Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рогатинське будинкоуправління |
Код ЄДРПОУ: | 03346302 |
Місцезнаходження: | 77000, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, вул. Галицька, буд. 52 |
Контактна особа: |
Васильців Ярослав Дмитрович 380343522206 domouprava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за фактично поставлений Товар відповідно до видаткових накладних за наявності відповідного бюджетного асигнування. Оплато здійснюється в національній валюті України - гривні в безготівковій формі. Постачальник має передати Покупцеві рахунок на оплату вартості Товару та накладну. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 17:11 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-02-000020 ● d57f700bfec74aba8a828f6d725a29c4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.06.2021
№ 356
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 356
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-22-011203-a 22.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-08 15:04:32
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-011203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕРС», зважаючи, що ним не надано у складі своєї пропозиції лист з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством, як вимагалось у пункті 2.3 Додатку № 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовника (далі – ТД)?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АВЕРС», зважаючи, що ним не надано довідку, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, як вимагалось в Додатку № 2 до ТД?
3. Чому Замовником з переможцем торгів ТОВ «АВЕРС» укладено Додаток № 1 «Специфікація товарів» до Договору від 26.05.2021 № 7, де зазначено гарантійний термін 3 місяці, тоді як в пункті 2.5 Розділу ІІ укладеного Договору від 26.05.2021 № 7, в Додатку № 6 «Проект договору» до ТД та в пункті 2.1 Додатку № 4 «Технічні вимоги» до ТД зазначено, що гарантійний строк експлуатації та обслуговування становить один рік?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-11 14:07:04
Пояснення на запит
Ознайомившись зі змістом запиту до замовника від 08-06-2021р., сформованого на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02.06.2021 № 356 у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-011203-a надаємо свої пояснення:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕРС», зважаючи, що ним не надано у складі своєї пропозиції лист з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством, як вимагалось у пункті 2.3 Додатку № 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовника (далі – ТД)?
В Додатку № 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації в п. 8 вказано, що автомобіль має відповідати екологічним нормам Євро 3 та вище. Запропонований учасником сміттєвоз MAN відповідає всім технічним екологічним нормам, а значить і заходам із захисту довкілля. Тому надавати ще лист про це недоцільно.
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АВЕРС», зважаючи, що ним не надано довідку, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, як вимагалось в Додатку № 2 до ТД?
В пункті 4 додатку 2 Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону тендерної документації вказано, що інформація про відсутність/наявність заборгованості з податків, зборів і платежів, перевіряється замовником в електронній системі закупівель, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. При перевірці Замовником та у відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі в електронній системі ДП «ПРОЗОРРО» вказано, що у ТзОВ «Аверс» відсутня заборгованість.
3. Чому Замовником з переможцем торгів ТОВ «АВЕРС» укладено Додаток № 1 «Специфікація товарів» до Договору від 26.05.2021 № 7, де зазначено гарантійний термін 3 місяці, тоді як в пункті 2.5 Розділу ІІ укладеного Договору від 26.05.2021 № 7, в Додатку № 6 «Проект договору» до ТД та в пункті 2.1 Додатку № 4 «Технічні вимоги» до ТД зазначено, що гарантійний строк експлуатації та обслуговування становить один рік?
В додатку 1 «Специфікація товарів» до Договору від 26.05.2021 № 7 була допущена орфографічна помилка (описка) Тому у зв’язку з опискою в специфікації до договору № 7 від 25.05.2021р., керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, додатковою угодою було внесено зміни до Договору № 7 від 25.05.2021р..Дану додаткову угоду розміщено на майданчику.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС" |
799 990,00
UAH з ПДВ
|
799 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТРАК СОТА |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС" #23266315 |
Переможець |
799 990,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2024 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 11:44
|
специфікація товарів.jpeg | зміни до договору |
11 червня 2021 11:42
|
Додаткова угода 1.jpeg | зміни до договору |
11 червня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 15:43
|
Специфікація.pdf | укладений |
26 травня 2021 15:41
|
Договір № 7.pdf | укладений |
26 травня 2021 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення гарантійного терміну обслуговуання |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |