року, договір підряду № 59б-20 від 25.06.2020 року та актів виконаних робіт (згідно з додатком 1 тендерної документації). Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями.

Документи

27 березня 2024 15:43
Довідка НАЗК
27 березня 2024 15:43
Електронний підпис
27 березня 2024 15:40
протокол
20 березня 2024 14:15
протокол
12 березня 2024 16:59
протокол
06 березня 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ"
#31337717
19 779 658,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2024 15:43
Довідка НАЗК
27 березня 2024 15:43
Електронний підпис
27 березня 2024 15:40
протокол
20 березня 2024 14:15
протокол
12 березня 2024 16:59
протокол
06 березня 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2024 13:35
договір укладений
05 липня 2024 13:32
Електронний підпис укладений
03 липня 2024 11:46
1576 додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 липня 2024 11:41
Електронний підпис укладений
24 травня 2024 11:03
1576 додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 травня 2024 10:29
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 14:38
1576 додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 квітня 2024 14:37
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 14:27
договір укладений
08 квітня 2024 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в пунктах 2.1., 3.1., 20.1 та в додатках до договору
Номер договору про закупівлю: 1576
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 3.1. та в додатках до договору
Номер договору про закупівлю: 1576
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в п. 3.1. та в додатках до договору
Номер договору про закупівлю: 1576
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 5 072 567,68
UAH (в тому числі ПДВ 845 427,95 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-27-010553-а Північного офісу Держаудитслужби договір розірвано (припинено).