Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 42155106 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого,32 |
Контактна особа: |
Ханданик Світлана Володимирівна 0673167556 tender_ubgkg@srvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 452 383,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 523,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі актів наданих послуг та виставленого рахунка протягом 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 17:44 |
77310000-4_ПД.doc | |
02 квітня 2021 17:44 |
77310000-4_ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-05-000001 ● 51716915955240e9aac05ed26040315c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:42 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-04-02-007316-b 04.04.2021 Управління благоустрою та житлово-комунального господарства виконкому Саксаганської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 42155106) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-19 10:59:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-007316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Замовником у п.1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а лише наголошено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі?
2. Чому Замовником у п.3 розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі? Зазначене суперечить частині четвертій статті 41 Закону де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Також, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
3. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 15:36:02
Про надання пояснень
1. Щодо інформації зазначеної в тендерній документації відповідно до вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону в редакції від 23.01.2021, а саме: не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій в тендерній документації під час проведення закупівлі послуг ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-007316-b).
Тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим, Наказом Мінекономрозвитку України від 13 квітня 2016 року № 680 затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається Замовником.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена частиною 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та частини 3 статті 22 Закону. Відтак, згідно пункту 14 частини 2 Закону, Тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі, про що зазначено у пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій», а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі.». Зокрема, Замовником вказано посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення публікації, Замовником вносяться основні дані про закупівлю. Після, чого формується оголошення про закупівлю із зазначенням інформації про предмет, період уточнення, період оскарження, період прийому, у тому числі й кінцевий строк подачі пропозиції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.04.2021 00:00».
2. Щодо інформації, зазначеної в Тендерній документації, яка суперечить частині четвертій статті 41 Закону де визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, а саме: «Чому Замовником у п.3 розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі.»
Відповідно до пункту 8 частини2 статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Дана інформація зазначена у пункті 3 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зокрема: «…Зміна умов договору про закупівлю здійснюється у порядку визначеному статтею 41 Закону та умовами цієї Документації. Умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту.»
Разом з тим, пунктом 4 вище вказаного розділу, визначено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору про закупівлю визначаються згідно з чинним законодавством, що регулює істотні умови даного виду договору. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 Закону. Зміни до договору про закупівлю оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди до договору.». Зазначений розділ за змістом відповідає нормам статті 41 Закону. Слід зазначити, що даною нормою встановлено заборону на зміну істотних умов договору (предмет, ціна, строк виконання робіт, тощо), а не на формальне викладення пунктів та розділів проекту договору, який є додатком до тендерної документації.
Разом з тим, Закон не містить заборони на уточнення редакції пунктів проекту договору при погодженні його умов між замовником та переможцем торгів, якщо внаслідок цього не змінюються істотні умови договору. Таким чином, інформація зазначена у пункті 3 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації не може суперечити частині четвертій статті 41 Закону. Крім того, станом на 23. 04 .2021 договір про закупівлю за результатами аукціону ще не укладено, тому визначити що істотні умови договору про закупівлю відрізняються/не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі не можливо.
Щодо «частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі», у пункті 2 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації зазначено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Зазначений розділ за змістом відповідає нормам пункту 6 статті 33 Закону.
3. «Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». Дана інформація зазначена у пункті 1 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зокрема: «Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.». Зазначений розділ за змістом відповідає нормам пункту 2 статті 32 Закону.
Підсумовуючи викладене, повідомляємо про відсутність порушень в діях Замовника під час проведення закупівлі послуг ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно протоколу від 30.04.2021 відмінено торги на закупівлю Послуг з озеленення та утримання земельної ділянки за адресою:вул.В.Великого,32, за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень .
2021-05-07 11:01:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КАНІБОР ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
407 144,70
UAH з ПДВ
|
407 144,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" |
429 763,88
UAH з ПДВ
|
429 763,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" #2890908148 |
Очікує рішення |
429 763,88
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:32
|
|
КАНІБОР ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3125013494 |
Відхилено |
407 144,70
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 16:59
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 10:45 |
Кінець періоду оскарження: | 18 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) за результатом моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення та утримання земельної ділянки за адресою:вул.В.Великого,32) (Наказ 08.04.2021 № 161 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель). |
07 травня 2021 10:45
|
Електронний підпис |
07 травня 2021 10:44
|
Протокол 73 відміна.pdf |