Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-11-27-003653-b fc66bf1a583b454b9c48446ce4dce0fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія

380997975209 NATALEEYA1976@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144399
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Кісельова Наталія
380997975209
NATALEEYA1976@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175000 м3
Закупівля природного газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично переданий Покупцю газ здійснюється після отримання товару протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:16
Тендерна документація природний газ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-003653-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39586236
Дата подання: 18 грудня 2019 21:03
Вимога на рішення Замовника по визначенню переможця
Шановний Замовнику! ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ» звертається до Вас з вимогою переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі природного газу для потреб на 2020 рік ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника вимогам, встановленим Вами в своїй тендерній документації, а саме:
1. Відповідно до тендерної документації Замовника: «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника (уповноваженої особи учасника). Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Документ - це матеріальний об'єкт, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, оформлений у зведеному порядку і має відповідно до чинного законодавства юридичну силу (ДСТУ 2732 - 94 «Діловодство та архівна справа. Терміни та визначення»).
Переважна більшість підгружених в електронну систему документів, створених ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», не є скан-копіями з оригіналів – дані документи містять накладені печатку товариства та підпис його керівника ( тендерна пропозиція, довідка про згоду поставити товар згідно з вимогами Додатку 2 тендерної документації, довідка про можливість надання дистанційного електронного сервісу, довідка про формування ціни, технічна специфікація, погодження з проектом договору та інші). Тому, не можна стверджувати, що інформація, яка викладена в документах, відповідає дійсній волі ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». Надання таких довідок та гарантійних листів ставить під сумнів реальні можливості виконання ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» зобов’язань, викладених в них.
2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» розкриваються персональні дані Русанова Р. М. та Мереніса А. Є., проте лист- згоду про обробку персональних даних надано лише Меренісом А. Є.
3. Якість природного газу, який постачатиметься ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» Замовникові, учасник підтверджує наданням копій паспортів фізико-хімічних показників. Звертаємо увагу Замовника, що природний газ, який постачається до об’єкта Замовника, транспотрується по маршруту № 172. ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», в свою чергу, підтверджує наданими паспортами якість газу, який постачається в Миколаївську, Житомирську, Хмельницьку, Вінницьку, Полтавську Чернігівську, Харківську, Івано-Франківську, ,Тернопільську, Рівненську, Львівську, Закарпатську, Запорізьку, Дніпропетровську, Кіровоградську, Донецьку, Київську, Вінницьку, Черкаську області. Однак, якість газу, що постачається в Сумську область учасником не підтверджено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 11:40
Шановний учаснику. Ваша вимога уважно розглянута.
По п. 1. Вимоги:
Пунктом 1. розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено: «.. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом учасника (уповноваженої особи учасника). Учасник має право завірити підпис своєю печаткою...».
Документи тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» за підписом Учасника, завіреного печаткою, завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником, з копій документів, надання яких вимагалося згідно документації, а також з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, як це вимагалося тендерною документацією. Вимог щодо способу підписання документів Замовником не визначалося.
По пункту 2. Вимоги:
В тендерній документації Замовника не вимагалось надання у складі тендерної пропозиції листів-згод на обробку персональних даних від осіб, чиї персональні дані розкривалися. Тож Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи представляти інтереси ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
По пункту 3 Вимоги:
Відповідно до п.6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «….Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: довідка учасника у довільній формі про згоду поставити товар згідно з вимогами викладеними в Додатку № 2 до тендерної документації.
Також додаються документи та копії документів, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені в Додатку № 2 до тендерної документації…».
ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» у довільній формі надано згоду поставити товар згідно з вимогами викладеними в Додатку № 2 до тендерної документації (Технічні характеристики код ДК 021:2015 - 09123000-7 «Природний газ», за № 10-1 від 12.12.2019 р.) та зазначено якісні характеристики запропонованого товару. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надав:
1) Копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» та посилання на електронний реєстр ліцензіатів НКРЕКП;
2) завірену копію договору на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання, укладений із ПАТ по газопостачанню та газифікації «СУМИГАЗ», що здійснює ліцензійну діяльність з розподілу газу на території Сумської області.
Зважаючи на вищевикладене, у Замовника немає підстав для сумніву в можливості виконання ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» зобов’язань, викладених в тендерній пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" 991 375,00
UAH з ПДВ
991 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 19:58
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:45
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:43
Гарантия 15520.zip
12 грудня 2019 17:43
13. Копія Паспорти ФХП.pdf
12 грудня 2019 17:43
31. Статут.pdf
12 грудня 2019 17:43
16. Копія договір ГРМ.pdf
12 грудня 2019 17:43
20. Довідка ТПП.pdf
12 грудня 2019 17:43
29. Проект договору.pdf
12 грудня 2019 17:43
17. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
12 грудня 2019 17:43
25. Протокол ПРОЗОРО.pdf
12 грудня 2019 17:43
26. Довіреність ПРОЗОРО.pdf
12 грудня 2019 17:42
32. Витяг з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 17:42
5. Довідка п4 ч1 ст17.pdf
12 грудня 2019 17:42
9. Довідка ч2 ст17.pdf
12 грудня 2019 17:42
10. Технічне завдання.pdf
12 грудня 2019 17:42
7. Довідка п6 ч1 ст17.pdf
12 грудня 2019 17:42
8. Довідка п10 ч1 ст17.pdf
12 грудня 2019 17:42
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:00
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:59
ДГ 441.pdf
12 грудня 2019 13:59
Укргазбанк рахунки.pdf
12 грудня 2019 13:59
Довідка.pdf
12 грудня 2019 13:59
Проект договору.PDF
12 грудня 2019 13:59
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 980 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 14:28
Додаткова угода № 12 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 10:57
Додаткова угода № 11 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 10:56
1_Додаткова угода № 11.pdf укладений
03 лютого 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:20
Додаткова угода № 10 (1).pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:20
1_Додаткова угода № 10.pdf укладений
28 січня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:00
ДОдаткова угода № 9 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:00
1_ДОдаткова угода № 9.pdf укладений
26 січня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:57
ДОдаткова угода № 8 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 11:57
1_ДОдаткова угода № 8.pdf укладений
26 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:35
ДОдаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 11:35
1_ДОдаткова угода № 7.pdf укладений
26 січня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:05
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:43
додаткова угода №5 газ (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:32
Додаткова угода № 4 від 29.10.2020 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:32
1_Додаткова угода № 4 від 29.10.2020.pdf укладений
29 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:25
Додаткова угода № 3 від 29.10.2020 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 10:14
Додаткова угода № 2 до договору № 1 від 02.01.2020 (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 17:11
Додаткова угода №1 до договору №1 від 02.01.2020 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2020 17:11
1_Додаткова угода №1 до договору №1 від 02.01.2020.pdf укладений
21 січня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:05
Договір № 1 від 02.01.2020.pdf укладений
03 січня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін, пов’язана із впровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів закупівлі без зміни ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару зменшені планові обсяги постачання газу на 16.27912 тис. куб.м
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару зменшені планові обсяги постачання газу на 13.85382 тис. куб.м
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та продовжити його дію до 08.02.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору в частині зміни реквізитів у зв'язку з тим, що Головне управління ДПС у Сумській області (код за ЄДРПОУ 43995469), як відокремлений підрозділ, розпочав з 01.01.2021 здійснення повноважень і функцій згідно з наказом від 30.09.2020 № 529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зколиванням ціни на ринку природного газу ціна 1 куб. м природного газу з урахуванням ПДВ за ставкою 20% становить 7,25028 грн. в т. ч. компенсація вартості послуги доступу до потужності 0,116389 грн. з ПДВ на 1 куб.м
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зколиванням ціни на ринку природного газу ціна 1 куб. м природного газу з урахуванням ПДВ за ставкою 20% становить 7,97526 грн. в т. ч. компенсація вартості послуги доступу до потужності 0,16389 грн. з ПДВ на 1 куб.м
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів додаткових угод № 6 від 30.12.2020, № 8 від 22.01.2021, № 9 від 25.01.2021 в новій редакції у зв'язку з помилкою на посилання статті Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додаткової угоди від 25.01.2021 № 9 до Договору про постачання природного газу від 02.01.2021 № 1 у зв'язку з помилкою у посиланні на статтю Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Втрата чинності додаткової угоди № 11 від 03.02.2021 та внесення змін до пункту 4.1. розділу 4 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 103 268,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 878,00 UAH)