Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування»
Очікувана вартість
11 283 357,00 UAH
UA-2021-10-08-006445-b ● fccad35388694be6b0550b771da9f838
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33558232 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
Контактна особа: |
Олександр Осадчий +380486865575 yks_chmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:04 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 11 283 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 416,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, Одеський район, вул. В. Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата (аванс) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником, шляхом спрямування коштів на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Сума бюджетного призначення на 2021 рік становить - 6 302 200,00грн. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін.Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 7 робочих днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 15:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 04.11.2021.docx | |
04 листопада 2021 15:10 |
Зі_Змінами_2_ТД_кап_ремонт_Шума,_4_04.11.2021.docx | |
08 жовтня 2021 13:28 |
Додаток №4 Договір пожарка.docx |
04 листопада 2021 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
04 листопада 2021 15:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 04.11.2021.docx
|
|||||||||||||||
04 листопада 2021 15:10 |
Зі_Змінами_2_ТД_кап_ремонт_Шума,_4_04.11.2021.docx
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2021 13:28 |
Додаток №4 Договір пожарка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна та незаконна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:49
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:18
Шановний Замовник! Згідно вимог додатку 5 до тендерної документації ви вимагаєте надати наступні документи:
Сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2018) – «Системи управління якістю» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання " виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (або ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування - Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008) «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 "Системи менеджемнту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Дані вимоги є дискримінаційними для учасників з огляду на те, що Замовником вимагається аби сфера застосування таких стандартів була: «щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт». Взяти участь у закупівля зможуть лише ті учасники, які мають такі сертифікати з зазначеними сферами дії, що вимагається.
Також, Замовником вимагається сертифікат ISO 45001:2015 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання Дана вимога є дискримінаційною для потенційних учасників закупівлі з огляду на те, що відповідно до Наказу № 502 від 26.12.2019
ДП "УкрНДНЦ" затверджено стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу, що Стандарти мають бути видані «щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт». Та замінити формулювання «Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання» на те, яке відповідає діючому законодавству.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджена численними рішеннями АМКУ.
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані Вами сертифікати відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Разом з тим, з огляду на те, що предметом закупівлі є роботи пов’язані з ремонтом системи протипожежного захисту, які за своєю суттю є електромонтажними, Замовником прийнято рішення щодо надання сертифікатів із сферою діяльності стосовно монтажу устаткування та електромонтажних робіт.
Окрім того, маємо намір зазначити, що Ваше твердження щодо дискримінаційної вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності. У разі встановлення нами як замовником вимоги щодо надання, як Ви вимагаєте, сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), такі дії будуть незаконними та дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть брати участь лише ті учасники, як мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). При цьому, учасники, які мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018, будуть позбавлені можливості подати свої пропозицію для участі у закупівлі.
Виходячи з того, що ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) включає в себе ДСТУ ISO 45001:2018, та з метою уникнення дискримінації, Замовник вимагає надати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані Вами сертифікати відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Разом з тим, з огляду на те, що предметом закупівлі є роботи пов’язані з ремонтом системи протипожежного захисту, які за своєю суттю є електромонтажними, Замовником прийнято рішення щодо надання сертифікатів із сферою діяльності стосовно монтажу устаткування та електромонтажних робіт.
Окрім того, маємо намір зазначити, що Ваше твердження щодо дискримінаційної вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності. У разі встановлення нами як замовником вимоги щодо надання, як Ви вимагаєте, сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), такі дії будуть незаконними та дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть брати участь лише ті учасники, як мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). При цьому, учасники, які мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018, будуть позбавлені можливості подати свої пропозицію для участі у закупівлі.
Виходячи з того, що ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) включає в себе ДСТУ ISO 45001:2018, та з метою уникнення дискримінації, Замовник вимагає надати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018.
Щодо формування кошторисної документації
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:57
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:18
Додаток №5 до тендерної документації Технічне завдання містить лише обсяг та види робіт, що унеможливлює прорахувати потенційному Учаснику не тільки ціну тендерної пропозиції, але і собівартість.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", який був затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво).
Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Так згідно п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (цитуємо) «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів:
6.2.1. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів(підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див.5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.»
Згідно зі ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Згідно ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
Отже, дана вимога є дискримінаційною, та обмежує право на участь у даній закупівлі з огляду на те, що потенційний учасник не зможе для участі у даній закупівлі виконати вимогу Замовника, а саме скласти кошторисну документацію відповідно до Технічного завдання та з урахуванням вимог тендерної документації, та чинного законодавства.
Таким чином, для можливості виконання учасниками вимог щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупiвлi та надання розрахунку вартості робіт, просимо розмістити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін (на розсуд Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Тендерна документація, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, тендерна документація містить порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції. З огляду на це, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Тендерна документація, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, тендерна документація містить порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції. З огляду на це, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:06
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:19
Згідно Додатку №3 до тендерної документації: З урахуванням строків виконання робіт, передбаченими п.4.4. Розділу І тендерної документації та обсягів робіт, що визначені у Додатку 3 до тендерної документації, мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та на яких надаються документи, згідно з цим пунктом, має складати сім осіб.
Даний вид робіт згідно умов закупівлі виконується на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, а саме п.1 передбачає:
Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Отже, ліцензійними умовами не передбачається наявність семи працівників.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджена численними рішеннями АМКУ.
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у Додатку 5 до тендерної документації, які потрібно виконати до кінця поточного року.
Враховуючи, що Замовник є бюджетною установою, фінансування якого здійснюється в межах одного бюджетного періоду, який збігається з календарним роком (відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду), та значний обсяг робіт, який потрібно виконати до закінчення календарного року, Замовник прийняв рішення про встановлення вимоги стосовно кількості працівників. Вважаємо таке рішення є обґрунтованим та законним.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у Додатку 5 до тендерної документації, які потрібно виконати до кінця поточного року.
Враховуючи, що Замовник є бюджетною установою, фінансування якого здійснюється в межах одного бюджетного періоду, який збігається з календарним роком (відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду), та значний обсяг робіт, який потрібно виконати до закінчення календарного року, Замовник прийняв рішення про встановлення вимоги стосовно кількості працівників. Вважаємо таке рішення є обґрунтованим та законним.
незаконна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:11
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:19
Згідно Додатку №3 до тендерної документації: У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати внутрішній електронний або паперовий ковід-сертифікат.
Вважаємо незаконною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав учасника цією вимогою пояснюється наступним.
ПРАЦІВНИКИ учасника, що будуть залучатися до виконання робіт на об’єкті Замовника не мають ковід сертифікатів та надали заяви-відмови щодо вакцинування.
Зважаючи на вказані дискримінаційні вимоги, потенційний учасник не зможе взяти участь у даній закупівлі відповідно до чинної тендерної документації.
У той же час зазначаємо, що відповідно до статті 284 Цивільного кодексу України надання медичної допомоги фізичній особі, яка досягла чотирнадцяти років, провадиться за її згодою.
Статтею 43 Основ законодавства про охорону здоров’я України визначено, що для застосування методів діагностики, профілактики та лікування необхідна згода інформованого відповідно до статті 39 цих Основ пацієнта.
Частиною шостою статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» також передбачено, що повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об’єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та можливі поствакцинальні ускладнення.
Крім того, у пункті 3 своєї Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея Ради Європи закликає та рекомендує інформувати громадян про те, що вакцинація не є обов’язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації, а також забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вакцинацію.
Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно, зокрема від стану здоров’я, не допускається.
Крім цього, Дорожньою картою з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я від 24.12.2020 № 3018 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України 09.02.2021 № 213), встановлено, що вакцинація від коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, не вбачається правових підстав у роботодавця примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19.
Вважаємо, що Оскаржувана вимога суперечить самій меті публічних закупівель, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (преамбула Закону України «Про публічні закупівлі»).
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
15.10.2021 року відбулось позачергове засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. За результатами заслуханої доповіді голови Одеської ОДА та з урахуванням обговорення Комісією ТЕБ та НС вирішено встановити з 00 годин 00 хвилин 18 жовтня 2021 р. червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Одеської області. Також затверджено перелік заборон та обмежень в червоній зоні, проте обмеження не будуть застосовуватись, якщо у всіх відвідувачів (користувачів) та співробітників (організаторів) буде наявний зелений covid-сертифікат – тобто вони будуть повністю вакциновані проти коронавірусної хвороби.
Роботи за даною процедурою будуть проводитися у лікарні. З огляду на це, замовником прийнято міри щодо убезпечення хворих від коронавірусної хвороби та запобігання її розповсюдження. Просимо відповідально поставитися до життя та здоров’я персоналу та осіб, яких вони обслуговуємо.
15.10.2021 року відбулось позачергове засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. За результатами заслуханої доповіді голови Одеської ОДА та з урахуванням обговорення Комісією ТЕБ та НС вирішено встановити з 00 годин 00 хвилин 18 жовтня 2021 р. червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Одеської області. Також затверджено перелік заборон та обмежень в червоній зоні, проте обмеження не будуть застосовуватись, якщо у всіх відвідувачів (користувачів) та співробітників (організаторів) буде наявний зелений covid-сертифікат – тобто вони будуть повністю вакциновані проти коронавірусної хвороби.
Роботи за даною процедурою будуть проводитися у лікарні. З огляду на це, замовником прийнято міри щодо убезпечення хворих від коронавірусної хвороби та запобігання її розповсюдження. Просимо відповідально поставитися до життя та здоров’я персоналу та осіб, яких вони обслуговуємо.
незаконна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:20
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:20
Згідно п 1.1.7. розділу ІІІ документації: учасник має надати декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2021 року на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, або дозвіл на зазначені роботи, у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область;
Важаємо дану вигшу необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною Порушення прав учасника цією умовою пояснюється наступним.
Відповідно до п.21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107:
«Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.»
Згідно Додатку 8 до даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) (додається до скарги, як доказ, додаток _ до скарги) у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки зазначається:
«за місцезнаходженням роботодавця _______________________________________
(адреса)
та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта _______________________
(адреса)
або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється ___________________ ___________________________________________________________________________,
(регіон, область тощо)
та підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця)»
Таким чином, форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з додатком 8 Порядку не передбачене обов'язкове зазначення адреси об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги та обов'язкове зазначення міста (область), де знаходиться об’єкт (-и) Замовника.».
Не існує жодного нормативно-правового акту, який би встановлював вимогу в графі місце виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази зазначити адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги або зазначити місто (область), де знаходиться об’єкт (-и) Замовника.».
Інакше, ніж прагненням безпідставно обмежити конкуренцію, створивши учасникам (у т.ч. Скаржнику) нічим не обумовлені перешкоди, неможливо, на наш погляд, пояснити Оскаржувану умову документації.
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовником встановлена дану вимогу.
Окрім того, варто зазначити, що відповідно до вказаного Вами п.21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107, строк отримання такої ліцензії складає 5 робочих днів, що значно перевищує строк надання пропозицій. З огляду на це, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовником встановлена дану вимогу.
Окрім того, варто зазначити, що відповідно до вказаного Вами п.21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107, строк отримання такої ліцензії складає 5 робочих днів, що значно перевищує строк надання пропозицій. З огляду на це, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
незаконна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:20
Згідно додатку №3 Замовник вимагає надати: копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 Внутрішній аудитор системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоровя та безпекою праці у відповідності до стандартів ДСТУ ISO.
Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком. Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі. Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаного Вами сертифікату. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документу, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаного Вами сертифікату. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документу, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку.
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:32
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 14:20
Згідно вимог тендерної документації (п.3 розділу 6): Учасниками торгів до складу пропозицій подається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами замовника, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (у разі наявності). Учасниками торгів проект договору подається без зазначення початкової ціни пропозиції.
Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинить наступне відхилення такої пропозиції.
Натомість проект договору містить п.2.1, в якому учасник має зазначити дату виконання робіт, яку наперед неможливо ніяким чином визначити. А також п.4.2 в якому учасник має зазначити суму авансу, яка яку наперед не відома.
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо про таке.
Дата виконання робіт та сума авансу, які необхідно заповнити, визначаються кожним учасником самостійно. Разом з тим, зазначаємо, що ці пункти не є істотними умовами договору, тому у разі внесення змін до даних пунктів під час укладення договору не буде порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо про таке.
Дата виконання робіт та сума авансу, які необхідно заповнити, визначаються кожним учасником самостійно. Разом з тим, зазначаємо, що ці пункти не є істотними умовами договору, тому у разі внесення змін до даних пунктів під час укладення договору не буде порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-08-006445-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 19 жовтня 2021 20:40
Дата подання: 19 жовтня 2021 20:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2021 09:20
рішення від 21.10.2021 № 23844.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2021 09:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2021 № 24567.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2021 15:17
Рішення від 29.10.2021 № 24567.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до ТД відповідно до Рішення Антимонопольного комітету України № 24567-р/пк-пз від 29.10.2021р та мотивувальну частину цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2021 16:15
Номер скарги: UA-2021-10-08-006445-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 29 листопада 2021 17:37
Дата подання: 29 листопада 2021 17:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2021 16:24
рішення від 02.12.2021 № 26831.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2021 16:23
інформація про резолятивну частину рішення від 13.12.2021 №27520.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 11:04
рішення від 13.12.2021 №27520.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2021 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, порушення усунуто.
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2021 17:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
9 988 777,00
UAH з ПДВ
|
9 988 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
11 203 856,77
UAH з ПДВ
|
11 203 856,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" |
11 281 654,00
UAH з ПДВ
|
11 281 654,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
11 203 856,77
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 16:50
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
11 203 856,77
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 16:56
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" #39612611 |
Рішення скасоване |
11 281 654,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 16:56
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Рішення скасоване |
9 988 777,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 16:56
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Відхилено |
9 988 777,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 17:01
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Відхилено |
11 203 856,77
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 16:04
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" #39612611 |
Відхилено |
11 281 654,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 16:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 січня 2022 16:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі