Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04052, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 44 828 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 448 280,00 грн. (чотириста сорок вісім тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення; - гарантія подається у складі пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до Положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію. Ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції копії письмового договору, укладеного з банком, який видав банківську гарантію, призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 448280 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 16:59 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
06 лютого 2023 16:59 |
ТД - НЗ (пласт) - 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000004 ● 8b876f17de6f4935b66ecdbf017cbbb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-02-06-015021-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 11:34:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі номерних знаків для разових поїздок, код за ДК 021:2015:19520000-7 — Пластмасові вироби, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-015021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.07.2023 № 1 до договору про закупівлю від 08.03.2023 № 64/48вс.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-20 11:54:43
Про надання інформації
ГСЦ МВС під час планування у січні 2023 року процедури відкритих торгів на закупівлю номерних знаків для разових поїздок було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме – були направлені три письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, постачальникам номерних знаків для разових поїздок.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало відповідно до потреб замовника та на підставі вимог наказу Міністерство внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975 (у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2022 року № 871).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/Obgruntuvannya-NZ-plast.pdf.
Додаткова угода від 03 липня 2023 року № 1 до договору про закупівлю від 08 березня 2023 року № 64/48вс була укладена на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та у зв’язку із змінами у законодавстві у сфері реєстрації транспортних засобів, та з ситуацією, яка склалася у сфері надання сервісних послуг під час дії воєнного стану протягом першої половини
2023 року, зокрема з огляду на суттєве зменшення обсягів послуг з реєстрації транспортних засобів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-27 10:12:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі номерних знаків для разових поїздок, код за ДК 021:2015:19520000-7 — Пластмасові вироби, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-015021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «СВІТЛОФОР»:
1. вимогам пункту 2 розлізлу 3 тендерної документації в частині підтвердження останнім забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (в банківській гарантії від 08.02.2023 № BG/UA/03-2-00610 зазначено номер закупівлі UA-2023-01-12-004191-a);
2. вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 3 тендерної документації стосовно підтвердження зазначеним учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору наданням останнім наступних документів:
- копії усіх вказаних договорів(-у);
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1 (інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору) тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 17:59:16
Про надання пояснень
1) Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема з документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу 3 тендерної документації, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 448 280,00 грн. (чотириста сорок вісім тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій.
Гарантія подається у форматі електронного документа:
- гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення;
- гарантія подається у складі пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту;
- подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до Положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Учасник ТОВ «Світлофор» у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію у форматі електронного документа (гарантія від 08.02.2023 № BG/UA/03-200610, видана АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК»). Строк дії гарантії становить 91 день.
При цьому, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме:
1. Інформація/документ, подана Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах.
2. Помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, помилка зроблена Учасником ТОВ «Світлофор» у частині зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі в банківській гарантії є формальною, та яка не в впливає на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Світлофор» відповідає усім вимогам тендерної документації.
2) У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 19520000-7 – пластмасові вироби (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 500 000,00 грн.).
На підтвердження інформації, вказаній у довідці, Учасник має надати:
- копії усіх вказаних договорів(-у);
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1.
Учасник ТОВ «Світлофор» у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій вказав наступну інформацію:
1. Дата та номер договору – № 104 від 19 травня 2021 року.
2. Найменування Замовника – Головний сервісний центр МВС.
3. Предмет договору – ДК 021:2015 – 19520000-7 «Пластмасові вироби» (державні номерні знаки для разових поїздок).
4. Сума договору – 16 874 130,00 грн.
5. Загальний строк дії договору – з 19.05.2021 по 31.12.2021.
Також, на підтвердження ТОВ «Світлофор» у складі тендерної пропозиції надав копію договору про закупівлю від 19 травня 2021 року № 104 (разом з додатковими угодами) зазначеного в інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом з додатковими угодами, та надав копії видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору на суму, зазначену у пункті 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації («на загальну суму не менше 500 000,00 грн.»), а саме – ТОВ «Світлофор» надав копії видаткових накладних про передачу державних номерних знаків для разових поїздок на суму, що становить 2 258 672,40 грн.
Виходячи з вищевикладеного, ТОВ «Світлофор» відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб встановленим тендерною документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-015021-a Державної аудиторської служби України (далі – Висновок), згідно з ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 202 Господарського кодексу України та пунктом 10.1 Договору про закупівлю від 08.03.2023 № 64/48вс (надалі за текстом – Договір) дійшли спільної згоди уклали Додаткову угоду № 2 до Договору про наступне: 1. Покупець і Продавець враховуючи Висновок, згідно з яким були виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди розірвати Договір № 64/48вс від 08.03.2023 укладений між Покупцем та Продавцем.
2023-08-11 14:42:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
усунуто шляхом розірвання договору
2023-08-17 18:13:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВІТЛОФОР" |
44 581 416,00
UAH з ПДВ
|
44 581 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" |
44 803 440,00
UAH з ПДВ
|
44 803 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656 |
Переможець |
44 581 416,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 14:28
|
ДУ № 2 - розірвання - Світлофор - НЗ.pdf | укладений |
11 серпня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2023 14:26
|
ДУ № 2 - розірвання - Світлофор - НЗ.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2023 11:16
|
ДУ № 1 - зменш обсяг - ПНЗ.pdf | зміни до договору |
03 липня 2023 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 15:30
|
Договір з ТОВ Світлофор - НЗ для РП.pdf | укладений |
09 березня 2023 15:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (авто) | 330000 | комплект |
111,00
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (причеп) | 77000 | штуки |
55,50
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок підтип 3-3 (мопед) | 7700 | штуки |
34,08
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок тип 6 (мото) | 82500 | штуки |
41,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у зв’язку із необхідністю застосування положень пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 1.3, 10.1. Договору про закупівлю від 08.03.2023 № 64/48вс (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 64/48вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-015021-a Державної аудиторської служби України (далі – Висновок), згідно з ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 202 Господарського кодексу України та пунктом 10.1 Договору про закупівлю від 08.03.2023 № 64/48вс (надалі за текстом – Договір) дійшли спільної згоди уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору (надалі за текстом – Угода) про наступне: 1. Покупець і Продавець враховуючи Висновок, згідно з яким були виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди розірвати Договір № 64/48вс від 08.03.2023 укладений між Покупцем та Продавцем. |
Номер договору про закупівлю: | 64/48вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (авто) | 200000 | комплект |
111,00
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок тип 2 (причеп) | 47000 | штуки |
55,50
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок підтип 3-3 (мопед) | 4700 | штуки |
34,08
UAH з ПДВ
|
Номерний знак для разових поїздок тип 6 (мото) | 62500 | штуки |
41,40
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
27 556 176,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 592 696,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-015021-a Державної аудиторської служби України (далі – Висновок), згідно з ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 202 Господарського кодексу України та пунктом 10.1 Договору про закупівлю від 08.03.2023 № 64/48вс (надалі за текстом – Договір) дійшли спільної згоди уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору (надалі за текстом – Угода) про наступне: 1. Покупець і Продавець враховуючи Висновок, згідно з яким були виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди розірвати Договір № 64/48вс від 08.03.2023 укладений між Покупцем та Продавцем. |