Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
1 135 346,40 UAH
UA-2023-09-07-002037-a fd09e691f75f45c4ab3c5f690e13a1ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Наталія Василівна

380432595359 PanchukNV@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Панчук Наталія Василівна
380432595359
PanchukNV@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2023 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 135 346,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 676,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відповідно до оголошення та додатків до нього. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2023 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2023 10:01
Додаток №4_форма_пропозицій.docx
07 вересня 2023 10:01
Додаток №3_договір.doc
07 вересня 2023 10:00
Додаток №2 Технічне завдання.docx
07 вересня 2023 09:59
Додаток №1вимоги.docx
07 вересня 2023 09:59
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-26-000027 ● 8c1b464fd20146679b6370554506a6e7
  • Статус: завершено ● Дата: 31 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2023 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.09.2023 № 284

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-09-07-002037-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-28 11:43:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-002037-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцям вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-03 11:47:01

Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-09-26-000027

Директору департаменту
моніторингу та перевірок закупівель
Державної аудиторської служби України
м. Київ
АЛЕКСАНДРОВУ Олексію

Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-09-26-000027 із закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» від 25.09.2023 року.

Відповідно до наказу від 25.09.2023 № 284 Державної аудиторської служби м. Київ «Про початок моніторингу закупівель/закупівель» розпочато моніторинг спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», № оголошення UA-2023-09-07-002037-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 28.09.2023: «У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-002037-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцям вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби м. Київ.
Щодо питання першого.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Пунктом 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
Пунктом 28 статті 1 Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Дотримуючись вимог Закону та Особливостей з урахуванням усіх принципів закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю по предмету «Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», № оголошення UA-2023-09-07-002037-a, шляхом проведення спрощеної закупівлі у відповідності з вимогами Закону та Наказу №25 від 20.10.2022 ДП «ПРОЗОРРО».
Щодо питання другого.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту «вул. Данила Галицького» по вул. Хмельницьке шосе в напрямку до центру м. Вінниці визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 18.08.2023 № 05-0626 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо питання третього.
На вимогу пункту 2 статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (додається) та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " 1 126 990,00
UAH
1 126 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 вересня 2023 14:50
Електронний підпис
14 вересня 2023 14:50
Електронний підпис
14 вересня 2023 14:49
8.5 Витяг МВС.rar
14 вересня 2023 14:49
1.6 Ліцензія.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
3.5 Лист-згода з ТЗ.pdf
14 вересня 2023 14:49
1.3 Витяг ЄДР 23.06.2021 р..pdf
14 вересня 2023 14:49
3.5 Лист-згода з ТЗ.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
7.5 Відгуки.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
1.1 Копія Статуту 2021.pdf
14 вересня 2023 14:49
8.6 п.47 Особливостей.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
3.0 Розрахунки.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
1.6 Ліцензія.pdf
14 вересня 2023 14:49
8.5 Витяг МВС.rar.p7s
14 вересня 2023 14:49
7.2 Договір №265.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
1.0 Реєстр документів.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
7.2 Договір №265.pdf
14 вересня 2023 14:49
1.1 Копія Статуту 2021.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
7.4 Договір №14Б.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
1.2 Свідоцтво і витяг.PDF.p7s
14 вересня 2023 14:49
3.0 Розрахунки.pdf
14 вересня 2023 14:49
7.5 Відгуки.pdf
14 вересня 2023 14:49
7.3 Договір №95.pdf
14 вересня 2023 14:49
7.4 Договір №14Б.pdf
14 вересня 2023 14:49
1.3 Витяг ЄДР 23.06.2021 р..pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
8.4 Довідка Корупція.zip.p7s
14 вересня 2023 14:49
7.3 Договір №95.pdf.p7s
14 вересня 2023 14:49
8.6 п.47 Особливостей.pdf
14 вересня 2023 14:49
1.2 Свідоцтво і витяг.PDF
14 вересня 2023 14:49
1.0 Реєстр документів.pdf
14 вересня 2023 14:49
3.2 Додаток №3_договір.pdf
14 вересня 2023 14:49
8.4 Довідка Корупція.zip
14 вересня 2023 14:49
3.2 Додаток №3_договір.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "
#31836293
Переможець 1 126 990,00
UAH
18 вересня 2023 14:59

Документи

18 вересня 2023 14:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2023 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "
#31836293
1 126 990,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2023 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 14:55
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 14:50
ДУ №486 від 11.12.2023.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:49
Електронний підпис укладений
22 вересня 2023 15:29
договір №406 від 22.09.2023.pdf укладений
22 вересня 2023 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: №486
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 907 908,48
UAH (в тому числі ПДВ 151 318,08 UAH)