Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991470 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Контактна особа: |
Дякевич Ангеліна Йосипівна 380412550106 posveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 9 322 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів згідно акту приймання-передачі наданих послуг, упродовж 10 днів після підписання акту приймання-передачі послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 14:53 |
ТД_КТ 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000057 ● 207cdd7f7d50410996b5cd2a94214732
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-12-11-014023-a, 11.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 11:03:42
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9322000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-11-014023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:30:20
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі листа від медичного директора О.О. Аврамця, який відповідно до своїх посадових обов’язків здійснює керівництво закладом охорони здоров'я з медичних питань, №1242 від 09 листопада 2023 року було зазначено потребу в закупівлі послуг комп’ютерної діагностики на 2024 рік для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається). Також, дана потреба була досліджена комісією по удосконаленню системи планування, закупівлі, обліку та контролю за використанням лікарських засобів, медичних виробів, послуг, господарського та медичного обладнання в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 08.11.2023 року (протокол засідання даної комісії додається), по тексту протоколу також зазначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення,.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Замовником була оприлюднена інформація на власному веб сайті (підтвердження за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/).
Додатки:
1. Копія листа Медичного директора від 09 листопада 2023 року №1242
2. Протокол № 24 від 08.11.2023 р.
3. Копія листа медичного директора з поліклінічної роботи
4. Комерційні пропозиції
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-27 12:20:55
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-11-014023-a
23.02.2023 року Управлінням Північно-східного офісу держаудитслужби в Полтавській області оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-014023-a (надалі за текстом – Висновок).
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, висновком зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (надалі за текстом – Замовник) «здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.».
Зобов’язання «здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому» та «шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення» є неконкретизованими та незрозумілими до виконання, так як Управлінням Північно-східного офісу держаудитслужби в Полтавській області не конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник, не визначено способу усунення нібито виявлених під час моніторингу порушень, а так само не зазначено, до якого виду відповідальності притягнути осіб, якими, на думку Управління, нібито допущені порушення, що свідчить про нечіткість та невизначеність зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити Замовнику для усунення порушень.
Крім того, порушення законодавства про закупівлі чітко визначені ст. 164-14 КУпАП, формулювання «порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель» у вище зазначеній статті КУпАП – відсутнє.
Звертаємо Вашу увагу, що по подібним послугам (Послуги МРТ - UA-2023-11-15-008212-a та Гістологічні дослідження - UA-2023-11-16-017050-a) були проведені моніторинги за результатами яких – порушення відсутні (висновки додаються), тому Замовнику не зрозуміло різне тлумачення законодавства, яке регулює сферу публічних закупівель та різна позиція представників держаудитслужби.
Додатково:
Поняття номенклатури не визначено на рівні Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), дане формулювання по тексту Закону зазначено один раз, а саме (далі мовою оригіналу): «13) країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - у разі закупівлі товару. (п.13 ст. 42 Закону)». По тексту Постанови КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) взагалі відсутнє дане слово (формулювання).
Згідно із Особливостями терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі (п. 2) та Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом (п.3).
Відповідно до ст. 10 Закону, чітко визначено перелік та строки оприлюднення інформації про закупівлі, а також згідно із ст 21 Закону визначено об’єм інформації яка має бути зазначена по тексту (змісту) оголошення про відкриті торги (на сьогоднішній день – з особливостями). Закон не містить відсилочну норму або посилання на наказ Мінекономрозвитку України № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (надалі – Наказ 1082), що саме у відповідності до норм Наказу 1082 має бути оприлюднена інформація про закупівлю.
Проаналізувавши, вище зазначені нормативно – правові акти в томі числі ст. 164-14 КУпАП, а також формулювання яке зазначене в електронній системі закупівель «Порушення виявлено Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель», Замовнику не зрозуміло яке саме порушення було допущено Замовником.
Якщо брати до увагу Вашу позицію про зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, виникає питання по закупівлі послуг з поточного ремонту, як саме Замовник має це реалізувати? Зазначити номенклатури все що передбачено дефектним актом (ПКД), тощо? Доволі часто, поточний ремонт включає в себе різновид робіт/послуг, а також перелік (асортимент) матеріалів якими саме здійснюється такий ремонт, технічно не можливо зазначити різкі коди Єдиного закупівельного словника (Регламент роботи майданчиків та системи електронних закупівель в цілому) в межах єдиної процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, користуючись правами передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», а також зважаючи на те, що Управління Північно-східного офісу держаудитслужби в Полтавській області є уповноваженим органом на проведення моніторингу, складення висновків та надання роз’яснень їх змісту і визначених у них зобов’язань, просимо:
- зазначити яке саме порушення було допущено Замовником у розрізі ст. 164-14 КУпАП;
- роз’яснити зміст висновку та визначені у висновку зобов’язання Замовника «здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень» шляхом зазначення Замовнику конкретних заходів, які Замовник має здійснити на виконання висновку;
- у який спосіб та до якого виду відповідальності Замовнику притягнути осіб, якими, на думку Управління, допущені порушення?
- як здійснювати закупівлю послуг з поточного ремонту з урахуванням Вашої позиції?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-014023-a Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (надалі - Замовник) повідомляємо наступне: вищевказаний висновок є неконкретизованим та не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, крім того Замовник звернувся за роз’ясненням даного Висновку до Управління Північно-східного офісу держаудитслужби в Полтавській області, проте на момент надання інформації про підтвердження факту усунення порушення роз’яснення змісту Висновку не було надано Замовнику. Підсумовуючи вище зазначене, зміст такого висновку спонукає Замовника до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень. З урахуванням положення про трудову дисципліну, було оголошено усне попередження та проведено роз’яснювальні заходи для уповноваженої особи, із залученням відповідних фахівців, з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання недопущення порушень законодавства з питань публічних закупівель найближчим часом буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи Замовника.
2024-03-01 13:22:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" #36004607 |
Переможець |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:48
|
Договір КТ 2024.pdf | укладений |
27 грудня 2023 10:47
|