Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нанесення горизонтальної дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення в м. Одеса по вул. Грушевського
Очікувана вартість
2 715 714,60 UAH
UA-2022-09-05-010576-a fc5e6364d0db49758f33b5ce04630990
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Наталія

380487722701 natasylka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33387623
Місцезнаходження: 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А
Контактна особа: Олійник Наталія
380487722701
natasylka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2022 16:00
Очікувана вартість: 2 715 714,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 578,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); строк дії забезпечення тендерної пропозиції :протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно; застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 81471.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


місце знаходження - м. Одеса, вул. Розкидайлівська,67-А
ЄДРПОУ – 33387623
категорія замовника -3,
юридична особа є розпорядником,
одержувачем бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
нанесення горизонтальної дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення в м. Одеса по вул. Грушевського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником за результатами наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, на підставі актів наданих послуг. Розрахунки здійснюються Замовником у безготівковій формі у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акту приймання наданих послуг. Розрахунки здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг.У разі затримки виконання Виконавцем своїх зобов’язань за цим Договором Замовник має право затримати розрахунки на відповідний строк. Замовник також має право затримати розрахунки у разі наявності у нього претензій до кількості, обсягу чи якості наданих послуг, в тому числі після їх прийняття, на строк необхідний Виконавцю для усунення таких претензій Замовника, про що Замовник письмово повідомляє Виконавця. Виконавець повинен приступити до надання послуг протягом п’яти календарних днів з моменту отримання від Замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок надання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); строк дії забезпечення тендерної пропозиції :протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно; застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.

Сума забезпечення: 81471.44 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою з банку і випискою по рахунку, виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Банківські реквізити Замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 33387623 п/р № UA628201720344210003000021693, ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ М.КИЇВ
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
05 вересня 2022 20:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2022 20:44
Розмітка Грушевського.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 2 704 654,86
UAH з ПДВ
2 704 654,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 вересня 2022 09:20
Електронний підпис
14 вересня 2022 09:20
Гарантія 3972-22.7z
14 вересня 2022 09:20
Наказ Фролова Ю.М.7z
14 вересня 2022 09:20
Грушевського.pdf
14 вересня 2022 09:20
Лист для клієнтів.7z
14 вересня 2022 09:20
Витяг із Статуту.7z
14 вересня 2022 09:20
Лист здійснення БД.7z
14 вересня 2022 09:20
виписка 3972-22.7z
14 вересня 2022 09:20
Довідка покриття 3972-22.7z
14 вересня 2022 09:20
Банківська ліцензія.7z
14 вересня 2022 09:20
Протокол НР.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3972-22.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 2 704 654,86
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 10:48

Документи

19 вересня 2022 10:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
2 704 654,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 13:45
Scan.pdf протокол 44 дорожнє обладнення.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 13:28
Scan.pdf протокол 44 дорожнє обладнення.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 13:28
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 14:55
Дог №129 22 Б від 26.09.2022_Грушевського.pdf укладений
26 вересня 2022 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме, покращити якість предмету закупівлі. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до Додатку № 1 Дефектний акт, Додатку № 2 Договірна ціна, Додатку № 3 Локальний кошторис та Додатку № 4 Підсумкова відомість ресурсів відповідні зміни, та викласти їх у нових редакціях, які міститься в даній Додатковій угоді та є її невід’ємною частиною. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до пп.3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 703 176,30 грн (два мільйони сімсот три тисячі сто сімдесят шість гривень 30 копійки), в тому числі ПДВ 0,00 (нуль) грн (Виконавець має статус платника ПДВ та відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-IX від 15.03.2022 року, ставка ПДВ для Постачальника становить 0%)».
Номер договору про закупівлю: 129/22/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме, покращити якість предмету закупівлі. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до Додатку № 1 Дефектний акт, Додатку № 2 Договірна ціна, Додатку № 3 Локальний кошторис та Додатку № 4 Підсумкова відомість ресурсів відповідні зміни, та викласти їх у нових редакціях, які міститься в даній Додатковій угоді та є її невід’ємною частиною. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до пп.3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 703 176,30 грн (два мільйони сімсот три тисячі сто сімдесят шість гривень 30 копійки), в тому числі ПДВ 0,00 (нуль) грн (Виконавець має статус платника ПДВ та відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-IX від 15.03.2022 року, ставка ПДВ для Постачальника становить 0%)».
Номер договору про закупівлю: 129/22/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 703 176,30
UAH