Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
4 140 600,00 UAH
UA-2021-03-23-008612-c ● fc93532715bd4d8987654838a30fe186
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 4 140 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 703,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) згідно документації.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обгрунтування: у замовника є необхідність у закупівлі послуг даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду надання послуг.
Сніданки для учнів 1-4 класів - 125 000 д/дні/
Сніданки для учнів 5-11 класів із числа дітей дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів із числа дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», учнів із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; учнів із числа дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі в Революції Гідності, діти внутрішньо-переміщених осіб.
3 700 д/дні.
Розгорнути
Згорнути
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обгрунтування: у замовника є необхідність у закупівлі послуг даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду надання послуг.
Сніданки для учнів 1-4 класів - 125 000 д/дні/
Сніданки для учнів 5-11 класів із числа дітей дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах, учнів із числа дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну допомогу малозабезпеченим сім’ям», учнів із числа дітей із сімей учасників антитерористичної операції та дітей із сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції; учнів із числа дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі в Революції Гідності, діти внутрішньо-переміщених осіб.
3 700 д/дні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128700 послуга
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату послуг. Розрахунки за надання послуг здійснюється на ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах можливої відстрочки платежу до 60 календарних днів з з моменту фактичного надання Послуг відповідно до актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 16:38 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
23 березня 2021 16:38 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc | |
23 березня 2021 16:38 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc | |
23 березня 2021 16:37 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ1.doc | |
23 березня 2021 16:34 |
Тендер послуги.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-23-008612-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Комунальне підприємство "Шкільне", Код ЄДРПОУ:19130066
Дата подання: 21 квітня 2021 16:43
Дата подання: 21 квітня 2021 16:43
Скарга на рішення Замовника
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів, з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) № UA-2021-03-23-008612-c від 23.03.2021р. (далі – Процедура Закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього та керуючись положенням ч.2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон про закупівлі), Комунальне підприємство «Шкільне» (далі – Скаржник), вирішив прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Згідно ст. 3 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. В аукціоні прийняли участь пропозиції Скаржника, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (Далі – Учасник 1) та КВПГХ Ірпінської міської ради (Далі – Учасник 2). В подальшому, за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5». Згідно Протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій від 15.04.2021р. Замовником було визнано пропозицію Учасника 1 найбільш економічно вигідною, та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16, вимогам встановленим ст. 17 Закону України «про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Вважаємо такі дії Замовника протиправними, такими що не відповідають вимогам ТД та Закону про закупівлі, з наступних підстав. Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В зв’язку з цим, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що такими діями було порушено його права та інтереси, таке рішення не відповідає Закону про закупівлі, протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав. Учасником було подано документи, що не відповідають ТД ( в частині надання меню), а Замовником не вчинено дій з його відхилення
1.Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» (Далі – Додаток 1) Тендерної документації (Далі – ТД) пункт 5 – «Учасник при наданні послуг надає примірне двотижневе меню, яке забезпечить виконання натуральних норм учнів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (додаток 7), погоджене з Головним управлінням Держспоживслужби». Всупереч даним вимогам, Учасник 1 у складі тендерної пропозиції подав Примірне двотижневе «Дабл меню» сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не вимагалось та не відповідає вимогам ТД (Додаток 1 ТД). Окрім цього, Учасником 1 було надано у складі пропозиції Примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не було погоджено в установленому порядку із Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, а саме відсутній підпис уповноваженої особи, який повинен бути згідно підпункту 23 – «Підпис» пункту 4.1. та пункту 4.4. частини 4. «Склад реквізитів документів» Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» затверджене наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 N 55, а також п. 22 та п. 63 Інструкції з діловодства та документування управлінської інформації в електронній та паперовій формі в Держпродспоживслужбі від 30 серпня 2019 року № 832. Також у супровідному листі Держпродспоживслужби в м. Києві №053.4510 від 25.03.21 не зазначено, що таке меню було погоджене. Таким чином, Учасником 1 не було надано погодженого в установленому порядку Примірного двотижневого меню сніданків, як того вимагає ТД!!!Тому при розгляді даної пропозиції Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, у зв’язку з невідповідністю документів умовам ТД. Зважаючи на вище викладене, Учасник не надав примірне двотижневе меню яке вимагалось ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п.4, п. 5 та п.6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1. Ненадання Учасником 1 договору на вивіз відходів згідно вимог ТД та порушення Замовником Закону про закупівлі в частині відхилення пропозиції 2. Згідно Додатку 1 ТД, п 4. Учасник повинен надати у складі пропозиції договір на вивіз відходів. Як свідчить аналіз вимог ТД, послуги з організації гарячого харчування будуть надаватись за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Печерського району м. Києва згідно дислокації, а тому відповідний договір (договори) повинні бути заключені із відповідними підприємствами, які будуть здійснювати вивезення відходів з місць надання послуг на території Печерського району м. Києва. Звертаємо увагу, що кожен учасник цієї закупівлі мав змогу підписати відповідні договори до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій, і що в подальшому, такі договірні відносини аж ніяк не створили б незручностей для підписантів. Однак, не зважаючи на це, Замовник не надав належної оцінки договорам, що були надані Учасником 1, а саме – Договір № 6071 укладений між Учасником 1 та ТДВ «Дніпрокомунтранс» згідно п. 1.2. якого вивіз сміття відбувається за адресами м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд.1, вул.. Юдіна, буд. 6, вул. Дмитра Яворницького, 14. Жодної адреси (згідно дислокації), за якими будуть надаватись послуги за умовами тендерної документації у вище зазначеному договорі не має, тому Учасний 1 не надав необхідного документу згідно умов ТД. Замовник не надав оцінку і другому договору № 04/01-2021, що був укладений між Учасником 1 та «Дніпровської міською організацією захисту тварин «Друг», з порушенням вимог чинного законодавства, що має ознаки фіктивності, що унеможливлює виконання Учасником 1 своїх зобов’язань згідно вимог ТД (частина 3 Додатку 1 до ТД). Також, предметом договору № 04/01-2021 є поводження з харчовими відходами, але аж ніяк не вивіз відходів, які включають в себе як харчові та к і тверді побутові відходи, що також не відповідає вимогам ТД. Додатково зазначаємо, що згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вище вказане об’єднання не здійснює жодної господарської діяльності та не має відповідного коду класифікації видів економічної діяльності (КВЕД), який би дозволяв вести таку господарську діяльність (витяг з реєстру додаємо). Водночас, здійснення діяльності щодо поводження та утилізації харчових та твердих побутових відходів потребує отримання спеціального дозволу, якого в наданих документах немає. Зважаючи на вище викладене, вважаємо, що Учасником не було надано документ який вимагається ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію в зв’язку з ненаданням необхідних документів, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п. 4, п. 5 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1. Подання Учасником недостовірних документів щодо осіб які будуть залучені до виконання договору та не відхилення Замовником такої пропозиції 3.Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Зважаючи на це, ми вважаємо, що Учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» свідомо ввів в оману та надав недостовірну інформацію наступного характеру. Так, частиною 5 Тендерної документації розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання Учасниками документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємст
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2021 12:04
Рішення від 23.04.2021 № 8885 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 12:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2021 № 9975.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:07
Рішення від 06.05.2021 № 9975.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2021 11:22
Номер скарги: UA-2021-03-23-008612-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Комунальне підприємство "Шкільне", Код ЄДРПОУ:19130066
Скарга на рішення Замовника
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів, з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) № UA-2021-03-23-008612-c від 23.03.2021р. (далі – Процедура Закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього та керуючись положенням ч.2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон про закупівлі), Комунальне підприємство «Шкільне» (далі – Скаржник), вирішив прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Згідно ст. 3 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. В аукціоні прийняли участь пропозиції Скаржника, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (Далі – Учасник 1) та КВПГХ Ірпінської міської ради (Далі – Учасник 2). В подальшому, за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5». Згідно Протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій від 15.04.2021р. Замовником було визнано пропозицію Учасника 1 найбільш економічно вигідною, та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16, вимогам встановленим ст. 17 Закону України «про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Вважаємо такі дії Замовника протиправними, такими що не відповідають вимогам ТД та Закону про закупівлі, з наступних підстав. Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В зв’язку з цим, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що такими діями було порушено його права та інтереси, таке рішення не відповідає Закону про закупівлі, протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав. Учасником було подано документи, що не відповідають ТД ( в частині надання меню), а Замовником не вчинено дій з його відхилення
1.Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» (Далі – Додаток 1) Тендерної документації (Далі – ТД) пункт 5 – «Учасник при наданні послуг надає примірне двотижневе меню, яке забезпечить виконання натуральних норм учнів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (додаток 7), погоджене з Головним управлінням Держспоживслужби». Всупереч даним вимогам, Учасник 1 у складі тендерної пропозиції подав Примірне двотижневе «Дабл меню» сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не вимагалось та не відповідає вимогам ТД (Додаток 1 ТД). Окрім цього, Учасником 1 було надано у складі пропозиції Примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не було погоджено в установленому порядку із Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, а саме відсутній підпис уповноваженої особи, який повинен бути згідно підпункту 23 – «Підпис» пункту 4.1. та пункту 4.4. частини 4. «Склад реквізитів документів» Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» затверджене наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 N 55, а також п. 22 та п. 63 Інструкції з діловодства та документування управлінської інформації в електронній та паперовій формі в Держпродспоживслужбі від 30 серпня 2019 року № 832. Також у супровідному листі Держпродспоживслужби в м. Києві №053.4510 від 25.03.21 не зазначено, що таке меню було погоджене. Таким чином, Учасником 1 не було надано погодженого в установленому порядку Примірного двотижневого меню сніданків, як того вимагає ТД!!!Тому при розгляді даної пропозиції Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, у зв’язку з невідповідністю документів умовам ТД. Зважаючи на вище викладене, Учасник не надав примірне двотижневе меню яке вимагалось ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п.4, п. 5 та п.6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1. Ненадання Учасником 1 договору на вивіз відходів згідно вимог ТД та порушення Замовником Закону про закупівлі в частині відхилення пропозиції 2. Згідно Додатку 1 ТД, п 4. Учасник повинен надати у складі пропозиції договір на вивіз відходів. Як свідчить аналіз вимог ТД, послуги з організації гарячого харчування будуть надаватись за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Печерського району м. Києва згідно дислокації, а тому відповідний договір (договори) повинні бути заключені із відповідними підприємствами, які будуть здійснювати вивезення відходів з місць надання послуг на території Печерського району м. Києва. Звертаємо увагу, що кожен учасник цієї закупівлі мав змогу підписати відповідні договори до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій, і що в подальшому, такі договірні відносини аж ніяк не створили б незручностей для підписантів. Однак, не зважаючи на це, Замовник не надав належної оцінки договорам, що були надані Учасником 1, а саме – Договір № 6071 укладений між Учасником 1 та ТДВ «Дніпрокомунтранс» згідно п. 1.2. якого вивіз сміття відбувається за адресами м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд.1, вул.. Юдіна, буд. 6, вул. Дмитра Яворницького, 14. Жодної адреси (згідно дислокації), за якими будуть надаватись послуги за умовами тендерної документації у вище зазначеному договорі не має, тому Учасний 1 не надав необхідного документу згідно умов ТД. Замовник не надав оцінку і другому договору № 04/01-2021, що був укладений між Учасником 1 та «Дніпровської міською організацією захисту тварин «Друг», з порушенням вимог чинного законодавства, що має ознаки фіктивності, що унеможливлює виконання Учасником 1 своїх зобов’язань згідно вимог ТД (частина 3 Додатку 1 до ТД). Також, предметом договору № 04/01-2021 є поводження з харчовими відходами, але аж ніяк не вивіз відходів, які включають в себе як харчові та к і тверді побутові відходи, що також не відповідає вимогам ТД. Додатково зазначаємо, що згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вище вказане об’єднання не здійснює жодної господарської діяльності та не має відповідного коду класифікації видів економічної діяльності (КВЕД), який би дозволяв вести таку господарську діяльність (витяг з реєстру додаємо). Водночас, здійснення діяльності щодо поводження та утилізації харчових та твердих побутових відходів потребує отримання спеціального дозволу, якого в наданих документах немає. Зважаючи на вище викладене, вважаємо, що Учасником не було надано документ який вимагається ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію в зв’язку з ненаданням необхідних документів, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п. 4, п. 5 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1. Подання Учасником недостовірних документів щодо осіб які будуть залучені до виконання договору та не відхилення Замовником такої пропозиції 3.Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Зважаючи на це, ми вважаємо, що Учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» свідомо ввів в оману та надав недостовірну інформацію наступного характеру. Так, частиною 5 Тендерної документації розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання Учасниками документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємст
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-23-008612-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Комунальне підприємство "Шкільне", Код ЄДРПОУ:19130066
Дата подання: 07 червня 2021 15:07
Дата подання: 07 червня 2021 15:07
Скарга на рішення замовника
23.03.2021р. Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів, з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) за ідентифікатором № UA-2021-03-23-008612-c. (далі – Процедура Закупівлі, Закупівля).
На кінцевий строк подачі тендерних пропозицій було подано пропозиції від наступних Учасників: Комунальне підприємство «Шкільне» (Далі – Скаржник),ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (Далі – Учасник 1) та КВПГХ Ірпінської міської ради (Далі – Учасник 2).
За результатами аукціону проведеного 09.04.2021р о 14.59, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію подано Учасником 1 на суму 3 620 000, 00грн.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 Замовником 15.04.2021 було прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником 1 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол розгляду, в якому зазначено про відсутність підстав для відхилення пропозиції.
Водночас, відповідно до рішення №9975-р/пк-пз Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», оскільки виявлено невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон). Дане рішення Замовником у встановлений Законом строк до суду не оскаржувалось.
28.05.2021 о 9.38 Замовником скасовано рішення про призначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», проте тендерну пропозицію учасника не було відхилено на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону).
Варто зазначити, що після розкриття тендерних пропозицій 09.04.2021, Замовником в установлений Законом строк повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відповідно до частини 16 статті 29 Закону не оприлюднювалось.
Разом з тим, Замовником після скасування власного рішення про визначення переможцем ТОВ «КОНРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» 28.05.2021 об 11:22 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах вищезазначеного учасника з терміном виконання до 29.05.2021 об 11:22, що є порушенням вимог частини 16 статті 29 Закону, оскільки строк розгляду тендерної пропозиції відповідно до частини 10 статті 29 Закону не повинен перевищувати 5 робочих днів, а повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів не було оприлюднене в електронній системі закупівель. В будь-якому разі строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на момент публікації повідомлення про усунення невідповідностей було вичерпано.
В подальшому Учасником 1, 28.05.2021 об 11:34 (тобто через 12 хвилин після дій Замовника) до складу тендерної пропозиції було завантажено два файли «Фінзвітність за 1 квартал 2021.zip» та «Фінансова звітність 2020.rar». Відповідно до частини 8 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, Законом не передбачено повторний розгляд документів одного й того ж учасника. А враховуючи, що строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 закінчився 16.04.2021 та в подальшому скасовано рішення про визнання його переможцем, повторний розгляд його тендерної пропозиції неможливий. Також, Антимонопольний комітет України фактично встановив невідповідність поданих документів Учасника 1 вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам, і з цих підстав Замовник повинен був відхилити Учасника 1 та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника з наступною найменшою ціною.
Замовником не було розглянуто наступну тендерну пропозицію відповідно до частини 11 статті 29 Закону, натомість 31.05.2021 о 13:36 Замовником знову оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на суму 3 620 000,00 грн.
Вважаємо такі дії Замовника та Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» такими, що порушують норми та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині порушення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, строку внесення змін до своєї тендерної пропозиції та в частині неправомірного розгляду та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника від 31.05.2021 про визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» та розглянути наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 червня 2021 20:25
рішення від 10.06.2021 №13115 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 20:25
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2021 №11686.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 15:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2021 № 14961.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 16:13
Рішення від 02.07.2021 №14961.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 13:39
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-23-000006 • 42c0e63afde340f6bd6045679a9285c1
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-23
•
19:35
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів, з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) № UA-2021-03-23-008612-c від 23.03.2021р. (далі – Процедура Закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього та керуючись положенням ч.2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон про закупівлі), Комунальне підприємство «Шкільне», вирішив прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Згідно ст. 3 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
В аукціоні прийняли участь пропозиції Скаржника, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (Далі – Учасник 1) та КВПГХ Ірпінської міської ради (Далі – Учасник 2). В подальшому, за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5». Згідно Протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій від 15.04.2021р. Замовником було визнано пропозицію Учасника 1 найбільш економічно вигідною, та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16, вимогам встановленим ст. 17 Закону України «про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Вважаємо такі дії Замовника протиправними, такими що не відповідають вимогам ТД та Закону про закупівлі, з наступних підстав.
Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В зв’язку з цим, комунальне підприємство «Шкілне» не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що такими діями було порушено його права та інтереси, таке рішення не відповідає Закону про закупівлі, протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав.
Учасником було подано документи, що не відповідають ТД ( в частині надання меню), а Замовником не вчинено дій з його відхилення
1. Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» (Далі – Додаток 1) Тендерної документації (Далі – ТД) пункт 5 – «Учасник при наданні послуг надає примірне двотижневе меню, яке забезпечить виконання натуральних норм учнів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (додаток 7), погоджене з Головним управлінням Держспоживслужби».
Всупереч даним вимогам, Учасник 1 у складі тендерної пропозиції подав Примірне двотижневе «Дабл меню» сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не вимагалось та не відповідає вимогам ТД (Додаток 1 ТД). Окрім цього, Учасником 1 було надано у складі пропозиції Примірне двотижневе меню сніданків для учнів 1- 4 класів (від 6-10 років) та пільгових категорій 5-11 класів (від 11 років і старше) закладів загальної середньої освіти Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації на 2021 рік, яке не було погоджено в установленому порядку із Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві, а саме відсутній підпис уповноваженої особи, який повинен бути згідно підпункту 23 – «Підпис» пункту 4.1. та пункту 4.4. частини 4. «Склад реквізитів документів» Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» затверджене наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 N 55, а також п. 22 та п. 63 Інструкції з діловодства та документування управлінської інформації в електронній та паперовій формі в Держпродспоживслужбі від 30 серпня 2019 року № 832. Також у супровідному листі Держпродспоживслужби в м. Києві №053.4510 від 25.03.21 не зазначено, що таке меню було погоджене.
Таким чином, Учасником 1 не було надано погодженого в установленому порядку Примірного двотижневого меню сніданків, як того вимагає ТД!!!
Тому при розгляді даної пропозиції Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, у зв’язку з невідповідністю документів умовам ТД.
Зважаючи на вище викладене, Учасник не надав примірне двотижневе меню яке вимагалось ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п.4, п. 5 та п.6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1.
2. Замовником вимагалось надати примірне двотижневе меню, яке забезпечить виконання натуральних норм учнів відповідно до Постанови КМУ від 22.11.2004 №1591. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано примірне двотижневе меню для учнів, в якому в описовій частині зазначено дану відповідність. Проте, при детальному огляді меню, встановлено невідповідність вказаного меню вимогам вищезазначеної Постанови КМУ в частині норми на 1 учня білків, жирів, вуглеводів та калорійності (невідповідність вимогам тендерної документації).
Ненадання Учасником 1 договору на вивіз відходів згідно вимог ТД та порушення Замовником Закону про закупівлі в частині відхилення пропозиції
3. Згідно Додатку 1 ТД, п 4. Учасник повинен надати у складі пропозиції договір на вивіз відходів. Як свідчить аналіз вимог ТД, послуги з організації гарячого харчування будуть надаватись за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Печерського району м. Києва згідно дислокації, а тому відповідний договір (договори) повинні бути заключені із відповідними підприємствами, які будуть здійснювати вивезення відходів з місць надання послуг на території Печерського району м. Києва. Звертаємо увагу, що кожен учасник цієї закупівлі мав змогу підписати відповідні договори до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій, і що в подальшому, такі договірні відносини аж ніяк не створили б незручностей для підписантів.
Однак, не зважаючи на це, Замовник не надав належної оцінки договорам, що були надані Учасником 1, а саме – Договір № 6071 укладений між Учасником 1 та ТДВ «Дніпрокомунтранс» згідно п. 1.2. якого вивіз сміття відбувається за адресами м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд.1, вул.. Юдіна, буд. 6, вул. Дмитра Яворницького, 14. Жодної адреси (згідно дислокації), за якими будуть надаватись послуги за умовами тендерної документації у вище зазначеному договорі не має, тому Учасний 1 не надав необхідного документу згідно умов ТД. Замовник не надав оцінку і другому договору № 04/01-2021, що був укладений між Учасником 1 та
«Дніпровської міською організацією захисту тварин «Друг», з порушенням вимог чинного законодавства, що має ознаки фіктивності, що унеможливлює виконання Учасником 1 своїх зобов’язань згідно вимог ТД (частина 3 Додатку 1 до ТД). Також, предметом договору № 04/01-2021 є поводження з харчовими відходами, але аж ніяк не вивіз відходів, які включають в себе як харчові та к і тверді побутові відходи, що також не відповідає вимогам ТД.
Додатково зазначаємо, що згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вище вказане об’єднання не здійснює жодної господарської діяльності та не має відповідного коду класифікації видів економічної діяльності (КВЕД), який би дозволяв вести таку господарську діяльність (витяг з реєстру додаємо). Водночас, здійснення діяльності щодо поводження та утилізації харчових та твердих побутових відходів потребує отримання спеціального дозволу, якого в наданих документах немає.
Зважаючи на вище викладене, вважаємо, що Учасником не було надано документ який вимагається ТД, а Замовником не було відхилено таку пропозицію в зв’язку з ненаданням необхідних документів, чим було порушено принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням які закріплені в п. 4, п. 5 та п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, та допущено службове недбальство при розгляді документів пропозиції Учасника 1.
Подання Учасником недостовірних документів щодо осіб які будуть залучені до виконання договору та не відхилення Замовником такої пропозиції
4. Згідно з частиною 2 «Інша інформація» розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.».
Зважаючи на це, ми вважаємо, що Учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» свідомо ввів в оману та надав недостовірну інформацію наступного характеру.
Так, частиною 5 Тендерної документації розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається надання Учасниками документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, в тому числі наявність технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції (надати копію підтверджуючого документа).» Згідно п. 5.2. Проекту Договору про надання послуг(Додаток 4 до ТД): «Місце надання послуг: за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Печерського району м. Києва згідно дислокації». Тобто працівники, які вказані в довідці будуть безпосередньо залучені у 24 ЗЗСО Печерського району м. Києва.
Учасник 1 надав у складі своєї тендерної пропозиції відповідну довідку – «Довідка про працівників (1). PDF» , у якій зокрема зазначив лише 10 працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо задіяні у приготуванні їжі (7 кухарів та 3 кухонний робітник), а також 7 працівників іншої кваліфікації.
Водночас, за інформацією з відкритих джерел, а саме система «Прозорро», з інших закупівель в яких ТОВ «Контракт Продрезерв 5» приймав участь та був визнаний переможцем, ці самі працівники були зазначені у відповідних довідках. Таким чином, вони безпосередньо вже задіяні у різних містах на виробництві для виконання інших договорів і не в змозі приймати участь у наданні послуг за цією закупівлею.
Зокрема, мова йде про такі закупівлі та таких працівників:
25.01.2021р. було підписано договір із ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у закупівлі:UA-2020-12-18-016108-c. В довідці про працівників були зазначені ті ж самі особи, що і у довідці – «Довідка про працівників (1). PDF», а саме: кухарі та кухонні працівники - Нагорна Світлана Павлівна, Чумак Людмила Володимирівна, Новак Ольга Володимирівна, Баранова Людмила Федорівна, Колісник Олена Володимирівна, Мікаілова Наталія Олексіївна, що вже надають послуги за адресою: м. Дніпро, вул. Каверіна, 5
18.01.2021р. було підписано договір із ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у закупівлі: UA-2020-12-18-016273-c. В довідці про працівників були зазначені наступні особи: кухарі та кухонні працівники - Нагорна Світлана Павлівна, Чумак Людмила Володимирівна, Новак Ольга Володимирівна, Баранова Людмила Федорівна, Колісник Олена Володимирівна, Мікаілова Наталія Олексіївна, що вже надають послуги за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 21.
15.02.2021р. було підписано договір із ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у закупівлі:UA-2021-01-19-002867-b. В довідці про працівників були зазначені наступні особи: кухарі та кухонні працівники - Нагорна Світлана Павлівна, Чумак Людмила Володимирівна, Новак Ольга Володимирівна, Баранова Людмила Федорівна, Колісник Олена Володимирівна, Мікаілова Наталія Олексіївна, що вже надають послуги за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 13
15.02.2021р. було підписано договір із ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у закупівлі:UA-2020-12-18-015905-c. В довідці про працівників були зазначені наступні особи: кухарі та кухонні працівники - Нагорна Світлана Павлівна, Чумак Людмила Володимирівна, Новак Ольга Володимирівна, Баранова Людмила Федорівна, Колісник Олена Володимирівна, Мікаілова Наталія Олексіївна, що вже надають послуги за адресою: м. Дніпро, вул. Казакевича, 7
12.03.2021 було підписано договір із ТОВ «Контракт Продрезерв 5» у закупівлі: UA-2021-02-05-002766-a. В довідці про працівників були зазначені наступні особи: кухарі та кухонні працівники – Клименко Ольга Анатоліївна, Нагорна Світлана Павлівна, Чумак Людмила Володимирівна, Новак Ольга Володимирівна, Баранова Людмила Федорівна, Колісник Олена Володимирівна, Мікаілова Наталія Олексіївна, Книжка Христина Миколаївна, Ковердюк Тетяна Василівна, Дуплій Антоніна Іванівна, що вже надають послуги за адресою: м. Кривий Ріг,вул.Е.Фукса,9
Водночас, звертаємо увагу, що згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 1205 від 06.12.2010 р. «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», кількість кухарів у школах в яких харчуються понад 200 учнів за штатним розкладом повинно бути не менше ніж 2 одиниці.
Зважаючи на те, що послуги будуть надаватися у 24 ЗЗСО Печерського району м. Києва, а Учасник 1 подав усього 7 кухарів, з яких усі 100% задіяні в інших містах та за іншими договорами, вважаємо, що дії Учасника є свідомим введенням в оману шляхом подачі завідомо неправдивої інформації стосовно кількості та переліку кваліфікованих працівників, які будуть задіяні при виконанні договору. Така недостовірна інформація, є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Вважаємо, що такі дії Учасника не відповідають вимогам законодавства про публічні закупівлі, порушують принципи прозорості та достовірності інформації є порушенням вільної конкурентності між всіма учасниками та порушують права інших Учасників на неупереджене та справедливе визначення переможця закупівлі з подальшим заключенням договору про надання послуг.
5. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надано підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (вимагається абзацом п’ятим частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, що затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 23.03.2021 року № ВТ/2172), що є порушенням вимог тендерної документації та відповідно п.4 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вищевказані факти не були відображені у протоколі розгляду тендерних пропозицій, що у свою чергу повинно було призвести до відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до норм абзацу першого п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону), норм абзацу першого п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Зважаючи на вище викладене Замовник повинен був або надати час на виправлення помилок або відхилити дану пропозицію як таку, що не відповідає вимогам ТД.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення Замовника, а саме Протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.04.2021 р., в зв’язку з не відповідністю тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації.
2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2021р. між Замовником та учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
4 008 076,00
UAH
|
3 620 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне" |
4 134 165,00
UAH
|
3 626 765,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне виробниче підприємство громадського харчування Ірпінської міської ради |
4 140 600,00
UAH
|
4 140 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Рішення скасоване |
3 620 000,00
UAH
|
28 травня 2021 09:38
|
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
3 620 000,00
UAH
|
31 травня 2021 13:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2021 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 23:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 10:57
|
ДУ(20%)000.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:25
|
ДУ(ВТ2172КН)000.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 11:35
|
ДУ 1 ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 11:06
|
Договір(Послуги з організації шкільного харчування) ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf | укладений |
16 липня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2172/КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2172/КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2172/КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |