Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Геннадій Мартинов +380484231501 ykbumr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 703 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 515,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт додатково визначено в технічному завданні – Додаток № 4 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 11:57 |
ТД Блок №3.doc | |
01 грудня 2023 11:57 |
Додаток 5 Проект договора.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-05-000052 ● 6730e39dc1b540fab72c8ba89559c6b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 08:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 10-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 05.02.2024
№ 10-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області UA-2023-12-01-005823-a 01.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 11:38:43
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-01-005823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-12-01-005823-a.
3. Прошу пояснити причину розбіжності інформації зазначеній Замовником у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та пункті 1.5 Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» Додатку 5 «Проект договору. Порядок змін умов договору про закупівлю», у той час, коли у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що витрати, пов’язані з проходженням та оплатою експертизи несе Учасник, а у пункті 1.5 Розділу 1 зазначено, що вартість експертизи буде в подальшому включено в загальний зведений кошторисний розрахунок робіт?
4. Поясніть позицію Замовника при обранні переможцем ФОП РУДЧИК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ з врахуванням ненадання ним в своїй тендерній пропозиції гарантійного листа у довільній формі про те, що він несе витрати, пов’язані з проходженням та оплатою експертизи, як це передбачено пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 18:50:46
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ В ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-12-01-005823-a
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол № 1-р засідання робочої групи управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області по підсумкам моніторингу закупівлі UA-2023-12-01-005823-a Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
2024-02-23 09:34:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 05/005/2024/пр |
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
28 березня 2024 13:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РУДЧИК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 479 954,04
UAH з ПДВ
|
1 479 954,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РУДЧИК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ #2689909771 |
Переможець |
1 479 954,04
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2024 13:17
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
06 травня 2024 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 11:30
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
19 грудня 2023 11:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
1 479 954,04
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | ПР/ПРУ-БЛОК№3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | робота |
1 475 424,67
UAH
|