Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Хлор рідкий в контейнерах)
Code DK 021: 2015 – 24310000-0 (Liquid chlorine in containers)
Code DK 021: 2015 – 24310000-0 (Liquid chlorine in containers)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-02-06-003015-b ● fcbc654d397b4aefba66283deda5c0df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33855098 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Kamianskyi Miskvodokanal" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady" |
National ID: | 33855098 |
Contact point: |
Kozynets Olga +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Additional contacts: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,28% |
Publication date: | 06 лютого 2020 15:48 |
Enquiries until: | 03 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,28 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 тонни
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. Лохвицького, 29, вул. Дорожна, 58, вул. Індустріальна, 30 вул. Дорожна, 58, вул. Індустріальна, 30,
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Liquid chlorine in containers
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються Покупцем протягом 30-ти календарних днів з дня отримання Товару від Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 16:28 |
Тендерна документація.doc | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 2 Відсутність підстав ст. 17 Закону.docx | |
05 березня 2020 16:08 |
Оголошення на англ.docx | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 3 Технічні, якістні та кількістні характеристики.doc | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 5 Цінова пропозиція.docx | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 6 Проект договору.doc | |
05 березня 2020 16:08 |
Додаток № 4 Інформаційна довідка.docx | |
05 березня 2020 16:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
07 лютого 2020 10:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 13:16
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:28
відповідно до Додатку 3 документації, Замовник зазначає, що "Задля відповідності за конфігурацією типу, розміру та діаметру різьби приєднувальних пристроїв дільниць Замовника контейнери Учасника повинні бути укомплектовані двома запірними кутовими вентилями Ду15 Ру25 з вихідною різьбою 1''.
Яким документом у складі тендерної пропозиції Учасник має підтвердити, що запірна арматура буде відповідати заявленим вимогам Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Вимоги тендерної документації Замовника щодо комплектації контейнерів Учасника двома запірними кутовими вентилями Ду15 Ру25 з вихідною різьбою 1'' обумовлені дотриманням технологічних вимог підключення трубопроводу рідкого хлору до контейнеру у відповідності до схеми підключення та технічною можливістю приєднання контейнера. Відсутність необхідної запірної арматури унеможливлює виконання обов’язків постачальником за договором про закупівлю та може призвести до непередбачуваних наслідків.
Саме окремою довідкою з інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник гарантує відповідність усіх технічних характеристик предмета закупівлі та тієї, що Ви зазначили у своєму зверненні зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні погодитися з умовами проекту договору відповідно до Додатку №6 (Проект договору) до тендерної документації, де так само прописані технічні вимоги до запірної арматури контейнерів.
Саме окремою довідкою з інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник гарантує відповідність усіх технічних характеристик предмета закупівлі та тієї, що Ви зазначили у своєму зверненні зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні погодитися з умовами проекту договору відповідно до Додатку №6 (Проект договору) до тендерної документації, де так само прописані технічні вимоги до запірної арматури контейнерів.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 13:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:30
Додаток 3 встановлює вимоги щодо надання документів про якість, в тому числі, копію діючого договору про отримання хлору з заводом-виробником (надається у разі, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником).
Яким чином Учаснику потрібно підтвердити що договір укладений саме з виробником, а не з постачальником, який не є виробником?
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на хлор рідкий, який містить графу із зазначенням саме виробника товару, що пропонується до постачання.
До умов тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 10:16
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:57
Умовами тендерної документації Додаток №3 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено надання учасником :
- , Копію діючого договору про отримання хлору з заводом-виробником (надається у разі, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником);
Копію діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі (не меньше ніж 97 т.). Якщо учасник розливає хлор власними силами, він надає підтверджуючі документи (на свій розсуд).
Оригінал гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, датованого не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі (надається, якщо Учасник не є виробником товару, що закуповується.)
Дані вимоги вважаємо дискримінаційними так як вони позбавляють можливості брати участь у закупівлві підприємств, які не мають прямого договору на постачання хлору з заводом-виробником, що в свою чергу знижує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу щодо надання копії діючого (до кінця 2020 року) договору поставки хлору з заводом-виробником або з постачальником чи з хлорпреливним підприємством (станцією), яке являється постачальником хлору.
Наше підприємство має укладені (дійсні) договіри з хлорпереливним підприємством на поставку вже розлитого хлору рідкого в необхідній кількості та на користування хлорною тарою ( контейнерами та балонами).
Чи достатньо для підтвердження виконання вимоги Замовника про надання копії діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі, надати скан-копії договорів з хлорпереливною станцією на поставку вже розлитого хлору та /або договору на користування хлорною тарою? Просимо внести відповідні зміни
Також просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, або внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу щодо надання гарантійного листа або від завода-виробника або від постачальника чи від хлорпереливного підприємства(станції), яке являється постачальником хлору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, звертаємо Ващу увагу на закупівлю UA-2019-05-28-001916-c, в якій міститься рішення Постійно діючої адміністративна колегія АМКУ стосовно вимог Замовника надати Учасником у складі своєї тендерної пропозиції саме копію діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі (не меньше ніж обсяг закупівлі) та оригінал гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, датованого не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі (надається, якщо Учасник не є виробником товару, що закуповується.) Данні вимоги Замовника не були визнані Постійно діючою адміністративною колегію АМКУ як дискримінаційні та Скарга учасника не була задоволена у цій частині.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
До умов тендерної документації
Дата подання: 28 лютого 2020 11:21
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:18
Вимогами тендерної документації Додатком 3 визначено, що постачання хору рідкого на комплекс з експлуатації очисних споруд каналізації (лівий берег) (вул. Індустріальна, 30) та дільницю з експлуатації водопровідних насосних станцій (вул. Лохвицького, 29) повинно здійснюватися автотранспортом ширина якого не більше 2900 мм, висота не більше 3400 мм. Вантажна платформа транспортного засобу має бути доступна зверху для вивантаження контейнерів (без тенту, жорсткого верху, або зі знімним верхом). Повинні використовуватись транспортні засоби без причепа або напівпричепа. Просимо пояснити яким чином діяти потенційним Учасникам, які мають спеціалізований автотранспорт з усіма дозвільними документами для перевезення небезпечного вантажу – хлору рідкого, проте габарити автотранспорту не підходять під вимоги визначені Замовником? Яким документом мають підтверджуватись дотримання всіх вимог Замовника щодо спеціалізованого транспорту? Таким чином, Учасник повинен укладати додаткові договори на надання послуг перевезення або оренду транспортного засобу, що є обтяжуючою та дискримінаційною умовою по рівнянню до Учасника під якого прописані конкретні вимоги Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є її ефективність. Ефективність від закупівлі хлору рідкого в контейнерах полягає саме в його відповідності якості та можливості його використання у технологічному процесі, який наше підприємство не в праві порушувати, або підлаштовувати під кожного постачальника окремо.
Хлораторні комплекси з очисних споруд каналізації (лівого і правого берега) та хлораторна дільниця з експлуатації насосної станції водопроводу були побудовані у 70-х роках минулого століття тому вимоги, щодо габаритів транспортних засобів базуються на фактичних розмірах будівель
Звертаємо Ващу увагу на закупівлю UA-2019-05-28-001916-c, в якій міститься рішення Постійно діючої адміністративна колегія АМКУ стосовно вимог Замовника щодо постачання Учасником хору рідкого на комплекс з експлуатації очисних споруд каналізації (лівий берег) (вул. Індустріальна, 30) та дільницю з експлуатації водопровідних насосних станцій (вул. Лохвицького, 29) автотранспортом ширина якого не більше 2900 мм, висота не більше 3400 мм.; з вантажною платформою транспортного засобу, що доступна зверху для вивантаження контейнерів (без тенту, жорсткого верху, або зі знімним верхом), без причепа або напівпричепа. Данні вимоги Замовника не були визнані Постійно діючою адміністративною колегію АМКУ як дискримінаційні та Скарга учасника не була задоволена у цій частині.
Такі вимоги Замовника грунтуються тільки на неможливості прийому хлору, що буде постачатися транспортним засобом, з габаритами, що не відповідають фактичним розмірам будівель хлораторних Замовника.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є її ефективність. Ефективність від закупівлі хлору рідкого в контейнерах полягає саме в його відповідності якості та можливості його використання у технологічному процесі, який наше підприємство не в праві порушувати, або підлаштовувати під кожного постачальника окремо.
Хлораторні комплекси з очисних споруд каналізації (лівого і правого берега) та хлораторна дільниця з експлуатації насосної станції водопроводу були побудовані у 70-х роках минулого століття тому вимоги, щодо габаритів транспортних засобів базуються на фактичних розмірах будівель
Звертаємо Ващу увагу на закупівлю UA-2019-05-28-001916-c, в якій міститься рішення Постійно діючої адміністративна колегія АМКУ стосовно вимог Замовника щодо постачання Учасником хору рідкого на комплекс з експлуатації очисних споруд каналізації (лівий берег) (вул. Індустріальна, 30) та дільницю з експлуатації водопровідних насосних станцій (вул. Лохвицького, 29) автотранспортом ширина якого не більше 2900 мм, висота не більше 3400 мм.; з вантажною платформою транспортного засобу, що доступна зверху для вивантаження контейнерів (без тенту, жорсткого верху, або зі знімним верхом), без причепа або напівпричепа. Данні вимоги Замовника не були визнані Постійно діючою адміністративною колегію АМКУ як дискримінаційні та Скарга учасника не була задоволена у цій частині.
Такі вимоги Замовника грунтуються тільки на неможливості прийому хлору, що буде постачатися транспортним засобом, з габаритами, що не відповідають фактичним розмірам будівель хлораторних Замовника.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 березня 2020
Найменування: | Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33855098 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне Підприємство "Логос" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
3 439 773,65
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 11:29
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2021 16:29
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:34
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 11:09
|
Повідомлення №1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:05
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 14:36
|
Договір №33-20-167-20.pdf | укладений |
06 квітня 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, внесені до Договору №33/20-167/20 від 06.04.2020р., перелічені у Повідомленні про внесення змін до договору та Додатковій угоді №1 від 23.06.2020р., що надаються на оприлюднення. |
Номер договору про закупівлю: | 33/20-167/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо закупівлі товару під кодом ДК 021:2015 – 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах) до 31 березня 2021 року – строк, достатній для проведення процедури закупівлі вказаного предмету закупівлі на початку 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 33/20-167/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в редакції станом до 19.04.2020 р.) та пунктами 10.2., 10.4., 10.5. Договору на закупівлю хлору рідкого № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р., уклали додаткову угоду про нижченаведене: 1. За Договором у 2020 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 14,25 т. за ціною - 35 461,58 з ПДВ, на загальну суму - 505 327,51 грн. та 43,70 т. за ціною - 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму - 1 378 228,08 грн., а всього за договором - 57,95 т на загальну суму 1 883 555,59 з ПДВ. 2.Сторонами досягнуто згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та у зв’язку з цим вартість цієї Додаткової угоди становить – 376 711,11 грн. (Триста сімдесят шість тисяч сімсот одинадцять гривень 11 копійок), з ПДВ. 3. В пункті 1.3. договору внести зміни з фактичними та додатковими обсягами закупівлі Товару: «1.3. Загальна кількість Хлору рідкого у контейнерах, що підлягає поставці за цим Договором, складає у 2020 році – 57,95 тон; у 2021 році – 11,94 тон…». 4. У зв’язку з зміною обсягу закупівлі Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.2 Договору викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору складає 2 260 266,70 грн. (Два мільйони двісті шістдесят тисяч двісті шістдесят шість гривень 70 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 376 711,11 грн.». 5. Додаток № 1 до договору № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р. загальну орієнтовну заявку по кількості рідкого хлору в контейнерах по дільницям КП «Кам’янський водоканал» ДОР» доповнити обсягами на 2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 33/20-167/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись положеннями пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в редакції станом до 19.04.2020 р.) та пунктами 1.4., 10.4., 10.5. Договору на закупівлю хлору рідкого № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р., дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі та уклали дану додаткову угоду про нижченаведене: 1. За Договором у 2020 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 14,25 т. за ціною - 35 461,58 з ПДВ, на загальну суму - 505 327,51 грн. та 43,70 т. за ціною - 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму - 1 378 228,08 грн., За Договором у 2021 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 10,45 т. за ціною – 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму – 329 576,28 грн. Всього за договором - 68,4 т на загальну суму 2 213 131,87 з ПДВ. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.2 Договору викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору складає 2 213 131,87 грн. (Два мільйони двісті тринадцять тисяч сто тридцять одна гривня 87 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 368 855,31 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 33/20-167/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |