Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Current average repairs area of the local highway O-07-09-04 Rakhiv-Bogdan-Luhy on the area km 1+500 – km 21+600 Rakhiv district Transcarpathian region. Correction» (DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» |
Код ЄДРПОУ: | 30015189 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, вул. Насипна, 46/1 |
Контактна особа: |
Чаварга Віктор Іванович +380312237138 budkomplekttorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Transcarpathian Regional Council "Budkomplekttorg" |
National ID: | 30015189 |
Contact point: |
Panina Zhanna Mykolaivna +380312237138 budkomplekttorg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 64 486 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 322 431,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 15:27 |
Enquiries until: | 14 липня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 64 486 373 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 322 432 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 15:54 |
Перелік змін до ТД.docx | |
16 липня 2020 15:54 |
Оголошення англ мова.doc | |
16 липня 2020 15:54 |
Тендерна документація Рахів нова редакція.docx | |
18 червня 2020 16:13 |
rpzРахБЛ.xls |
16 липня 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2020 15:54 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
16 липня 2020 15:54 |
Оголошення англ мова.doc
|
||||||
16 липня 2020 15:54 |
Тендерна документація Рахів нова редакція.docx
|
||||||
18 червня 2020 16:13 |
rpzРахБЛ.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000029 ● 8e54d2fcc8884466979bdedaab45676d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2020-06-18-001889-a 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-29 16:08:48
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 352 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводилась комунальним підприємством Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2020-06-18-001889-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» (далі – ТОВ «МЕГО ЛТД») умовам пункту 1.2.2. Розділу І «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщеної в електронній системі закупівель, надано виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.07.2020 № 29-07-2020/14 (до якої включено коток дорожній самохідний HAMM/GRW280-16) та лист-підтвердження про не заперечення використання машин, механізмів та техніки учасником за предметом закупівлі від 29.07.2020 № 29-07-2020/2 на вказану техніку
від надавача послуг техніки товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» (далі – ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД») (згідно договору про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 32-30/06-ПТ, який укладено між ТОВ «МЕГО ЛТД» (замовник) та ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД» (виконавець). Разом з тим, згідно договору оренди транспортних засобів від 03.01.2019 № 3, який укладено між фізичною особою-підприємцем Надорожним Миколою Миколайовичем (далі – ФОП Надорожний Микола Миколайович) (орендодавець) та ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД» (орендар) та відповідно до свідоцтва про реєстрацію машини на коток дорожний марки HAMM GRW280-16 власником останнього є Надорожний Микола Миколайович. Тим самим, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» не надав лист-підтвердження від орендодавця, а саме, ФОП Надорожного Миколи Миколайовича?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» умовам пункту 1.2.2. Розділу І «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як останнім надано виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.07.2020 № 29-07-2020/14 (до якої включені трактор колісний ЮМЗ-6 та трактор гусеничний Т-130) та лист-підтвердження про не заперечення використання машин, механізмів та техніки учасником за предметом закупівлі від 06.07.2020 № 06-07-2020/2 на вказану техніку від надавача послуг техніки товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРОБУД-Р» (далі – ТОВ «ПРОГРОБУД-Р) (згідно договору про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 3006-НП, який укладено між ТОВ «МЕГО ЛТД» (замовник) та ТОВ «ПРОГРОБУД-Р (виконавець). Разом з тим, згідно договору оренди автотранспортної техніки від 10.07.2019 № 2, який укладено між фізичною особою-підприємцем Клименковою Наталією Іванівною (далі – ФОП Клименкова Наталія Іванівна) (орендодавець) та ТОВ «ПРОГРОБУД-Р (орендар) та відповідно до свідоцтв про реєстрацію машин на трактор гусеничний марки Т-130 та трактор колісний марки ЮМЗ-6 власником останніх є Клименкова Наталія Іванівна. Тим самим, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» не надав лист-підтвердження від орендодавця, а саме, ФОП Клименкової Наталії Іванівни?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» умовам абзацу 6 Примітки до Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність якості на щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт (фракцiя 10-20 мм), на щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт (фракцiя 20-40 мм), на щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт (фракцiя 40-70 мм), а саме марки М1000 i бiльше?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГО ЛТД» умовам абзацу 6 Примітки до Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації, тоді як згідно Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам від 22.07.2020 № 22-07-2020/10 та сертифікатів відповідності, що зареєстровані у Реєстрі за № UA.P.000401-19 та UA.1O210.00157-18, надано на пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт фракція понад 0-5 мм, понад 0,63-2 мм, понад 2-5 мм, замість надання відповідних документів, що підтверджують якість на щебінь-висівки (фракція 0-5 мм)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-03 16:07:33
Пояснення в межах моніторингу закупівлі
У межах проведення моніторингу закупівлі "Поточний середній ремонт ділянки автомобільної дороги місцевого значення О -07-09-04 Рахів-Богдан-Луги на ділянці км 1+500 - км 21+600, Рахівського району Закарпатської області. Коригування"( Код за ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь), затвердженого наказом № 352 від 16.10.2020 Південного офісу Держаудитслужби України, надаємо наступні пояснення щодо проведення процедури закупівлі:
Відповідь на 1 питання.
Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження наявності/залучення спецтехніки Учаснику, що буде залучена для виконання умов договору необхідно надати листи-підтвердження від орендодавця або лізингодавця про не заперечення використання його машин, механізмів та техніки Учасником за предметом закупівлі.
На виконання п. 1.2.2 Учасник надав лист-підтвердження про незаперечення використання машин, механізмів та техніки учасником за предметом закупівлі від 29.07.2020 № 29-07-2020/2.
Замовник розцінює вказаний лист таким, що відповідає вимогам п. 1.2.2 Додатку 2 Тендерної документації тому, що договір про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 32-30/06-ПТ, який укладено між ТОВ «МЕГО ЛТД» (замовник) та ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД» (виконавець) за своєю природою є договором оренди транспортного засобу із екіпажем, що передбачений ст. 798 Цивільного кодексу України. Згідно ст. 798 ЦК України предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує. Сторони можуть домовитися про надання наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу.
З аналізу положень договору про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 32-30/06-ПТ випливає, що такий є договором оренди, а не послуг.
Тому орендодавцем за цим договором є ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД», який обґрунтовано надав як орендодавець відповідний лист-підтвердження у контексті п. 1.2.2. Додатку 3 Тендерної документації.
У даному випадку для виконання вимог п. 1.2.2 Додатку 3 Тендерної документації також не має значення та обставина, що ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД» також орендує відповідну спецтехніку у іншої особи, бо у відносинах із Учасником тендеру виступає все рівно як орендодавець. Вказане випливає із положень ч. 3 ст. 774 ЦК України, яка зазначає, що до договору піднайму застосовуються положення про договір найму.
Тендерною документацією не встановлено обов’язку для учасника, який використовує спецтехніку не як власник надання у складі тендерної пропозиції листа-погодження безпосередньо від власника такої спецтехніки, а виключно від свого безпосереднього орендодавця.
Відповідь на 2 питання.
Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження наявності/залучення спецтехніки Учаснику, що буде залучена для виконання умов договору необхідно надати листи-підтвердження від орендодавця або лізингодавця про не заперечення використання його машин, механізмів та техніки Учасником за предметом закупівлі.
На виконання п. 1.2.2 Учасник надав лист-підтвердження про незаперечення використання машин, механізмів та техніки учасником за предметом закупівлі 06.07.2020 № 06-07-2020/2.
Замовник розцінив вказаний лист таким, що відповідає вимогам п. 1.2.2 Додатку 2 Тендерної документації тому, що договір про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 3006-НП, який укладено між ТОВ «МЕГО ЛТД» (замовник) та ТОВ «ПРОГРОБУД-Р (виконавець) за своєю природою є договором оренди транспортного засобу із екіпажем, що передбачений ст. 798 Цивільного кодексу України. Згідно ст. 798 ЦК України предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує. Сторони можуть домовитися про надання наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу.
З аналізу положень договору про надання послуг техніки від 30.06.2020 № 3006-НП випливає, що такий є договором оренди, а не послуг.
Тому орендодавцем за цим договором є ТОВ «ПРОГРОБУД-Р, який обґрунтовано надав як орендодавець відповідний лист-підтвердження у контексті п. 1.2.2. Додатку 3 Тендерної документації.
У даному випадку для виконання вимог п. 1.2.2 Додатку 3 Тендерної документації також не має значення та обставина, що ТОВ «ПРОГРОБУД-Р також орендує відповідну спецтехніку у іншої особи, бо у відносинах із Учасником тендеру виступає все рівно як орендодавець. Вказане випливає із положень ч. 3 ст. 774 ЦК України, яка зазначає, що до договору піднайму застосовуються положення про договір найму.
Тендерною документацією не встановлено обов’язку для учасника, який використовує спецтехніку не як власник надання у складі тендерної пропозиції листа-погодження безпосередньо від власника такої спецтехніки, а виключно від свого безпосереднього орендодавця.
Відповідь на 3 питання.
У складі тендерної пропозиції Учасником було надано сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «Рівнестандартметрологія» за № UA.1О190.00595-18 на продукцію щебінь щільний природний гранітний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фракцій 5-10 мм, 5-20 мм, 10-20 мм, 20-40 мм, 20-70 мм, 40-70 мм, що виробляється ТОВ «Вирівський кар’єр».
Поряд з цим Учасником було надано паспорти № 1270, 1271, 1272 від 24.09.2019 р. та № 141 від 26.02.2020 р. на щебінь, що виробляється ТОВ «Вирівський кар’єр», в яких відображено марку щебеню, що виробляється даним кар’єром, а саме марку М-1400.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Враховуючи, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції технічні паспорти на щебінь, виробництва ТОВ «Вирівський кар’єр», що за своїми характеристиками відповідає технічним вимогам, встановлених у Додатку 3 Тендерної документації, у Замовника з урахуванням положень ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» були відсутні обґрунтовані підстави вважати, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідь на 4 питання.
Відповідно до п. 6 Розділу 1, п. 29 Розділу 4, п. 69 Розділу 9, п. 86 Розділу 11 та п. 96 Розділу 12 Додатку 3 щебінь-висівки передбачались технічним завданням для укрiплення узбiччя товщиною 10 см.
Згідно Сертифікату відповідності № UA.P.000401-19 виробництво піску із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт фракція понад 0-5 мм, понад 0,63-2 мм, понад 2-5 мм відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-210:2101 (далі Стандарт).
Відповідно до п. 1.1 цей Стандарт поширюється на пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід із середньою густиною зерен понад 2000 кг/м3, що утворюється при виробництві щебеню відповідно до ДСТУ Б В.2.7-75 і ДСТУ Б В.2.7-204. Згідно п. 1.2 та 13.1 Стандарту пісок використовують в якості заповнювача під час виробництва важких бетонів, бетонних виробів, будівельних розчинів, будівельних сумішей, при упорядкуванні і плануванні територій, при виконанні дорожньо-будівельних та інших будівельних робіт.
Окремого стандарту для щебеню-висівки на даний час не прийнято.
Враховуючи, що пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід у відповідності до п. 1.2 та 13.1 Стандарту використовується при виконанні дорожньо-будівельних робіт, а також необхідність використання такого для укрiплення узбiччя, Замовником було враховано інформацію, яка зазначена Учасником про те, що вказаний ним матеріал є аналогічним тому, який підлягає використанню згідно технічного завдання Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не згідний з висновком про результати фінансового моніторингу процедури закупівлі, реалізовуючи своє право на оскарження 18.11.2020 Замовник звернувся в Закарпатський окружний адміністративний суд з відповідною позовною заявою (додається).
2020-11-19 17:04:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відкрито впровадження за номером 260/3794/20 від 23.11.2020 |
Дата публікації: | 24 листопада 2020 |
Документи:
24 листопада 2020 09:13
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг» |
Код ЄДРПОУ: | 30015189 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, вул. Насипна, 46/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:56
|
ПП "СТІК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕЛІТКОМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
54 168 555,00
UAH з ПДВ
|
39 998 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТКОМБУД" |
57 900 000,00
UAH з ПДВ
|
39 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
39 998 999,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:58
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 10:07
|
Договір підряду.pdf | укладений |
27 серпня 2020 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |