Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:40 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:40 |
Очікувана вартість: | 8 774 262,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 742,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 та п. 2 розділу 3 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в Тендерній документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43871 грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43871 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору: - 5 відсотків вартості договору; - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківські реквізити замовника: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради Місцезнаходження замовника: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 Код ЄДРПОУ: 03344065 р/р № UA543223130000026002000018677 в АТ “Укрексімбанк” МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Учасником/Підрядником своїх зобов'язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ- 2в, протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 3.4. Після підписання акту приймання-передачі об’єкта після реконструкції за Договором Замовник оплачує решту загальної вартості виконаних робіт, що не перевищує 95% вартості робіт за договором. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду. У разі виявлення Замовником фактів гарантійних випадків протягом 90 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, оплата кінцевої суми у розмірі 5 % від загальної вартості виконаних робіт за цим договором не відбувається до повного усунення недоліків Підрядником | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 3-2 підсумкова відомість ресурсів І черга.xls | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 6 гарантійний лист.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 3-3 відомість обсягів робіт ІІ черга.xls | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 3-4 Підсумкова відомість ресурсів ІІ черга.xls | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
ТД Роботи Лісове.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 7 Форма банківської гарантії.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 3-1 відомість обсягів робіт І черга.xls | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 2 п. 47 Особливостей та ін..doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc | |
09 жовтня 2023 11:40 |
Зміни.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000067 ● 0003567e7b5343c7aa8cefeec4819638
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 20:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2023
№ 67-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-10-09-000381-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 12:39:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-000381-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію, встановлено, що учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічного договору, а саме: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пп.3.1.2) та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (пп.3.1.3)»
Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до підпункту 3.1.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати сертифікат про завершення робіт виданий Замовником.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» відсутній сертифікат про завершення робіт виданий Замовником, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 09:07:37
Відповідь на запит
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Будівництво водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі розробленого проєкту Житомирським колективним підприємством по проектуванню цивільного і промислового будівництва «Житомирпроект».
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі експертного звіту проекту, здійсненого Філією ДП «Укрдержбудекспетиза» у Житомирській області.
Щодо відсутності сертифікату про завершення робіт виданого Замовником в пропозиції Учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» повідомляємо, що форма та складання зазначеного документу не встановлена і не передбачена чинним законодавством України, тому в складі пропозиції він був наданий в довільній формі та міститься у файлі «Аналогічні договори+ підтвердження.PDF».
З іншого боку відповідно до п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Оскільки Особливостями не встановлено окремий порядок щодо подяння/не подання документів, що не передбачені законодавством для учасників, слід керуватися Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином відповідно до п. 11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
На підставі викладеного пропозиція ТОВ «КСМ-ГРУП» була правомірно не відхилена та законно визнана переможцем процедури закупівлі.
Додаток:
- Експертний звіт Філії ДП «Укрдержбудекспетиза» у Житомирській області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Вашу вимогу, повідомляємо, що Договір укладений між КП "Житомирводоканал" та ТОВ "КСМ-ГРУП" № 953 від 15.11.2023р. розірвано. Скан-копія Додаткової угоди у вкладенні.
2023-12-11 13:51:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.11.2023 № 953.
2023-12-11 14:24:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІНЖИНІРИНГ ХОЛДІНГ" |
6 776 547,68
UAH з ПДВ
|
6 776 547,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" |
8 626 427,03
UAH з ПДВ
|
8 626 427,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІНЖИНІРИНГ ХОЛДІНГ" #42009739 |
Відхилено |
6 776 547,68
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 10:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП" #35508002 |
Переможець |
8 626 427,03
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 09:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2023 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 13:47
|
Допугода КСМ розірвання.pdf | укладений |
11 грудня 2023 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 15:40
|
Договір Лісове КСМ.pdf | укладений |
20 листопада 2023 15:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 листопада 2023 — 10 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.11.2023 № 953, |