Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС
Очікувана вартість
98 367 249,67 UAH
UA-2020-07-01-002039-c fcec9e581cd940f5a13da732d08c5ac0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): На енергоблоках АЕС України з реакторами типу ВВЕР-1000 у якості проектного обладнання експлуатуються імпульсно-запобіжні клапани компенсатора тиску (далі – ІЗП КТ) виробництва компанії Sempell GmbH (енергоблоки №1-6 ВП ЗАЕС, №1-3 ВП ЮУАЕС, №3,4 ВП РАЕС, №1,2 ВП ХАЕС), які є складовою захисної системи безпеки реакторної установки від перевищення тиску в 1-му контурі, а також запірна та регулююча арматура виробництва Sempell/Babcock, що належать до систем важливих для безпеки реакторних установок, які застосовуються в системах аварійного охолодження активної зони (САОЗ) та локалізуючих системах безпеки (ЛСБ). Трубопровідна арматура, на якій будуть встановлюватися запасні частини належить до систем важливих для безпеки (СВБ) АЕС та класифікується: - клас безпеки 2 - відповідно до НП 306.2.141-2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій»; - І категорія сейсмостійкості - відповідно до НП 306.2.208-2016 «Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій». Порушення в роботі обладнання СВБ безпосередньо впливають на працездатність технологічних систем, і як наслідок, на безпечну роботу енергоблока АЕС в цілому, а також можуть призвести до виникнення аварійних ситуацій. Устаткування Sempell/Babcock, що належать до систем безпеки (СБ), також має обмеження часу допустимої непрацездатності згідно з вимогами технологічного регламенту безпечної експлуатації енергоблока і впливає на показники надійності і ймовірності пошкодження активної зони згідно звітів з аналізу безпеки (ЗАБ) енергоблока. Відповідно до нормативних документів у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки, у разі застосування запасних частин до проектного обладнання СВБ, виготовлених іншими виробниками (не виробниками проектного обладнання), їх виробництво повинно здійснюватися за ТУ (ТС), ТЗ, які повинні в обов’язковому порядку бути узгоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯРУ. За інформацією, що наведена у Технічному обґрунтуванні та листі ДП «Науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки» (далі – ДНТЦ ЯРБ) № 100/1334 від 14.04.2020, на енергоблоках № 1-6 ВП ЗАЕС, № 1-3 ВП ЮУАЕС, № 3,4 ВП РАЕС та № 1, 2 ВП ХАЕС в якості імпульсно-запобіжних пристроїв КТ використовується обладнання виробництва Sempell GmbH. Також у ДНТЦ ЯРБ відсутня інформація щодо наявності інших виробників запасних частин до обладнання виробництва Sempell GmbH. При цьому до ВП «Атомкомплект» надійшов лист компанії Emerson Automation Solutions (Sempell GmbH) № 2020-05/28-02 від 28.05.2020 про таке: згідно з чинними корпоративними правилами концерну Emerson оригінальна заводська конструкторська документація заводу-виробника (креслення, розрахунки умов навантажень та перехідних динамічних режимів для підтвердження кваліфікованих робочих середовищ експлуатації, розрахунки міцності та сейсмостійкості, специфікації деталей та матеріалів та ін.) та / або юридичні права заводів-виробників арматури брендів Sempell/Babcock та інших брендів, що входять у склад Emerson, ніколи не передавались та не можуть бути передані в майбутньому будь-яким іншим виробникам або компаніям-постачальникам, для використання у складі обладнання важливого для безпеки, яке знаходиться в експлуатації, наприклад, деталі для ІЗП КТ Sempell, які є частиною обладнання 2 класу безпеки (захисні системи безпеки реакторних установок) та на які розповсюджується дія виключно оригінальної ремонтно-конструкторської документації заводу-виробника Sempell GmbH, відповідно до отриманих погоджень ДІЯРУ. У випадку підтвердження факту використання неоригінальних деталей при експлуатації або під час планових технічних оглядах та ремонті обладнання виробництва Sempell та інших брендів, що належать Emerson Nuclear, компанії Emerson та IPU-International GmbH (Австрія), яка є офіційним представником в Україні, буде вимушена відмовитись від виконання гарантійних зобов’язань для поставленого обладнання та зняти відповідальність за надійну та безпечну експлуатацію обладнання виробництва Emerson Nuclear для АЕС України з відповідним повідомленням наглядовому органу (ДІЯРУ). Починаючи з 01.10.2018, компанія Emerson Automation Solutions провела авторизацію компанії IPU-International GmbH (Австрія) як свого локального бізнес-партнера для продажів трубопровідної арматури, запасних частин та сервісних послуг для атомних електростанцій в Східній Європі, включаючи Україну. Авторизація від Emerson Automation Solutions включає наступні виробничі бренди та організаційні структури: - Sempell GmbH, у Німеччині, розповсюджується на продукцію бренду «SEMPELL», включаючи колишній «BABCOCK»; - EMERSON SAS, у Франції, розповсюджується на продукцію брендів «FISHER» та «Emerson Nuclear Instrumentation»; - Griss SA, у Франції, розповсюджується на продукцію брендів Griss, Sapag, Munzing, Clasar etc. На обладнання Emerson, яке постачається компанією IPU-International GmbH розповсюджуються всі заводські гарантії. Дана інформація міститься у наданому до ДП «НАЕК «Енергоатом» авторизаційному листі від 23.01.2020. Компанія IPU-International GmbH, як авторизований представник LBP Emerson, входить до бізнес структури Emerson, про що зазначено у листі Emerson Automation Solutions № 2020-05/26-01 від 26.05.2020, який було надано під час переговорів. Згідно з листом Emerson Automation Solutions (Sempell GmbH) № 2020-05/28-01 від 28.05.2020, компанія IPU-International GmbH має єдину авторизацію та необхідні повноваження для проведення постачань ядерної арматури, запасних частин та виконання необхідних інженерних сервіс-послуг для Східної Європи та України. Таким чином, єдиним виробником обладнання Sempell/Babcock та запасних частин до нього, є Sempell GmbH (Emerson Automation Solutions), а єдиним постачальником зазначеного обладнання є компанія IPU-International GmbH. Через об’єктивну відсутність конкуренції в тому числі з технічних причин на закупівлю запасних частин до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС у данному випадку відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з IPU–International GmbH (Австрія)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 14:50
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 970 шт. (ВП ЗАЕС – 867 шт., ВП ЮУАЕС – 76 шт., ВП ХАЕС – 27 шт.)
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: DAP (згідно з правилами Інкотермс-2010) для ВП ЮУАЕС та ВП ХАЕС – склад Южноукраїнського відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (55000, Україна, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ); для ВП ЗАЕС – склад Запорізького відділення «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (71504, Україна, Запорізька обл., м. Енергодар)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.03.2022 (до 25.12.2020, до 31.12.2020, 7 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу), 12 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу), 14 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу)).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
970 шт.
Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару аванс 40% (сорок відсотків) від загальної вартості Продукції у розмірі 1 060 000,00 євро (один мільйон шістдесят тисяч євро 00 євроцентів) буде сплачений трьома частинами (протягом 177 календарних днів), а саме: - аванс на суму 59 002,86 євро (п’ятдесят дев’ять тисяч два євро 86 євроцентів) сплачується Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту укладання контракту, за умови надання Постачальником інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу»; - аванс на суму 163 143,24 євро (сто шістдесят три тисячі сто сорок три євро 24 євроценти) сплачується Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту укладання контракту, за умови надання Постачальником інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу»; - аванс на суму 837 853,90 євро (вісімсот тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят три євро 90 євроцентів) сплачується Покупцем після укладання контракту в строк з першого дня після укладання Контракту і не пізніше 31.01.2021 шляхом перерахування коштів, за умови надання Покупцем інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу». Аванс 177 Календарні 40
Поставка товару остаточна оплата, а саме 60 % (шістдесят відсотків) від загальної вартості Продукції у розмірі 1 590 000,00 євро (один мільйон п’ятсот дев’яносто тисяч євро 00 євроцентів) буде сплачуватись частинами, у відповідності до партії постачання (протягом 424 календарних днів), а саме: - в розмірі 88 504,30 євро (вісімдесят вісім тисяч п’ятсот чотири євро 30 євроцентів); - в розмірі 244 714,85 євро (двісті сорок чотири тисячі сімсот чотирнадцять євро 85 євроцентів); - в розмірі 161 956,22 євро (сто шістдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят шість євро 22 євроценти); - в розмірі 1 094 824,63 євро (один мільйон дев’яносто чотири тисячі вісімсот двадцять чотири євро 63 євроценти) шляхом відкриття документарних безвідкличних покритих непідтверджених акредитивів з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» на кожну окрему частину остаточної оплати, які зазначені вище, протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження відповідної партії Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою в письмовому вигляді на адресу Покупця, після підписання Сторонами акту заводського приймання. Пiсляоплата 424 Календарні 60

Тендерна документація

01 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000029 ● 819ee23f373a4209bf70a084916ec217
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-07-01-002039-c, 01.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 14:46:13

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС» очікуваною вартістю 98367249,67грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-01-002039-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: чим керувався замовник при визначенні строків для укладення за результатами процедури закупівлі контракту від 05.08.2020 №53-129-04-20-02153 ?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:08:11

Пояснення на запит від 09.10.2020 (закупівля № UA-2020-07-01-002039-c)

Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015:42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-002039-c] через електронну систему закупівель 09.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
За результатами проведення переговорної процедури на закупівлю ДК 021:2015:42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС) Замовник у встановлений ст. 33 Закону термін на веб-порталі Уповноваженого органу 01.07.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з IPU–International GmbH.
Договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з IPU–International GmbH від 05.08.2020 № 53-129-04-20-02153 укладений у терміни, встановлені ч. 7 ст. 40 Закону, оприлюднено у електронній системі закупівель 06.08.2020.
Відповідно до наданої Мінекономіки консультації щодо застосування законодавства у сфері закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок (консультація міститься за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9).
Згідно з ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Відповідно, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Виходячи зі змісту ч. 7 ст. 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до ч. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, зокрема непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з IPU–International GmbH укладено не раніше ніж через 10 днів та не пізніше ніж 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, та у строк передбачений Законом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
IPU–International GmbH, (Австрія)
#FN 41038-a
Переможець 2 650 000,00
EUR
01 липня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 14:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
IPU–International GmbH, (Австрія)
#FN 41038-a
2 650 000,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 15:58
Додаткова угода 5 до договору 53-129-04-20-02153.pdf зміни до договору
01 серпня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 14:36
додаткова угода 4 до договору 53-129-04-20-02153.pdf зміни до договору
04 травня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:06
додаткова угода 3 до договору 53-129-04-20-02153.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:32
додаткова угода 2 до договору 53-129-04-20-02153.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 13:09
Додаткова угода 1 до договору 53-129-04-20-02153 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2021 13:08
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 09:16
договір 53-129-04-20-02153.pdf укладений
06 серпня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 2 650 000.00 євро. Кількість після внесення змін становить – 970 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-20-02153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення маркованих абзаців 2 та 4 пункту 4.2.2. Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-20-02153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення зміни в Специфікацію № 1 Контракту у частини розбиття 4 (четвертої) партії продукції на дві партії, визначення нового порядку партійності була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-20-02153
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до першого маркованого абзацу п. 5.2 Контракту та у Специфікацію №1 (Додаток №1 до Контракту)
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-20-02153
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Специфікації № 1 Контракту в частини строків поставки Продукції за партіями 4, 5 Специфікації № 1 Контракту - до 01.09.2022. Специфікацію № 1 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-20-02153
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML