Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375»
Очікувана вартість
56 515 389,60 UAH
UA-2020-04-17-008432-b fc437938d4594142bddacfea3b63e65a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:12
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:12
Очікувана вартість: 56 515 389,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно з Додатком 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375»

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює поетапні проміжні платежі в міру виконання робіт після підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3)», складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та підписаних уповноваженими представниками сторін. Поетапні проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше 90 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 60
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання та приймання всіх передбачених договором робіт та підписання Акта готовності об'єкта до експлуатації, затвердженого в установленому порядку. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:32
Проект договору КР ЗапБіл ОПУБ.doc
17 квітня 2020 15:32
ТД КР ЗапБілОПУБ.docx
17 квітня 2020 15:31
том 5 ВР.rar
17 квітня 2020 15:31
том 4 ОЛК.rar
17 квітня 2020 15:31
том 3 ЗКР.rar
17 квітня 2020 15:30
том 2.rar
17 квітня 2020 15:30
том 1 ПЗ.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід Субпідрядника
Дата подання: 23 квітня 2020 13:31
Дата відповіді: 28 квітня 2020 10:16
Будівельна - дорожня організація має великий досвід виконання робіт (надання послуг) в дорожній галузі і має намір взяти участь в закупівлі. Для досягнення максимальної якості виконання робіт, тобто встановлення металевого бар’єрного огородження та улаштування розмітки проїзної частини з застосування пластику холодного нанесення, які Замовник вніс як одні з ключових видів надання послуг закупівлі, маємо намір залучити в якості субпідрядника іншу фірму, яка має великий професійний досвід в виконанні вище зазначених робіт. Питання: Чи зараховується досвід виконання аналогічних видів робіт Субпідрядником, на об’єктах інших Замовників, в повному обсязі, для дотримання загальних вимог на ці роботи, які викладені в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») повідомляє наступне.
Положеннями тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), зокрема проекту договору, передбачена можливість залучення Генпідрядником для виконання робіт на об’єкті Субпідрядників.
Але, з огляду на положення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником у тендерній документації на цю закупівлю не передбачена можливість підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію щодо виконання аналогічного договору шляхом зарахування досвіду виконання аналогічних робіт Субпідрядником, на об’єктах інших Замовників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000021 ● 50c2f27d96894adb8c36f07e9574d97d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.08.2020 № 168

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-17-008432-b, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводиться Державним підприємством "Місцеві дороги Запорізької області".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УБФ "ІНВЕСТБУД" 55 084 023,88
UAH з ПДВ
55 084 023,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" 56 446 963,14
UAH з ПДВ
56 446 963,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 20:13
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:12
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УБФ "ІНВЕСТБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УБФ "ІНВЕСТБУД"
#42793734
Переможець 55 084 023,88
UAH з ПДВ
07 травня 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УБФ "ІНВЕСТБУД"
#42793734
55 084 023,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:23
ДУ7 Ціна та викон.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:22
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ7 ОПУБ.doc зміни до договору
30 грудня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 15:26
ДУ 6.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:26
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
29 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:51
ДУ4.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 15:49
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
27 серпня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:42
ДУ1 26 05 КРЗап.pdf зміни до договору
27 травня 2020 11:42
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
27 травня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:30
Договір 26 05 КРЗап.pdf укладений
27 травня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі положень пункту 6 розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п.3.2. договору №26/05-КРЗап від 26.05.2020 (далі - Договір), а саме у зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт), Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: - викласти п.3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 42 109 260,75 грн. (сорок два мільйони сто дев’ять тисяч двісті шістдесят гривень 75 коп.) ПДВ 8 421 852,15 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять одна тисяча вісімсот п’ятдесят дві гривні 15 коп.) з ПДВ 50 531 112,90 грн. (п’ятдесят мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча сто дванадцять гривень 90 коп.). Фінансування Договору здійснюється з обласного бюджету Запорізької області. Обсяги фінансування у розрізі років та джерел фінансування визначаються та уточняються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо). Обсяги та джерела фінансування визначені у Додатку 3 «План фінансування робіт» до цього Договору.» - викласти Додаток 1 «Договірна ціна, по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» та Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору у нових редакціях, що додаються. 2. З урахування положень пункту 2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 2 «Календарний план виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя – Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 26/05-КРЗап
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/05-КРЗап
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - викласти п.2.1. Договору у новій редакції: «п. 2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 01.11.2020 року.»; - викласти Додаток 2 «Календарний план виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя–Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 26/05-КРЗап
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - викласти п.2.1. Договору у новій редакції: «п. 2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 10.11.2020 року.»; - викласти Додаток 2 «Календарний план виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О080789 Запоріжжя–Біленьке, на ділянці км 0+000 – км 2+375» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 26/05-КРЗап
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі положень пункту 6 розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.1 п.3.2. договору №26/05-КРЗап від 26.05.2020 (далі - Договір), а саме у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: - Додаток 1 «Договірна ціна, по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» викласти у новій редакції, що додається. - п.3.1. Договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 36 103 704,84 грн. (тридцять шість мільйонів сто три тисячі сімсот чотири гривні 84 коп.) ПДВ 7 220 740,97 грн. (сім мільйонів двісті двадцять тисяч сімсот сорок гривень 97 коп.) з ПДВ 43 324 445,81 грн. (сорок три мільйони триста двадцять чотири тисячі чотириста сорок п’ять гривень 81 коп.). Фінансування Договору здійснюється з обласного бюджету Запорізької області. Обсяги фінансування у розрізі років та джерел фінансування визначаються та уточняються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо). Обсяги та джерела фінансування визначені у Додатку 3 «План фінансування робіт» до цього Договору.». У зв’язку із завершенням виконанням робіт по договору №26/05-КРЗап від 26.05.2020 (далі Договір) Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.5. у наступній редакції: «3.5. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 43 297 887,21 грн. (сорок три мільйони двісті дев’яносто сім тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 21 коп.) з ПДВ.». - викласти Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 26/05-КРЗап
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 297 887,21
UAH (в тому числі ПДВ 7 216 314,53 UAH)